Ik twijfel, ik zie er namelijk ook niet echt kwaad in om het te laten staan. Misschien heeft een mijner collegae helderder inzichtenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:34 schreef gelly het volgende:
Lijkt me geen nieuws
NWS / Misvormde baby geboren Egypte
Is naar gekeken meen ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:39 schreef YazooW het volgende:
Kan er even gekeken worden naar user "ilker77" in het topic over de protesten in Turkije? Kerel gaat constant offtopic met wazige BNW onderwerpen.
Donequote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:23 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen de inhoudsloze trollreacties van Dr. NIkite weggehaald worden?
NWS / "Stop bouw moskeeën"
Ook dat weten we.quote:
Issie!quote:
Jij? Nah, nooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig, wat een opluchting weer. Was al bang dat ik in de vergetelheid kwam.
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.
Niet dat ik er moeite mee heb dat je verwijdert maar toch. Erg opvallend.
Ik heb niks met POL van doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is wel opvallend, je POL ons-kent-ons vriendje heeft buikpijn en jij bindt hem binnen een paar minuten na zijn gehuil een luier om.
Niet dat ik er moeite mee heb dat je verwijdert maar toch. Erg opvallend.
Je staat nog wel als mod daar in de index.quote:
Toen ik dat zei leverde het me een note opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Je staat nog wel als mod daar in de index.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik dat zei leverde het me een note op
Niet spotten met de nws-sc!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders kunnen de NWS-users het niet vinden bedoel je?
Omdat je nog steeds in de idiote veronderstelling bent dat ik weg moest, daarom staat het nog in de Index.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik dat zei leverde het me een note op
Ben er ook nog mod, maar doe er nu niks. Zodra ze daar wat fatsoen kweken valt er te praten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Je staat nog wel als mod daar in de index.
Geweldig ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds in de idiote veronderstelling bent dat ik weg moest, daarom staat het nog in de Index.
Nee, je bent al vaak genoeg op de vingers getikt erover. Trek er lering uit zou ik zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |