Ik laat ze er niet in stikken, daarvoor heb ik veel te veel plezier gehad op FOK! en er veel te veel goede en toffe en geweldige mensen en contacten aan overgehouden. Dat is mijn eer te na om dan alles meteen niet meer tof te vinden en zou ook niet de waarheid zijn als ik dat zou zeggen. Ik ben FOK! dankbaar voor veel. En ondanks de recente ruzies en emoties en dingen waar ik helaas niet meer achter kan staan gaan we wat mij betreft gewoon als 'vrienden' uit elkaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik zit gewoon vrolijk het songfestival te kijken, weet ik veelmaar ik had
de rel wel gelezen, groot gelijk Greys laat ze er maar in stikken verder.
Wat lullig zeg.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik laat ze er niet in stikken, daarvoor heb ik veel te veel plezier gehad op FOK! en er veel te veel goede en toffe en geweldige mensen en contacten aan overgehouden. Dat is mijn eer te na om dan alles meteen niet meer tof te vinden en zou ook niet de waarheid zijn als ik dat zou zeggen. Ik ben FOK! dankbaar voor veel. En ondanks ruzies en emoties en dingen waar ik helaas niet meer achter kan staan gaan we wat mij betreft gewoon als 'vrienden' uit elkaar.
De meet was geweldiger dan geweldig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Paul het volgende:
wat is deze. ALLEMAAL DE SCHULD VAN DAT GEDOE MET DE SONGFESTIVAL MEET
OK, het zalquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet was geweldiger dan geweldig.
En dat blijft ie.
Zonde voor Greys !quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:37 schreef Copycat het volgende:
Ik snap het niet. Maar absoluut een gemis voor de crew.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet was geweldiger dan geweldig.
En dat blijft ie.
Zo had ik ook gelezen en begrepen. altijd jammer als er iets gebeurdquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ik snap het wel, als je beloofd hebt dat er geen foto's op FOK komen van mensen die
dat niet willen en er gebeurd zoiets, dan voel je je wel behoorlijk rot denk ik.
Maar goed dat is wat ik begrepen heb, voor de rest weet ik het ook niet, had niet gehoeven
denk ik maar zo...
Stel je voor.. in het zwart mag je je gewoon misdragen en alles. En dan wij hier een beetje het goede voorbeeld geven. Arme wij.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:09 schreef APK het volgende:
Meer -veel meer- dan genoeg gedaan voor FOK!
Veel plezier in het zwart, gaat misschien ook wel eens wat extra rust geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |