Ik heb géén ideequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef perezoso het volgende:
Is dat eigenlijk verboden om een veroordeelde op foto te plaatsen zonder balk?
Nee, dat is het niet. Ongeschreven journalistieke regel voor de mainstreammedia is dat je in elk geval verdachten altijd met balkje plaatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef perezoso het volgende:
Is dat eigenlijk verboden om een veroordeelde op foto te plaatsen zonder balk?
Maar ik ben ook niet de eigenaar van de foto, ooit op geenstijl gevonden, waarschijnlijk komt het van een mobieltje van haarzelf of vrienden. In het ergste geval nemen ze dan contact op met het bedrijf waar de foto is gehost met een verzoek om verwijdering of kunnen ze ook nog achter de uploader aan gaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ongeschreven journalistieke regel voor de mainstreammedia is dat je in elk geval verdachten altijd met balkje plaatst.
Ik heb dat boek over die moord weleens gelezen, staat ook vol met foto's. Om je vraag te beantwoorden: het is op geen enkele wijze verboden om zulke foto's zonder balkje te posten. Bepaalde media hebben besloten om zich aan een mediacode te houden, waardoor ze niet zulke foto's zonder balkje plaatsen. Of dat ook geld wanneer de daders hun straf bijna hebben uitgezeten weet ik niet eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef perezoso het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet de eigenaar van de foto, ooit op geenstijl gevonden, waarschijnlijk komt het van een mobieltje van haarzelf of vrienden. In het ergste geval nemen ze dan contact op met het bedrijf waar de foto is gehost met een verzoek om verwijdering of kunnen ze ook nog achter de uploader aan gaan?
Bedankt voor de informatie, spreek je ook namens fok! (werkzaam voor fok)?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek over die moord weleens gelezen, staat ook vol met foto's. Om je vraag te beantwoorden: het is op geen enkele wijze verboden om zulke foto's zonder balkje te posten. Bepaalde media hebben besloten om zich aan een mediacode te houden, waardoor ze niet zulke foto's zonder balkje plaatsen. Of dat ook geld wanneer de daders hun straf bijna hebben uitgezeten weet ik niet eens.
Op fok! gelden fatsoensnormen, over het algemeen worden er geen verdachten zonder balkje geplaatst. Uitzonderingen daargelaten. De site waar jij je foto hebt geupload zal zelden het verzoek krijgen om zulke foto's te verwijderen.
En bovenal: zowel uploadsites als fok! zullen nooit jouw gegevens doorspelen zonder gerechtelijke bevelen. Aangezien dit volgens de wet niet strafbaar is hoef je echt niet bang te zijn dat jouw gegevens doorgespeeld gaan worden. Tenzij je je met terrorisme of zware criminaliteit bezighoud, hoef je je daar bij fok! sowieso nooit bang voor te zijn.
Nee, algemene kennis, logisch nadenken en ervaringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef perezoso het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, spreek je ook namens fok! (werkzaam voor fok)?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:39 schreef Disana het volgende:
NWS / Autistische man flest banken met simpele telefoontruc
NWS / Autistische man flest banken met simpele telefoontruc
Net mammoeten, die autisten.
en nog eens dankjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:23 schreef Disana het volgende:
NWS / mammoet gevonden siberie
NWS / Komt de mammoet terug ??
Zoveel mammoeten. Straks ligt er ook nog een in je tuintje.
Nee, de christenen hadden er een beter woord voor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Che_ het volgende:
![]()
hier hadden ze in WOII een mooie woord voor
Ach deel 5 gaat prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
Kunnen jullie eens wakker worden?
Dit hele topic gaat nergens meer over: NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #4
Sorry, kom pas net online, kan niet alles zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Goedemorgen. Ja, na tig keer voor hoer uitgemaakt te zijn wel ja.
Bedankt, hoor.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, kom pas net online, kan niet alles zien.
Ik zal in ieder geval deel 4 nog even doorspitten voor je.quote:
Graag, want ik voel me nog best gekwetstquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval deel 4 nog even doorspitten voor je.
Probleem is alleen dat ik geen Turks kan lezen, dus weet niet wat er staat waar je gekwetst over bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Graag, want ik voel me nog best gekwetst
Overal waar oruspu staatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik geen Turks kan lezen, dus weet niet wat er staat waar je gekwetst over bent.
Ok, fixed.quote:
ik vind het sws niet zo prettig als mensen Turkse posts neerzetten. Geen idee wat ze schrijven, ik kan het ieg niet volgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik geen Turks kan lezen, dus weet niet wat er staat waar je gekwetst over bent.
FOK Policy is gewoon Nederlands ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
ik vind het sws niet zo prettig als mensen Turkse posts neerzetten. Geen idee wat ze schrijven, ik kan het ieg niet volgen.
Als mensen onder-onsjes willen doen ze dat maar per dm.
Kan het niet gewoon NL/Engels enzo blijven?
Je hebt niets gemist, het waren scheldwoorden.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:46 schreef capricia het volgende:
[..]
ik vind het sws niet zo prettig als mensen Turkse posts neerzetten. Geen idee wat ze schrijven, ik kan het ieg niet volgen.
Als mensen onder-onsjes willen doen ze dat maar per dm.
Kan het niet gewoon NL/Engels enzo blijven?
Moslims worden hier ook voor geitenneuker uitgemaakt, dat mag ook gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Goedemorgen. Ja, na tig keer voor hoer uitgemaakt te zijn wel ja.
Bedankt, hoor.
Nou en?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Moslims worden hier ook voor geitenneuker uitgemaakt, dat mag ook gewoon.
Er zou wat weg kunnen eventueel, maar persoonlijk zie ik die noodzaak niet zo. Het overlijdenstopic voor Loedertje ben ik wel met je eens, maar zal even wachten op wat collega's vinden hiervan.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:55 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, met alle respect, maar hoeveel topics moeten er sticky staan hier?
Ik vond Loedertje één van de tofste mods die ik bij FOK! heb meegemaakt en heb nachtenlang met haar op IRC gezeten, maar het topic staat nu bijna een half jaar na haar overlijden nog sticky, en er kan niet eens gepost in worden, daarvoor loopt het topic in LIF nog.
Dan dat Hart van Nederlandnieuws waar amper in gepost wordt, in dit tempo staat deel 1 ook een half jaar sticky voor het vol is, dat schiet niet op en je moet je afvragen of je de onderwerpen in zo'n topic niet liever los hebt als luchtige nieuwtjes. Er staan wel nieuwtjes in, maar amper reacties en waar gaat FOK! om? Reacties, interactie.
De nieuwsparsertool is iets dat je mooi in de OP van dit topic kwijt kan nu, de meeste NWS-users hebben het topic wel gelezen tenslotte.
En dan de SC waar amper iemand in te vinden is die regelmatig in NWS zelf post en de bijbehorende meet, moet dat meettopic nu echt sticky? Nog drie maanden? En die SC?
Ik zie, als ik NWS open, liever een overzicht van zoveel mogelijk NWS-topics eigenlijk, niet een lijst van stilstaande of oninteressante kliekstickies.
Wat een nuttige toevoeging, van iemand die eigenlijk voornamelijk in NWS komt vanwege de slowchat.quote:
Zit je luiertje vol?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een nuttige toevoeging, van iemand die eigenlijk voornamelijk in NWS komt vanwege de slowchat.
Nee, maar persoonlijk ondervind ik geen hinder van die paar stickytopics bovenin, mijn trackpad heeft een scrollfunctie.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef Dagonet het volgende:
Jij ziet dus liever loze stickies waar niet of amper in gepost wordt, laat staan dat het nieuws is, in plaats van actieve discussietopics over het nieuws?
Dus je scrollt liever voorbij nutteloze topics om bij de topics te komen waar het in dit forum om gaat dan dat je er een paar sluit of centraal zet. Duidelijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar persoonlijk ondervind ik geen hinder van die paar stickytopics bovenin, mijn trackpad heeft een scrollfunctie.
Ja en nee, want wat iemand nutteloos vind is subjectief.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus je scrollt liever voorbij nutteloze topics om bij de topics te komen waar het in dit forum om gaat dan dat je er een paar sluit of centraal zet. Duidelijk.
Ik twijfel, ik zie er namelijk ook niet echt kwaad in om het te laten staan. Misschien heeft een mijner collegae helderder inzichtenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef gelly het volgende:
Lijkt me geen nieuws
NWS / Misvormde baby geboren Egypte
Is naar gekeken meen ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:39 schreef YazooW het volgende:
Kan er even gekeken worden naar user "ilker77" in het topic over de protesten in Turkije? Kerel gaat constant offtopic met wazige BNW onderwerpen.
Donequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen de inhoudsloze trollreacties van Dr. NIkite weggehaald worden?
NWS / "Stop bouw moskeeën"
Ook dat weten we.quote:
Issie!quote:
Jij? Nah, nooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig, wat een opluchting weer. Was al bang dat ik in de vergetelheid kwam.
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.
Niet dat ik er moeite mee heb dat je verwijdert maar toch. Erg opvallend.
Ik heb niks met POL van doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.
Niet dat ik er moeite mee heb dat je verwijdert maar toch. Erg opvallend.
Je staat nog wel als mod daar in de index.quote:
Toen ik dat zei leverde het me een note opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Je staat nog wel als mod daar in de index.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik dat zei leverde het me een note op
Niet spotten met de nws-sc!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders kunnen de NWS-users het niet vinden bedoel je?
Omdat je nog steeds in de idiote veronderstelling bent dat ik weg moest, daarom staat het nog in de Index.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik dat zei leverde het me een note op
Ben er ook nog mod, maar doe er nu niks. Zodra ze daar wat fatsoen kweken valt er te praten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Je staat nog wel als mod daar in de index.
Geweldig ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds in de idiote veronderstelling bent dat ik weg moest, daarom staat het nog in de Index.
Nee, je bent al vaak genoeg op de vingers getikt erover. Trek er lering uit zou ik zeggen.quote:
Ik weet genoeg ondertussenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je bent al vaak genoeg op de vingers getikt erover. Trek er lering uit zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |