¿Zoals?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:39 schreef Chazr het volgende:
Die Roemenen zijn echte profs, hebben vast al heel wat klusjes opgeknapt voor de Russische mafia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Staat al eventjes in de nieuwe OP, dank je.quote:Op woensdag 5 juni 2013 04:15 schreef SanAnt het volgende:
Hier de namen van de 2 roemenen Constantin Stan en Valentín Ion .
Om ze nou steeds die roemenen te noemen..
De 3 verdachten zitten nu in de Sangonera la Verde gevangenis . In de buurt van Murcia.
Mag ik ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef beequeen het volgende:
Afscheid Ingrid Visser en Lodewijk Severein op 15 juni.
http://www.nu.nl/binnenla(...)everein-15-juni.html
Ik hoor gewoon Mart Smeets praten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mag ik dit
"De nabestaanden van oud-volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein geven zaterdag 15 juni ''aan iedereen die zich verbonden voelt'' de gelegenheid om afscheid te nemen van de twee vermoorde Nederlanders. "
een heel mooi gebaar vinden?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoor gewoon Mart Smeets praten.
quote:
Het kwartje valt nu pas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Gert het volgende:
"Ja, dat mag ik een heel mooi gebaar vinden. Chapeau. Chapeau. Chapeau."
Hij is niet lelijkquote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betrouwbaar typje inderdaad. Stap ik ook zo bij in de auto zonder iemand te laten weten waar ik heenga.
Hoe in godsnaam is dat relevant dat hij niet lelijk isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:47 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk, jammer dat hij zo verdorven en een schurk is
Het is walgelijk wat Visser en Lodewijk zijn aangedaan, daarom voel ik me schuldig dat ik die cuenca er enigszins aantrekkelijk uit vind zienquote:Op zondag 9 juni 2013 01:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat relevant dat hij niet lelijk is
Jij valt op 'als je maar gel in je haar hebt' types?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:51 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Het is walgelijk wat Visser en Lodewijk zijn aangedaan, daarom voel ik me schuldig dat ik die cuenca er enigszins aantrekkelijk uit vind zien(qua uiterlijk he , niet qua karakter)
Ik vind zijn kapsel het minst leuk aan hem, heb liever een vollere haardosquote:Op maandag 10 juni 2013 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Jij valt op 'als je maar gel in je haar hebt' types?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |