Ik ook... zucht, those were the daysquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat volgde ik vroeger altijd toen Kylie Minogue nog meespeelde en Jason Donovan.
mrstylo is anders in een felle strijd verwikkeldquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koerden zijn geen staat dus doen niet mee.
Ik zou ze beide gevenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dit is volgens mij het neefje van Eric Saade.
Neighbours wordt doorgeschoven naar morgen staat ook niet zo mooi.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.
kssst Gretta, weg hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Waarom nou weer die Israëlische vlaggen zo duidelijk in beeld zegFlikker nou godverdomme eens op ermee zeg
![]()
En anders moet je Palestina ook uitnodigen. Kunnen we nog lachen ook.
Omdat zij deze hele wedstrijd mogelijk maken misschien? Geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Omdat ze dokken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
waarom krijgen die nazilanden France, Germany, Italy, Spain and the United Kingdom voorang op de contest
Doet Nederland ook.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Waarom nou weer die Israëlische vlaggen zo duidelijk in beeld zegFlikker nou godverdomme eens op ermee zeg
![]()
En anders moet je Palestina ook uitnodigen. Kunnen we nog lachen ook.
Nee hoor. Malta is leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik hier de enige die malta leuk vind ofzo?
Nee. Laat mij lekker haten op Israël.quote:
Ik vind Malta ook leuk. Niet supergoed gezongen en ook niet bepaald origineel, maar toch leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Malta was prima. Een van de weinigen met een catchy deuntje en een bijpassende show.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
Haha, ik zat 'm ook al te checken.quote:
Die andere ken ik niet, helaasquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
wil je die andere dan voor mij regelen?
Zou mij ook verbazen. Kwalitatief de beste nummers, zeker geen top 5quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt niet
Nederland en Noorwegen in de top 5 zou me verbazen
Schoonheidquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man is mijn nieuwe religie.
dit ^quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het beter dan al die bagger die geweest is in elk geval
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Matsjfiksing.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
hij is mijn heldquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:41 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Calm down, old sport.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Onnoman het volgende:
ABBAquote:
Die hebben hun hoogtepunt in de jaren negentig gehad.quote:
ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt, maar toch beter dan de Nederlandse
Mij ook!quote:
Dat wist Bucks Fizz al, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |