niet hatenquote:
foto van jouw vriendin ter vergelijkingquote:
Zlatan jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ogen volgens mij. Al vind ik zlata (?) wel knapper.
Echt he... die stem is niet te hardenquote:
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ogen volgens mij. Al vind ik zlata (?) wel knapper.
Nou, al staat haar man er naast te huilen, ik zou d'r nog doen hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ik
het muntje van vader Abraham hequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef PG18 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we toen Sieneke daarnaar toe gestuurd hebben.. Geen enkele Nederlander die haar kende...
Welke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
foto van jouw vriendin ter vergelijking
maakt niet uit of nederland haar wel of niet kent.. het lied was ooraidsquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:35 schreef PG18 het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we toen Sieneke daarnaar toe gestuurd hebben.. Geen enkele Nederlander die haar kende...
Ja ze is goed geconserveerdquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, al staat haar man er naast te huilen, ik zou d'r nog doen hoor!
o, je bent een vrouwquote:
Al was je 96, ik hoef het niet te horen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zal je de details besparen, want ik ben jonger dan SK
Tja, Noorwegen is niet Europees he, dan kun je natuurlijk nie... Oh, wachtquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
wel raar dat noorwegen steeds zo kort op is
Is dat ook sweekends ja?quote:
Nah, ik heb op dit moment een vriend, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
o, je bent een vrouwgeen libi neem ik aan? wat jammer
Buren op Eén. Mexicanobakker en ik kijken er elke dag naar. Jammer dat ze die wielrenners er elke dag voor doen, maar het is niet anders.quote:
Als ze doorfietsen.quote:
Eenschquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik opteer voor de tieten van Catherine Keyl, want ik wil de ballen zien vallen
Buren.quote:
Had haar in de 40 geschat, dus ik kijk er niet zo van op. Maar ze is wel heel knap jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ook, maar Shania is nu ook al bijna 50 geloof ik
je staat open voor wat nieuws?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, ik heb op dit moment een vriend, daar is ook alles mee gezegd.
Ik ken dat helemaal niet, ja Buren met Frans Bromet maar dat bedoel je vast niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Buren op Eén. Mexicanobakker en ik kijken er elke dag naar. Jammer dat ze die wielrenners er elke dag voor doen, maar het is niet anders.
Nee ik bedoel meer dat het ook net zo goed een vrouw had kunnen zijn.quote:
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef TLC het volgende:
Wit-Rusland, Nederland, Denemarken, Griekenland en Noorwegen
de top 5 van het EFS
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken dat helemaal niet, ja Buren met Frans Bromet maar dat bedoel je vast niet.
Ow dat volgde ik vroeger altijd toen Kylie Minogue nog meespeelde en Jason Donovan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het buitenland staat Buren ook wel bekend als Neighbours.
Koerden zijn geen staat dus doen niet mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |