Ik heb géén ideequote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef perezoso het volgende:
Is dat eigenlijk verboden om een veroordeelde op foto te plaatsen zonder balk?
Nee, dat is het niet. Ongeschreven journalistieke regel voor de mainstreammedia is dat je in elk geval verdachten altijd met balkje plaatst.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:18 schreef perezoso het volgende:
Is dat eigenlijk verboden om een veroordeelde op foto te plaatsen zonder balk?
Maar ik ben ook niet de eigenaar van de foto, ooit op geenstijl gevonden, waarschijnlijk komt het van een mobieltje van haarzelf of vrienden. In het ergste geval nemen ze dan contact op met het bedrijf waar de foto is gehost met een verzoek om verwijdering of kunnen ze ook nog achter de uploader aan gaan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ongeschreven journalistieke regel voor de mainstreammedia is dat je in elk geval verdachten altijd met balkje plaatst.
Ik heb dat boek over die moord weleens gelezen, staat ook vol met foto's. Om je vraag te beantwoorden: het is op geen enkele wijze verboden om zulke foto's zonder balkje te posten. Bepaalde media hebben besloten om zich aan een mediacode te houden, waardoor ze niet zulke foto's zonder balkje plaatsen. Of dat ook geld wanneer de daders hun straf bijna hebben uitgezeten weet ik niet eens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef perezoso het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet de eigenaar van de foto, ooit op geenstijl gevonden, waarschijnlijk komt het van een mobieltje van haarzelf of vrienden. In het ergste geval nemen ze dan contact op met het bedrijf waar de foto is gehost met een verzoek om verwijdering of kunnen ze ook nog achter de uploader aan gaan?
Bedankt voor de informatie, spreek je ook namens fok! (werkzaam voor fok)?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb dat boek over die moord weleens gelezen, staat ook vol met foto's. Om je vraag te beantwoorden: het is op geen enkele wijze verboden om zulke foto's zonder balkje te posten. Bepaalde media hebben besloten om zich aan een mediacode te houden, waardoor ze niet zulke foto's zonder balkje plaatsen. Of dat ook geld wanneer de daders hun straf bijna hebben uitgezeten weet ik niet eens.
Op fok! gelden fatsoensnormen, over het algemeen worden er geen verdachten zonder balkje geplaatst. Uitzonderingen daargelaten. De site waar jij je foto hebt geupload zal zelden het verzoek krijgen om zulke foto's te verwijderen.
En bovenal: zowel uploadsites als fok! zullen nooit jouw gegevens doorspelen zonder gerechtelijke bevelen. Aangezien dit volgens de wet niet strafbaar is hoef je echt niet bang te zijn dat jouw gegevens doorgespeeld gaan worden. Tenzij je je met terrorisme of zware criminaliteit bezighoud, hoef je je daar bij fok! sowieso nooit bang voor te zijn.
Nee, algemene kennis, logisch nadenken en ervaringquote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:33 schreef perezoso het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie, spreek je ook namens fok! (werkzaam voor fok)?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:39 schreef Disana het volgende:
NWS / Autistische man flest banken met simpele telefoontruc
NWS / Autistische man flest banken met simpele telefoontruc
Net mammoeten, die autisten.
en nog eens dankjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:23 schreef Disana het volgende:
NWS / mammoet gevonden siberie
NWS / Komt de mammoet terug ??
Zoveel mammoeten. Straks ligt er ook nog een in je tuintje.
Nee, de christenen hadden er een beter woord voor.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:13 schreef Che_ het volgende:
![]()
hier hadden ze in WOII een mooie woord voor
Ach deel 5 gaat prima.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
Kunnen jullie eens wakker worden?
Dit hele topic gaat nergens meer over: NWS / Politie maakt einde aan protest in park Istanbul #4
Sorry, kom pas net online, kan niet alles zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goh. Goedemorgen. Ja, na tig keer voor hoer uitgemaakt te zijn wel ja.
Bedankt, hoor.
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, kom pas net online, kan niet alles zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |