Ik snap het niet. Maar absoluut een gemis voor de crew.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef Adelante het volgende:
Greys verdient dit niet, maar als het haar keuze is verdient het respect. Zij heeft echt heel veel gedaan voor FOK!
Dat ja; zelfs meneer I. zat het ESF te kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef indaha het volgende:
Greys de enige die mensen die helemaal niets met het songfestival hebben vol spanning voor de tv weet te krijgen alleen door haar enthousiasme en persoonlijkheid .![]()
Greys bedankt
Tis een bijzonder Eurovisiejaar op meerdere vlakken geworden zo voor me ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:36 schreef Cat22 het volgende:
Greys bedankt!![]()
Ik snap je beslissing helemaal, jammer dat het zo moest lopen, vooral net nu het ESF bezig is, want dat was echt jouw ding. Maak er evengoed een feestje van.![]()
Ook in het zwart ben je seksah.
en dattesquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Greys
Super bedankt voor alles dat je hebt gedaan. We laf oh laf you.
Hell yeahquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis een bijzonder Eurovisiejaar op meerdere vlakken geworden zo voor me ja.
En ik heb er keihard om gejankt (bite me) maar ik sta achter mijn beslissing.
En nu allemaal weer lekker kijken, ook degenen die er niet van houden, het moet van Tante GreysZaterdag ook. Make me proud
Het is ook om te janken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu allemaal weer lekker kijken, ook degenen die er niet van houden, het moet van Tante GreysZaterdag ook. Make me proud
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Greys
Super bedankt voor alles dat je hebt gedaan. We laf oh laf you.
Ja doei. Je hebt deze even verdient heur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik voel me rete ongemakkelijk bij een bedanktopic
Ook al is het heel erg lief.
Dus wat mij betreft roepen we 'lav oh lav' (how very joerovizjun) en houden we er over op
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Dus wat mij betreft roepen we 'lav oh lav' (how very joerovizjun) en houden we er over op
quote:
Je kunt niet meer slotten, deal with it.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Niet ondankbaar bedoeld, maar ik ben hier heel slecht in en ik heb genoeg gesnotterd
Mensen die jou een ondankbaar wicht vindenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Ja maar als ik dan niet meer reageer ben ik een ondankbaar wicht en als ik wel ga lezen ben ik een emo dweil
Nou ja kom, we gaan tv kijken...
Ja. Datquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mensen die jou een ondankbaar wicht vinden
Doen wequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
dus dat! En idd zaterdag is de zege voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja doei. Je hebt deze even verdient heur.
yeeeaaaaaaaaah buddyquote:
Wat jij wilt schat, komtiequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef Greys het volgende:
Niet ondankbaar bedoeld, maar ik ben hier heel slecht in en ik heb genoeg gesnotterd
Omdat dit nooit was geworden wat het was zonder jouw toewijding en enthousiasme.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
als Maes boos is ben ik ook boos
datditkaninNederland!
Doe mij wat van jouw research skills!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:57 schreef Noek het volgende:
Gekke Greysie. Natuurlijk weet ik niet wat er achter is gebeurd maar na wat ik wel heb gelezen, geef ik je groot gelijk.
Douze points, mop!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Het hoeft van mij geen ruchtbaarheid, want dan voel ik me verplicht uitleg te geven en dat wil ik niet, dan wordt het weer zo'n gewellesnietes en schuldverhaal en moddergooien heb ik geen zin in en is ook niet nodig. Dat mijn kleur weg is, is op eigen verzoek.
Dank allemaal voor het vertrouwen van de laatste jaren
Je hebt het niet meegekregen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe mij wat van jouw research skills!
Duidelijke samenvattingquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen?
Mijn samenvatting:
Stefan!
I miss youquote:
Say no more, say no more. Ik vat 'm.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
Mijn samenvatting:
Stefan!
De enige gegronde reden om deze smiley te gebruikenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn samenvatting:
Stefan!
Hihhiihhihihiiquote:
Spijkerbroek ook.quote:
we zijn hier omquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef Maes het volgende:
[..]
De enige gegronde reden om deze smiley te gebruiken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Je blijft wel gewoon in ESF posten he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Jongens doe nou niet, ga er nou geen moddergooigebeuren van maken...
Ik heb er de energie niet meer voor en heb die wens ook niet.
Tis gebeurd, klaar. Tis echt niet maar 1 iemands schuld, misschien ben ik gewoon een te emo mens en trek ik me dingen teveel aan, maar tis voor iedereen beter dit. Houd het daar maar op.
En nu kijken, Roemenië de gillende glitternicht komt nu!
Jij gaat ook naar die sauna?quote:
Ja inderdaad, ik zit gewoon vrolijk het songfestival te kijken, weet ik veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn samenvatting:
Stefan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |