mwa........ valt nog best mee, mooie meid dat welquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit ^
en nu weer terug naar bagger
Afgekeken van Edsilia.quote:
Ze worden domgehouden door de diskjockies. Dat merk ik aan mijn buurman, die hossend naar de toppers gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
en toch winnen ze eurovisie.
Die vond ik best leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
Deze hebben we ooit ook nog gehad
[ afbeelding ]
lijkt of ze de gitaar in dr reet heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die vond ik vet!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Die waren geweldig, hadden de mutsen en eenwielers niet eens nodig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, we hebben nog bijna niks gehad deze halve finales!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mwa........ valt nog best mee, mooie meid dat welde heren willen ook wat natuurlijk
Kabouter v Velsen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zou er in Nederland optreden mocht Anouk winnen?Ben Saunders?
De hele TROS incestkliekquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zou er in Nederland optreden mocht Anouk winnen?Ben Saunders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |