Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee die gaan het hebben waarom de Spaanse pers gruwelijkheden publiceert
Ben maar blij, dat soort berichten schaadt iedereenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.
Ik weet eik niet zo goed welke manier ik nu beter vind?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben maar blij, dat soort berichten schaadt iedereen
Op verzoek van de families toch??quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.
Ooit meegemaakt dat er op die manier werd belicht over een misdaad in Nederland?quote:
Nee ik wil dat ook helemaal niet weten, en idd, beetje respect voor de families zou niet gek zijn..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ooit meegemaakt dat er op die manier werd belicht over een misdaad in Nederland?
Prima verzoek van de nabestaanden
Beetje respect voor de daders ook nietquote:Op zondag 2 juni 2013 13:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ook helemaal niet weten, en idd, beetje respect voor de families zou niet gek zijn..
kijk dat durf ik dan weer nietquote:Op zondag 2 juni 2013 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoek de foto's op van Nora Dalmasso op zou ik zeggen
jaquote:
Gewurgd na of tijdens 'stevige' seks. De seks was (bleek uit de sporen) vrijwillig. Haar zoon was een verdachte. Ze is gevonden in hun huis op het bed van haar dochter.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat durf ik dan weer niet
maar wel door google gehaald en het verhaal wat geprobeerd te lezen, vermoord (gewurgd) naakt gevonden op een hotelkamer (daar staan foto's van op internet?)
Ze ligt zeg maar in een pose op bed dat ze of verkracht is of net sex gehad heeft en met alleen een vlakje voor voor haar kruisquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat durf ik dan weer niet
maar wel door google gehaald en het verhaal wat geprobeerd te lezen, vermoord (gewurgd) naakt gevonden op een hotelkamer (daar staan foto's van op internet?)
Dader is nooit gepakt, maar dat was natuurlijk haar man die 2000 km verderop zat te golfen met een vriend die geile sms'jes stuurde naar zijn vrouwquote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Gewurgd na of tijdens 'stevige' seks. De seks was (bleek uit de sporen) vrijwillig. Haar zoon was een verdachte. Ze is gevonden in hun huis op het bed van haar dochter.
Als je het zo erg vindt, waarom stuur jij dan mensen naar die foto's? Jij gebruikt het lijk van Nora om de moraalridder uit te hangen. poehpoeh.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze ligt zeg maar in een pose op bed dat ze of verkracht is of net sex gehad heeft en met alleen een vlakje voor voor haar kruis
Dit soort dingen als gebeurt is in Murcia in de pers brengen dient maar een doel en dat is de zieke behoefte van een bepaald soort mensen te bevredigen
Ik zeg verbieden die hap of voor het leven royeren van iedere journalist die het doet
Die andere heeft ook al zo'n verlopen maffiakopquote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betrouwbaar typje inderdaad. Stap ik ook zo bij in de auto zonder iemand te laten weten waar ik heenga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |