quote:Op maandag 27 mei 2013 09:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De reden dat ze naar Murcia waren was inderdaad het achterstallig salaris innen. De vorige keer dat ze het hadden geprobeerd zijn ze al bedreigd en van de weg afgeduwd met de auto.. Ik begreep dat het om Russische maffia gaat.
Volgens mij had ik gelezen dat Severein ook al had geïnvesteerd in die marmergroeve. of haal ik nu van alles door elkaar???quote:Op zondag 2 juni 2013 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het zijn 2 verschillende zaken:
- Cuenca zou 10.000 euro schuldig zijn aan Severein voor Gibraltar
- Severein zou 300.000 euro schuldig zijn voor een marmergroeve (ter waarde van 320 miljoen euro)
Lijkt me dat zij dan ook wel voor haar leven kan vrezen....quote:Op zondag 2 juni 2013 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zijn niet bij hem in de auto gestapt, maar bij die vriendin van hem. Dezelfde vriendin die, nadat bekend werd dat Ingrid en Lodewijk vermist waren, contact opnam met de politie, omdat zij door hem gevraagd was om ongebluste kalk en die zaag aan te schaffen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 10:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is een verhaal en het is de vraag of het echte nog boven water komt.
ok, hij zal het niet precies weten, maar dat ze van de weg werden gereden geloof ik dan weer wel. maar uiteraard omvat het hele verhaal veel meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
De dochter van die man is mn jaargenoot van studie. Ze zit n al 2 weken in Murcia met zusje en moeder dus ex-vrouw). Arme hun..
Dat is het verhaal alleen komt er wel steeds meer bij.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gelezen dat Severein ook al had geïnvesteerd in die marmergroeve. of haal ik nu van alles door elkaar???
oh ja zo zat hetquote:Op zondag 2 juni 2013 10:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze zijn niet bij hem in de auto gestapt, maar bij die vriendin van hem. Dezelfde vriendin die, nadat bekend werd dat Ingrid en Lodewijk vermist waren, contact opnam met de politie, omdat zij door hem gevraagd was om ongebluste kalk en die zaag aan te schaffen.
Op zich is dat wel mooie testcase, blijft ze leven zolang die Roemenen vastzitten dan is het redelijk duidelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 10:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt me dat zij dan ook wel voor haar leven kan vrezen....
fixedquote:Op zondag 2 juni 2013 10:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is dat wel mooie testcase, blijft ze leven zolang die Roemenen + Cuenca vastzitten dan is het redelijk duidelijk.
Die Spanjaard kan nog geen vlieg doodslaan waarschijnlijk.quote:
En volgens Johan Derksen zijn alle Roemeense vrouwen op z'n minst partime ook prostituee. (of was dat alleen in Boekarest?)quote:Op zondag 2 juni 2013 09:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ik denk dat half Roemenië bij de politie bekend is...
Gracias
Ik denk Boekarest, de rest bedelt.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En volgens Johan Derksen zijn alle Roemeense vrouwen op z'n minst partime ook prostituee. (of was dat alleen in Boekarest?)
Nee maar die zal nog wel meer van die fijne (Roemeense) vriendjes hebben...quote:Op zondag 2 juni 2013 11:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die Spanjaard kan nog geen vlieg doodslaan waarschijnlijk.
Ik heb geen idee, wat ik wel weet is dat dit zaakje stinkt.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:33 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee maar die zal nog wel meer van die fijne (Roemeense) vriendjes hebben...
Dat zeker!!!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wat ik wel weet is dat dit zaakje stinkt.
Je hebt wel erg grote doos speculaasjes nu maar het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:46 schreef Chazr het volgende:
Ik denk dat de sleutel ligt in de richting van de diamanthandel waar Cuenca over sprak.
Diamanten zijn het ideale ruilmiddel voor illegale goederen en diensten (wapens, drugs, nucleaire stoffen). Ze zijn reukloos (dus moeilijk op te sporen), een klein aantal vertegenwoordigt een grote waarde en ze zijn gemakkelijk te vervoeren (te smokkelen). Nederland en Belgie spelen een belangrijke rol in de diamanthandel, en de diamanthandel in Nederland en de drugshandel in Nederland schijnen nauw gelieerd te zijn.
Zo had de kroongetuige in de zaak tegen de Hakkelaar in Antwerpen een diamantairsfirma TSS Diamonds, een dekmantel om grote geldbedragen de wereld te pompen zonder argwaan te wekken. Het schijnt ook dat op financiele transacties binnen de diamantwereld weinig overheidstoezicht was (is?).
Hoe dan ook, diamanthandel is shady business.
Och, in combi met witwassen zit je al een stap in de richtingquote:Op zondag 2 juni 2013 12:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt wel erg grote doos speculaasjes nu maar het zou zomaar kunnen.
Ik denk dat er nog meer achter zit.quote:Op zondag 2 juni 2013 12:57 schreef Chazr het volgende:
[..]
Och, in combi met witwassen zit je al een stap in de richting
Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee die gaan het hebben waarom de Spaanse pers gruwelijkheden publiceert
Ben maar blij, dat soort berichten schaadt iedereenquote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.
Ik weet eik niet zo goed welke manier ik nu beter vind?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben maar blij, dat soort berichten schaadt iedereen
Op verzoek van de families toch??quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend hoe ze in NL ineens erg terughoudend zijn.
Ooit meegemaakt dat er op die manier werd belicht over een misdaad in Nederland?quote:
Nee ik wil dat ook helemaal niet weten, en idd, beetje respect voor de families zou niet gek zijn..quote:Op zondag 2 juni 2013 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ooit meegemaakt dat er op die manier werd belicht over een misdaad in Nederland?
Prima verzoek van de nabestaanden
Beetje respect voor de daders ook nietquote:Op zondag 2 juni 2013 13:51 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee ik wil dat ook helemaal niet weten, en idd, beetje respect voor de families zou niet gek zijn..
kijk dat durf ik dan weer nietquote:Op zondag 2 juni 2013 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoek de foto's op van Nora Dalmasso op zou ik zeggen
jaquote:
Gewurgd na of tijdens 'stevige' seks. De seks was (bleek uit de sporen) vrijwillig. Haar zoon was een verdachte. Ze is gevonden in hun huis op het bed van haar dochter.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat durf ik dan weer niet
maar wel door google gehaald en het verhaal wat geprobeerd te lezen, vermoord (gewurgd) naakt gevonden op een hotelkamer (daar staan foto's van op internet?)
Ze ligt zeg maar in een pose op bed dat ze of verkracht is of net sex gehad heeft en met alleen een vlakje voor voor haar kruisquote:Op zondag 2 juni 2013 16:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
kijk dat durf ik dan weer niet
maar wel door google gehaald en het verhaal wat geprobeerd te lezen, vermoord (gewurgd) naakt gevonden op een hotelkamer (daar staan foto's van op internet?)
Dader is nooit gepakt, maar dat was natuurlijk haar man die 2000 km verderop zat te golfen met een vriend die geile sms'jes stuurde naar zijn vrouwquote:Op zondag 2 juni 2013 16:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Gewurgd na of tijdens 'stevige' seks. De seks was (bleek uit de sporen) vrijwillig. Haar zoon was een verdachte. Ze is gevonden in hun huis op het bed van haar dochter.
Als je het zo erg vindt, waarom stuur jij dan mensen naar die foto's? Jij gebruikt het lijk van Nora om de moraalridder uit te hangen. poehpoeh.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze ligt zeg maar in een pose op bed dat ze of verkracht is of net sex gehad heeft en met alleen een vlakje voor voor haar kruis
Dit soort dingen als gebeurt is in Murcia in de pers brengen dient maar een doel en dat is de zieke behoefte van een bepaald soort mensen te bevredigen
Ik zeg verbieden die hap of voor het leven royeren van iedere journalist die het doet
Die andere heeft ook al zo'n verlopen maffiakopquote:Op zondag 2 juni 2013 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betrouwbaar typje inderdaad. Stap ik ook zo bij in de auto zonder iemand te laten weten waar ik heenga.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |