Om eerlijk te zeggen lijkt me dat nummer van Anouk zo goed in de markt is gezet, dat als ze zaterdag een optreden weet te geven, dat ze er mssn zelfs met de winst vandoor zou kunnen gaan, het zou overigens ook niet slecht staan als sticker op haar nieuwe albumhoesjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo een verfijnde smaak heeft de gemiddelde eurovisiekijker echt niet
Nederland en Noorwegen in de top 5 zou me verbazen
Dat mensen vrijwillig naar die ordinaire Amsterdamse straatzangers luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze worden domgehouden door de diskjockies. Dat merk ik aan mijn buurman, die hossend naar de toppers gaat.
quote:
En Volvoquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zweden heeft Ikea voortgebracht
Frans Bauer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie zou er in Nederland optreden mocht Anouk winnen?Ben Saunders?
En lekkere balletjes van paardenvleesquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zweden heeft Ikea voortgebracht
zweedse gehaktbalquote:
Het was meer Blote Lul op Anna qua obscure foto'squote:
Jantje Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Heel Volendamquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |