Ik snap het niet. Maar absoluut een gemis voor de crew.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Adelante het volgende:
Greys verdient dit niet, maar als het haar keuze is verdient het respect. Zij heeft echt heel veel gedaan voor FOK!
Dat ja; zelfs meneer I. zat het ESF te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef indaha het volgende:
Greys de enige die mensen die helemaal niets met het songfestival hebben vol spanning voor de tv weet te krijgen alleen door haar enthousiasme en persoonlijkheid .![]()
Greys bedankt
Tis een bijzonder Eurovisiejaar op meerdere vlakken geworden zo voor me ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Greys bedankt!![]()
Ik snap je beslissing helemaal, jammer dat het zo moest lopen, vooral net nu het ESF bezig is, want dat was echt jouw ding. Maak er evengoed een feestje van.![]()
Ook in het zwart ben je seksah.
en dattesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Greys
Super bedankt voor alles dat je hebt gedaan. We laf oh laf you.
Hell yeahquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis een bijzonder Eurovisiejaar op meerdere vlakken geworden zo voor me ja.
En ik heb er keihard om gejankt (bite me) maar ik sta achter mijn beslissing.
En nu allemaal weer lekker kijken, ook degenen die er niet van houden, het moet van Tante GreysZaterdag ook. Make me proud
Het is ook om te janken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu allemaal weer lekker kijken, ook degenen die er niet van houden, het moet van Tante GreysZaterdag ook. Make me proud
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Greys
Super bedankt voor alles dat je hebt gedaan. We laf oh laf you.
Ja doei. Je hebt deze even verdient heur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik voel me rete ongemakkelijk bij een bedanktopic
Ook al is het heel erg lief.
Dus wat mij betreft roepen we 'lav oh lav' (how very joerovizjun) en houden we er over op
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus wat mij betreft roepen we 'lav oh lav' (how very joerovizjun) en houden we er over op
quote:
Je kunt niet meer slotten, deal with it.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Niet ondankbaar bedoeld, maar ik ben hier heel slecht in en ik heb genoeg gesnotterd
Mensen die jou een ondankbaar wicht vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja maar als ik dan niet meer reageer ben ik een ondankbaar wicht en als ik wel ga lezen ben ik een emo dweil
Nou ja kom, we gaan tv kijken...
Ja. Datquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mensen die jou een ondankbaar wicht vinden
Doen wequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
dus dat! En idd zaterdag is de zege voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je hebt deze even verdient heur.
yeeeaaaaaaaaah buddyquote:
Wat jij wilt schat, komtiequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Niet ondankbaar bedoeld, maar ik ben hier heel slecht in en ik heb genoeg gesnotterd
Omdat dit nooit was geworden wat het was zonder jouw toewijding en enthousiasme.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
als Maes boos is ben ik ook boos
datditkaninNederland!
Doe mij wat van jouw research skills!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Noek het volgende:
Gekke Greysie. Natuurlijk weet ik niet wat er achter is gebeurd maar na wat ik wel heb gelezen, geef ik je groot gelijk.
Douze points, mop!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Het hoeft van mij geen ruchtbaarheid, want dan voel ik me verplicht uitleg te geven en dat wil ik niet, dan wordt het weer zo'n gewellesnietes en schuldverhaal en moddergooien heb ik geen zin in en is ook niet nodig. Dat mijn kleur weg is, is op eigen verzoek.
Dank allemaal voor het vertrouwen van de laatste jaren
Je hebt het niet meegekregen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mij wat van jouw research skills!
Duidelijke samenvattingquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen?
Mijn samenvatting:
Stefan!
I miss youquote:
Say no more, say no more. Ik vat 'm.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
Mijn samenvatting:
Stefan!
De enige gegronde reden om deze smiley te gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn samenvatting:
Stefan!
Hihhiihhihihiiquote:
Spijkerbroek ook.quote:
we zijn hier omquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
De enige gegronde reden om deze smiley te gebruiken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Je blijft wel gewoon in ESF posten he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Jongens doe nou niet, ga er nou geen moddergooigebeuren van maken...
Ik heb er de energie niet meer voor en heb die wens ook niet.
Tis gebeurd, klaar. Tis echt niet maar 1 iemands schuld, misschien ben ik gewoon een te emo mens en trek ik me dingen teveel aan, maar tis voor iedereen beter dit. Houd het daar maar op.
En nu kijken, Roemenië de gillende glitternicht komt nu!
Jij gaat ook naar die sauna?quote:
Ja inderdaad, ik zit gewoon vrolijk het songfestival te kijken, weet ik veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn samenvatting:
Stefan!
Ik laat ze er niet in stikken, daarvoor heb ik veel te veel plezier gehad op FOK! en er veel te veel goede en toffe en geweldige mensen en contacten aan overgehouden. Dat is mijn eer te na om dan alles meteen niet meer tof te vinden en zou ook niet de waarheid zijn als ik dat zou zeggen. Ik ben FOK! dankbaar voor veel. En ondanks de recente ruzies en emoties en dingen waar ik helaas niet meer achter kan staan gaan we wat mij betreft gewoon als 'vrienden' uit elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zit gewoon vrolijk het songfestival te kijken, weet ik veelmaar ik had
de rel wel gelezen, groot gelijk Greys laat ze er maar in stikken verder.
Wat lullig zeg.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat ze er niet in stikken, daarvoor heb ik veel te veel plezier gehad op FOK! en er veel te veel goede en toffe en geweldige mensen en contacten aan overgehouden. Dat is mijn eer te na om dan alles meteen niet meer tof te vinden en zou ook niet de waarheid zijn als ik dat zou zeggen. Ik ben FOK! dankbaar voor veel. En ondanks ruzies en emoties en dingen waar ik helaas niet meer achter kan staan gaan we wat mij betreft gewoon als 'vrienden' uit elkaar.
De meet was geweldiger dan geweldig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Paul het volgende:
wat is deze. ALLEMAAL DE SCHULD VAN DAT GEDOE MET DE SONGFESTIVAL MEET
OK, het zalquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet was geweldiger dan geweldig.
En dat blijft ie.
Zonde voor Greys !quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet. Maar absoluut een gemis voor de crew.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat blijft ie.
Zo had ik ook gelezen en begrepen. altijd jammer als er iets gebeurdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ik snap het wel, als je beloofd hebt dat er geen foto's op FOK komen van mensen die
dat niet willen en er gebeurd zoiets, dan voel je je wel behoorlijk rot denk ik.
Maar goed dat is wat ik begrepen heb, voor de rest weet ik het ook niet, had niet gehoeven
denk ik maar zo...
Stel je voor.. in het zwart mag je je gewoon misdragen en alles. En dan wij hier een beetje het goede voorbeeld geven. Arme wij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef APK het volgende:
Meer -veel meer- dan genoeg gedaan voor FOK!
Veel plezier in het zwart, gaat misschien ook wel eens wat extra rust geven
+1!quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat blijft ie.
Je hebt er een avatar aan overgehouden.quote:
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oidquote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor.. in het zwart mag je je gewoon misdragen en alles. En dan wij hier een beetje het goede voorbeeld geven. Arme wij.
Oh dat probleem ken ik niet. Die komen zelden in mijn subforum. Eigenlijk best beledigend..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oid
Alleen daarom al zou ik de volgende keer weer gaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt er een avatar aan overgehouden.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, meer dat je soms gewoon om 22:00u naar bed kunt gaan als 'jouw' subforum overvallen wordt door hoolies van VBL oid
Weet je nog...:quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Danny het volgende:
Ik neem mijn woorden terug na het zien van Roemenië. Het kan wèl slechter dan Anouk. Mijn GOD waar heb ik net naar zitten kijken, en waarom...
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
ook al gaat ze ergens onderaan eindigen met dat slaapverwekkende kutnummer
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:52 schreef Greys het volgende:
Danny![]()
Alleen qua onderaan eindigen heb je ongelijk deze keer![]()
Jij ookquote:Maar goed, ontopic; Greys, bedankt voor alles
Ik schreef net op FB dat ik Malta leuk vond. WIE BEN JIJ EN WAT DOE JE IN M'N FB!?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal voor de echt lieve berichten.
Ik heb er godsgruwelijk veel van genoten met jullie in ESF, dank voor al die tijd!
En serieus, als ik mensen dingen zie roepen over 'Goh, Malta was net best leuk!' op FOK! of Facebook, terwijl ze jaren geleden zeiden echt never nooit naar het Songfestival te gaan kijken, maar die meegesleurd zijn in de ESF fun, dan ben ik retetrots op ons allemaal
Viva la Diva's, viva ons allemaal, het was en is toch maar mooi allemaal mogelijk op FOK!![]()
Ik ga even bijslapenDank allen nogmaals en ik verdwijn niet.
ksst scheer u weg vlegel, vbl is een subforum vol liefde en potentieel neukgenot.Helaas word dit door anderen verkeerd geïnterpreteerd en zien dit als "hoolie gedrag"quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Liefdequote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Greys het volgende:
Bedankt allemaal voor de echt lieve berichten.
Ik heb er godsgruwelijk veel van genoten met jullie in ESF, dank voor al die tijd!
En serieus, als ik mensen dingen zie roepen over 'Goh, Malta was net best leuk!' op FOK! of Facebook, terwijl ze jaren geleden zeiden echt never nooit naar het Songfestival te gaan kijken, maar die meegesleurd zijn in de ESF fun, dan ben ik retetrots op ons allemaal
Viva la Diva's, viva ons allemaal, het was en is toch maar mooi allemaal mogelijk op FOK!![]()
Ik ga even bijslapenDank allen nogmaals en ik verdwijn niet.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
Jammer Greys, ik ken je eigenlijk niet maar dit vind ik wel triest
Zeg, nu je toch tijd over hebt, wil je op de lijst voor het kettingboek ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:31 schreef Greys het volgende:
Hahahaha nee het was iemand anders
Maar wel top. Het virus is hardnekkig kennelijk![]()
QFT.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat blijft ie.
Dat vind ik oprecht geweldig om te horen!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb me vorig jaar voornamelijk op FOK! geregistreerd omdat ik ´t ESF-subforum zo tof vond, en daar was je toch de drijvende kracht achter. Dus: heel erg bedankt! Of, op z´n IJslands: takk fyrir!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:43 schreef senesta het volgende:
Ik steek nog even mijn kop in het zand en hoop gewoon dat je over niet al te lange tijd weer terug komt
mjah dan is de klus nog niet klaar iddquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
En ik moet nog overtuigd worden van de leukheid van het ESF, Greys!
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
morgen vanaf 19:00 in Rotterdam willen we je best overtuigen hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
quote:
Hmmmmmmmmmquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jij bent geen TS?quote:
oké!quote:
Omdat ze dat niet wilde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Echt zonde dit.![]()
Waarom is er eigenlijk geen MED?
Eigen verzoekquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Echt zonde dit.![]()
Waarom is er eigenlijk geen MED?
ha de zanger van ijsland zei dat ook vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef takkfyrir het volgende:
Ik heb me vorig jaar voornamelijk op FOK! geregistreerd omdat ik ´t ESF-subforum zo tof vond, en daar was je toch de drijvende kracht achter. Dus: heel erg bedankt! Of, op z´n IJslands: takk fyrir!
Greys heb je gisteren genoten van het ESF?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
Dat ie zich speciaal voor het ESF forum op FOK! had geregistreerd?
Wat leuk!![]()
@allen, bedankt nogmaals
Jazeker samen met manlief gekeken..was wel spannend bij het punten geven. Anouk kreeg van Spanje ook geen punten. Wel trots ben ik op haar dat ze de negende plaats heeft gehaaldquote:
Sterker nog, hij zei ´t donderdag ook al. Wat een na-aper!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha de zanger van ijsland zei dat ook vandaag
Greysquote:Op zondag 19 mei 2013 11:28 schreef Greys het volgende:
Dat ie zich speciaal voor het ESF forum op FOK! had geregistreerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |