hoe was clarke? aan zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb me zaterdag echt een heerlijk feestje gehad.
Deze track ook, heerlijk.
Dave Clarke stond buiten, heb lekker binnen in de grote tent gestaan want 't was veel te koud en het regende ook af en toe. Henzel & Disco Nova en Brodinski killden die shit.quote:
Ben je naar het Leypark geweest?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb me zaterdag echt een heerlijk feestje gehad.
Deze track ook, heerlijk.
Top 300quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen onder plek 3 is af.
Spoorzone gaat dik worden man.quote:
Al zal het nog een tijdje duren. Hoop wel dat ze cray feestjes gaan geven daar. die loodsen lonen zich gewoon perfect voor een vet techno feestje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, misschien wordt dat voor de verandering eens wat leuks in Tilburg.
niet in de top 100 staanquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, gelijk met GGMM. Al geeft het verslaan van Littlerabbit mij meer dan genoeg blijdschap.
volgend jaar haal ik je inquote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in de top 100 staan. Jullie zeggen allemaal zoveel verstand van voetbal te hebben
.
Ik heb het tactisch verkeerd gespeeld. Teveel gekloot met mijn budget.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in de top 100 staan. Jullie zeggen allemaal zoveel verstand van voetbal te hebben
.
zo werkt het niet he, in het begin heb je alleen maar kut spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgend jaar haal ik je in
(even mn score x3 gedaan vanwege de korte tijdsduur)
ik was in het begin aan het kloten. Had spelers erin staan die een mega blessure hadden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tactisch verkeerd gespeeld. Teveel gekloot met mijn budget.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo werkt het niet he, in het begin heb je alleen maar kut spelers.
[..]
ik was in het begin aan het kloten. Had spelers erin staan die een mega blessure hadden.
vanaf weekronde 12 had ik pas pelle erinquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conclusie is. Door Jimbo zijn deelname in week 11 zakte mijn resultaten in.
Jimbo
Ik reed met de bus naar 't Leijpark en je hebt daar zo'n terrein waar de bussen van Veolia staan. In die straat stond ook een dikke loods voor een warehouse party.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al zal het nog een tijdje duren. Hoop wel dat ze cray feestjes gaan geven daar. die loodsen lonen zich gewoon perfect voor een vet techno feestje.
mooie conclusiequote:
Fatima... dat is waar het uitschot woont.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reed met de bus naar 't Leijpark en je hebt daar zo'n terrein waar de bussen van Veolia staan. In die straat stond ook een dikke loods voor een warehouse party.
[ afbeelding ]
Ik moet altijd lachen als ik die bus zie rijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fatima... dat is waar het uitschot woont.
Ja die naam heb ik ook nooit goed gesnapt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die bus zie rijden. Na 2 jaar nog steeds
quote:Ibrahimovic ruziet met Leonardo tijdens titelfeest
video Paris Saint-Germain is sinds dit weekend de nieuwe kampioen in de Franse Ligue 1. Zoiets wordt uiteraard gevierd door de spelers en staf van de Parijzenaars, al was het niet allemaal pais en vree in de kleedkamer van PSG. Zlatan Ibrahimovic en directeur Leonardo gingen met elkaar in de clinch en er kwam een fikse woordenwisseling tussen de twee.
Wat er precies gezegd is, is nog onduidelijk want de twee spraken in het Italiaans tegen elkaar.
Al gaan de geruchten al langer op dat topspits Ibrahimovic het gezien zou hebben in Parijs en opnieuw naar Italië wil. Leuk weetje: het is al de negende titel van de Zweed op elf seizoenen. Mooi gemiddelde.
Bron: AD
Geen idee, ik heb me alleen op mijn directe concurrenten gefocust, helaas zijn ze me allemaal voorbijgestreefd.quote:
Ibra zei iets van "jij verpest altijd alles" , hij was pissig omdat ze hem bij de doping controle gewoon hadden achtergelaten (schijnt).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een kwaliteitskrant is het AD toch![]()
![]()
"Wat er precies gezegd is, is nog onduidelijk want de twee spraken in het Italiaans tegen elkaar. "
[..]
Ik ook. Goudbruin, dat wordt scoren in de kroeg dit weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik ben weer terug op mijn zolderkamer.
zolderkamer autistquote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik ben weer terug op mijn zolderkamer.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Remkabels auto's Den Haag doorgeknipt
Leuke hobby wel
quote:Wie merkt dat zijn auto niet of niet goed meer remt, krijgt het advies direct te stoppen. Hoe dat het beste kan, vertelt de politie er niet bij.
Waar?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve krijgt waarschijnlijk een nieuwe baan.
sim city 3000quote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
Boys hebben jullie nog aanraders qua games?
wolverhampton wanderersquote:Op maandag 13 mei 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar?
Menzo gaat misschien naar België.
Waarquote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoofd jeugdopleiding zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel een leuke club.quote:
ik speel het nog steedsquote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer honderden keren opgestart vroegâh, dus nee bedankt.
Ik dacht het wel, helemaal zeker ben ik niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, gelden de schorsingen voor 5e gele kaart, 7e gele kaart etc en geel + geel = rood voor de eerste wedstrijd van het volgende seizoen?
dacht het wel jaquote:Op maandag 13 mei 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, gelden de schorsingen voor 5e gele kaart, 7e gele kaart etc en geel + geel = rood voor de eerste wedstrijd van het volgende seizoen?
is er al een (rem) sporen onderzoek gestartquote:
waar houd je van ?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
Hehe nice, SimCity 4 blijft ook wel tof.quote:
geef nou maar toe dat je hem gedownload hebtquote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe nice, SimCity 4 blijft ook wel tof.
De nieuwste SimCity is echt een miskoop van jewelste geweest jammer genoeg.
Heb begin dit jaar een game pctje in elkaar gezet, dus PC.quote:
Neen, pre-orde alles.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef nou maar toe dat je hem gedownload hebt
Crysis 3 of far cry 3al uit ? (die nieuwe DLC van farcry schijnt ook leuk te zijn, moet zeggen dat ik er persoonlijk geen kut aan vind)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb begin dit jaar een game pctje in elkaar gezet, dus PC.Heb net Dishonored binnen gehaald, ik wilde hem kopen voor 7.5 pond maar die kut site accepteerde alleen creditcards terwijl ze ook iDeal aangaven. Dus nu maar van de piratenbaai gehaald.
Ik houd van vrij veel games, behalve games als CoD en Battlefield, die shit trekt mij niet.
Dat zal je die overige weken heus ergens terugkrijgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde trouwens dat ze met ingang van de zomervakantie 2014 de vakantie voor het voortgezet onderwijs weer naar 6 weken willen brengen.
Ja, John de Wolf heeft daar nog gespeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degraderen naar het derde niveau helaas.
ze moeten die kut koters helemaal geen vakantie gevenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde trouwens dat ze met ingang van de zomervakantie 2014 de vakantie voor het voortgezet onderwijs weer naar 6 weken willen brengen.
de wolfquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, John de Wolf heeft daar nog gespeeld.
Ja, dacht ik ook al. Al doe ik in 2015 examen dus zoveel last zal ik er niet van hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je die overige weken heus ergens terugkrijgen.
Oh, ok Tong80quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, John de Wolf heeft daar nog gespeeld.
NEE JIJ BENT TONG80quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok Tong80
Sorry, deze was onder de gordel
Je moeder was wel veilig ergens anders hoop ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de wolf
die baas heeft ooit nog een auto van mn paps gekocht
en toen kreeg ik een handtekening
Ga nu dus eerst Dishonored eens checken, Far Cry 3 stond al op het lijstje inderdaad. GTA 4 al kapot gespeeld op de 360, dus daar even geen trek in.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Crysis 3 of far cry 3al uit ? (die nieuwe DLC van farcry schijnt ook leuk te zijn, moet zeggen dat ik er persoonlijk geen kut aan vind)
Je kan ook weer GTA:SA of gta4 opnieuw opstarten, dat is ook altijd leuk.
Waar heb je zin in? Weet vast wel een toffe pc game voor je
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok Tong80
Sorry, deze was onder de gordel
66% vindt dit grappig.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, nu voel ik mij diep gekwetst en vernederd
Ik ga straks maar zuurkool eten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
66% vindt dit grappig.
[ afbeelding ]
Knutquote:
ik vind die jood dus echt niet grappig.quote:
Ik kreeg wel een klein glimlachje op mijn gezicht.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind die jood dus echt niet grappig.
1 op de 100 moet ik een klein beetje glimlachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind die jood dus echt niet grappig.
Van Bommel een legende noemenquote:
En wat voor carriere heb jij gemaakt?quote:
Toch een van de meest succesvolle Nederlandse spelers van deze zijn tijd volgens mij.quote:
waren trouwens simano deore, alleen de remset is geen deore maar een oud acera setje.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 op de 100 moet ik een klein beetje glimlachen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Even uithuilen bij LittleBrownie dan maar.
far cry 3 was echt een heel bruut spelquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga nu dus eerst Dishonored eens checken, Far Cry 3 stond al op het lijstje inderdaad. GTA 4 al kapot gespeeld op de 360, dus daar even geen trek in.
Zat ook te denken aan de Batman games.
Ik vind een 'Legende' eerder iemand zoals Scholes of Fergie. Mag dat niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En wat voor carriere heb jij gemaakt?
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind een 'Legende' eerder iemand zoals Scholes of Fergie. Mag dat niet?
Nee. Ook Scholes schaar ik daar niet onder.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, mag jij dat vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt neequote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ook Scholes schaar ik daar niet onder.
Fijn dat je me die vrijheid gunt, normaal ben ik anders van jou gewend.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, mag jij dat vinden
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CLquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je me die vrijheid gunt, normaal ben ik anders van jou gewend.
De carrière van Ibrahimovic, ook beter voor je bankrekening.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CL
Wat zou jij kiezen?
Als ik nu mocht kiezen tussen voetballen als Ibra of van Bommel dan kies ik 101 van de 100 keer voor Ibra hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CL
Wat zou jij kiezen?
10 kampioenspremies, lekker cashenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
De carrière van Ibrahimovic, ook beter voor je bankrekening.
pauw en wittemanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dimitri Bontinck
Vader Jihadstrijder bespreekt zoektocht naar zoon in Syrië.
Einde bericht.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de tijd dat je een tekst van 15/20 seconden leest is Eto'o inmiddels 50 euro rijker zowat.
Ik ook als ik even op de hossel ga.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de tijd dat je een tekst van 15/20 seconden leest is Eto'o inmiddels 50 euro rijker zowat.
Hoeveel verdient hij?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje vroegquote:Brazilian national team coordinator Carlos Alberto Parreira affirmed that six players are almost certain to be in Brazil's squad in 2014.
He said: "Thiago Silva and David Luiz are certainly going to be called up. Daniel Alves, Júlio César, Fred and Neymar too."
The 1994 World Cup champion admitted though that some places are harder to decide, he said: "Then we have to see Luís Fabiano, Kaká, Leandro Damião."
"We have to make some difficult decisions. One of them is Kaká or Ronaldinho Gaúcho. Many people think neither should be called up, other people think both should be. And others think only one of them should and the other one shouldn't."
Parreira has also admitted that Brazil are not the main favorites to win the Confederations Cup, he said: "We are not favorites [in the Confederations Cup], especially if you consider position in the ranking."
"Spain are the favorites but you have to respect the yellow shirt."
Source: Extra
Verder is er geloof ik helemaal niks vanavond.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de prostitutie markt zo bruisend in Southampton?
Daar moet je van rond kunnen komen.quote:
quote:
reageer eens met gvd goede deal manquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waren trouwens simano deore, alleen de remset is geen deore maar een oud acera setje.
Mwa. Genoeg bereikt en gewonnen. Nadat hij zich terug heeft moeten vechten bij een topteam. Ik begrijp wel dat hij nu nog even vol voor het geld gaat.quote:
Monaco waarschijnlijk, hij wil waarschijnlijk ook een clausule in zijn contract dat als Real Madrid in winter 2014 hem wil hebben dat Monaco hem moet laten gaan.quote:
Monaco, geen belastingquote:
Heroes of might and magic VIquote:Op maandag 13 mei 2013 15:59 schreef Typisch het volgende:
Jammer dat hij voor Monaco kiest.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Monaco waarschijnlijk, hij wil waarschijnlijk ook een clausule in zijn contract dat als Real Madrid in winter 2014 hem wil hebben dat Monaco hem moet laten gaan.
[..]
Monaco, geen belasting
Die remmen zijn dus kut vriendquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
reageer eens met gvd goede deal manoid.
Hij kon ook nog vol voor het geld + prijzen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Genoeg bereikt en gewonnen. Nadat hij zich terug heeft moeten vechten bij een topteam. Ik begrijp wel dat hij nu nog even vol voor het geld gaat.
quote:Charles' billen rusten zacht
Prins Charles gaat nergens naar toe zonder zijn eigen geborduurde zijden kussen, waarop hij zijn koninklijke billen graag laat rusten. Dat meldt althans dagblad The Independent.
Het speciale kussen, dat Charles van pijn in zijn rug moet afhelpen, is vorige week nog gesignaleerd toen hij per helikopter arriveerde bij Kensington Palace. Een beveiliger droeg het kussen uit het toestel en overhandigde het aan de chauffeur.
The Independent maakt zich vrolijk over het zitkussen maar vindt het ook passen in de traditie van Charles, van wie wordt beweerd dat zijn lakei de tandpasta op zijn tandenborstel doet, zijn kleren van de grond opraapt en ophangt en zelfs de fles ophoudt wanneer er een urinemonster moet worden gegeven aan de dokter.
Een ander verhaal over de buitenissigheden van de prins, is door het paleis ontkend. Televisiepresentator Jeremy Paxman schreef jaren geleden dat voor Charles elke ochtend 7 eieren worden gekookt, van zacht tot hard zodat hij naar eigen goeddunken het beste ei voor die dag kan oppeuzelen.
Bron: AD
remmen heb ik niet nodig man. Andere mensen stoppen maar voor mij, heb gewoon een sirene.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die remmen zijn dus kut vriendMaar op t vlakke maakt dat ook niet zoveel uit natuurlijk.
Goeie koop overall
Een aangemeten kussen bij chronische rugpijn is nou niet echt bijzonder.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus
Is er ook iemand die zijn lul vasthoud als hij zijn vrouw doet?
onjuist, ze schijnt echt mad grappig te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een saai mens is die Koningin van Verenigd Koninkrijk.
hil slegt ;(quote:
opeens blijdat ik dat werk niet meer doequote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33154&type=2&theater
Ik moest lachen want dit is herkenbaar voor mij.
Einde bericht.
ah gossiequote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme 3 schoten tegen de paal of lat.
geweldig spelquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
De nieuwe tomb raider schijnt oko goed te zijn Typisch, heb pas 1 level gespeeld dus kan er zelf weinig over zeggen.
Gekocht bij de piratenwinkelquote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geweldig spel
alleen je bent er heel snel doorheen.
Als je em koopt max 15eur waard
Bij mij crasht het spel steeds.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme 3 schoten tegen de paal of lat.
zoprg dat je em up to date heb,anders heb je problemen met je save gamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Even serieusis wel wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Even serieusFalcao droeg dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieusZien er beter uit dan sommige (nieuwe) tenue's van clubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 8 seizoenen Ajax gemanaged. In 2021/2022 heb ik Atletico gecoached, liep ik net Europees Voetbal mis in een dolle eindstand en werd ik ontslagen. Toen stapte ik in 2022 in bij Heracles Almelo en nu probeer ik ze met een soort zelfde voetbal als ik bij Ajax speelde naar de top te krijgen. 2022/2023 eindigde ik 7e + halve finale beker. Dit jaar proberen met meer.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij mij crasht het spel steeds.
Was een game begonnen met Harrogate.
Even serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom zeg, dit kan toch niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
Huilen om iemand anders zijn schoenen, stelletje wijven.
Ben het met Typisch eens, ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom zeg, dit kan toch niet?
Serieus
Nouen, jij hoeft er toch niet in te lopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom zeg, dit kan toch niet?
Serieus
Ik huil er niet om, maar je krijgt wel een doodschop.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
Huilen om iemand anders zijn schoenen, stelletje wijven.
Je mag toch wel een mening geven?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nouen, jij hoeft er toch niet in te lopen?
Zeker, maar ik snap niet waarom je iemand een bloedschop verkoopt als hij die schoenen draagt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je mag toch wel een mening geven?
Daarom. Het hoort niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, maar ik snap niet waarom je iemand een bloedschop verkoopt als hij die schoenen draagt bijvoorbeeld.
Ja dat hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker, maar ik snap niet waarom je iemand een bloedschop verkoopt als hij die schoenen draagt bijvoorbeeld.
Ik gaf mensen pas een bloedschop als bleek dat ze ook aardig konden ballen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom. Het hoort niet.
Bovendien zijn roze schoenen dragers ook altijd van die types die sowieso een doodschop verdienen.
je bent gewoon net zo traag als Van Bommelquote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geef regelmatig ook wel een trap tegen de enkels, maar niet omdat ze roze voetbalschoenen dragen. (wat nogal vaak voorkomt in het vrouwenvoetbal)
Ik niet, maar dat zou misschien anders zijn als ik het niveau net niet aan kon of als ik in de verdediging zou spelen. Op mijn positie(s) en op dit niveau heb ik vrijwel nooit overtreding nodig.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik gaf mensen pas een bloedschop als bleek dat ze ook aardig konden ballen.
Ja ik ben een luie rechtshalf, klopt helemaalquote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent gewoon net zo traag als Van Bommel
Overtredingen zijn altijd handig, even op die teentjes trappen dit dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat zou misschien anders zijn als ik het niveau net niet aan kon of als ik in de verdediging zou spelen. Op mijn positie(s) en op dit niveau heb ik vrijwel nooit overtreding nodig.
Maar bij van die zuurstok kut schoentjes krijg ik gelijk rode waas voor m'n ogen. Kan ik ook niks aan doen verder
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overtredingen zijn altijd handig, even op die teentjes trappen dit dat.
Ik ben geen schoppert, ben daar een beetje te lui voor denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar je hebt overtredingen en zinloos geweld. Ik gebruik nooit m'n handen of m'n ellebogen, zal nooit iets doen zonder bal in de buurt, loop niet te kankeren of schelden en loop ook niet te janken als ik zelf slachtoffer ben. Maar in duel om de bal heb ik geen probleem met 2e been omhoog
Begon als speler, toen werd ie speler-trainer en nu blijkbaar weer speler. Al staat er in dat artikel ook dat hij misschien naar het tweede elftal wordt gezet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die pipo trainer was.
quote:De baas van FC Sion is voormalig doelman Christian Constantin. Sinds zijn aantreden als voorzitter in 2002, heeft de club 30 trainers versleten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begon als speler, toen werd ie speler-trainer en nu blijkbaar weer speler. Al staat er in dat artikel ook dat hij misschien naar het tweede elftal wordt gezet.
[..]
Ik bedenk me nu net, welke ex-prof zou de meest verschrikkelijke trainer zijn?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begon als speler, toen werd ie speler-trainer en nu blijkbaar weer speler. Al staat er in dat artikel ook dat hij misschien naar het tweede elftal wordt gezet.
[..]
Jan Mulder.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net, welke ex-prof zou de meest verschrikkelijke trainer zijn?
Zelf denk ik dat Inzaghi die prijs wel zou kunnen winnen.
Ik ben ook geen schoppert. Integendeel. Kan wel veel hebben en weet ook wanneer je moet doorhalen though.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben geen schoppert, ben daar een beetje te lui voor denk ik...
Vuile ratquote:Op maandag 13 mei 2013 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben ook geen schoppert. Integendeel. Kan wel veel hebben en weet ook wanneer je moet doorhalen though.
Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu net, welke ex-prof zou de meest verschrikkelijke trainer zijn?
Zelf denk ik dat Inzaghi die prijs wel zou kunnen winnen.
Vond je hem dan echt de beste dit jaar?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
Bij NuSport, AD en VI is Pellé voetballer van het jaar. Bij de telegraaf staat hij niet eens in de top 3 (Bony Eriksen Djuricic).
Voor de spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meest verschrikkelijk voor de spelers of qua resultaten? Als 2e Royston Drenthe.
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.quote:
Hij komt uit hetzelfde dorp als Happel dus ik hoop dat er ruimte voor is bij hem voor de deurquote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber mag dit keer een Cruijff Court plaatsen waar hij wil. Talent v/h Jaar in de Eredivisie.
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik amateurvoetbal-baasje @ de knvb was zou ik kunstgras verplicht maken en tackle verboden. Natte droom van iedere voorhoede speler die het moet hebben van snelheid/techniek i.p.v. fysiek. Met huidige spelregels + naleving daarvan rest je echter geen andere optie dan ook zelf buiten de lijntjes te kleuren.
Hoe was je liftavontuur?
Terug ook gelift?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Of iedereen betere bescherming geven en alles toestaan, ook lachen.
En was leuk, dus dat scheelt.
Dat speelden wij wel eens toen ik nog 16 jarige blowaka in Zeeland wasquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En niet gewonnen dus?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
En was leuk, dus dat scheelt.
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbekerquote:
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk danquote:Op maandag 13 mei 2013 18:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Nope. Geen idee wie wel eigenlijk, is ook niet echt heel boeiend, je krijgt alleen plaatje op een wisselbeker
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lift je alleen of met 2 of 3 of ... ? Doen er ook vrouwen mee? Das wel oneerlijk natuurlijk dan
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Saind het volgende:
[..]
We liften met groepen van 2, of 2 mannen of 1 man en 1 vrouw, die hebben het wel makkelijker inderdaad
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Toen we bij Hannover stonden te liften kwam er een Duitse snol ook liften. Vrouwke was lelijk, stond een peuk te roken en een beetje nonchalant d'r duim op te steken, binnen 5 minuten 3 auto's gestopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag je ook altijd bij dat liftprogramma op Net 5. Peking express oid. Teams met 2 mannen vielen altijd als eerste af.
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoekenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze hebben volgens mij geen schijn van kans dat dat lukt.
Van wie?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Blauwdrukken voor het printen van een wapen met de 3D-printer moeten van internet.
Einde bericht.
Bedankt,quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
"Nieuws"berichten over het 3d print wapen moeten van internet en de verantwoordelijke "journalist" moet in de isoleer tot dat we de techniek beheersen om een echte journalist te 3d printen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde bericht.
Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die man heeft het inmiddels gedaan. Zal zo even het fragmentje van het journaal opzoeken
Eerlijk hèquote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Tering die bedenker van Arrested Development is een comedic geniushoe krijg je het verzonnen.
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn zoveel wapengekkies in de US, daar zit echt wel iemand bij die het weer op internet zet.
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Van wie?
Er is niet echt een centrale wetgever voor het internet hè, als de Amerikanen die shit verbieden kan ik als Nederlander alles uploaden wat ik maar wil
Oh leuk, dan voel ik me belangrijkquote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dit geval wilde Amerika dat het werd verwijderd en de uploader was ook een Amerikaan.
Of een drone die op zijn hoofd neerstort.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die het doet krijgt dan weer een aangetekende brief van de Amerikaanse Overheid.
gr gr
Tuurlijk, daarom denk ik ook dat zoiets nooit lukt.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja boeien, als hij het eraf haalt dan pleur ik het toch op TPB en kunnen ze niks doen?
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar evenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hype gaat toch helemaal nergens over of wat? Voor 1/100e van de prijs kan iedereen die beetje moeite doet sowieso wapen kopen?
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brusselquote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om hè, het gaat om het feit dat zo'n wapen volstrekt ontraceerbaar is. Afgezien van de loopgroeven dan, want een loop print je niet zomaar even
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is het minder traceerbaar dan bv als Nederlander zwart een wapen kopen in Brussel
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hij denkt ook dat het niet meer te stoppen is, wel leuke dingen die printers.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)-mei-2013-1800u.html
vanaf 11:42
Hoiquote:
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Het feit dat nergens überhaupt bekend is dat het wapen bestaat.
Dus niet zo'n probleem nu het nog individuen zijn, maar als straks iedereen zo'n printer heeft is er dus geen enkele manier om nog te weten hoeveel wapens er in omloop zijn.
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je moet denken aan écht grote schaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Illegale wapens zijn toch ook vrijwel altijd ontraceerbaar? Volgens mij laat je veel meer sporen achter als je zo'n ding uitprint dan een off-line bezoekje aan buitenwijken Brussel.
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh nou blijkt dus dat je wel een loop kunt printen
Dat is wel problematisch
Kogels en slagpin kon je niet printen en ziet er niet naar uit dat dat de komende 10 jaar wel mogelijk is..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet als iedereen een ontwerp heeft van zo'n pistool en het ook zelf kan uitprinten.
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds kogels + slagpin nodig.
Daarom vind ik die nieuwsberichten op dit moment ook zo nietszeggend. "Journalist smokkelt 3D print pistool door kanaaltunnel!!!!!!!!" Ja, maar zonder metalen slagpin en zonder metalen kogels waarmee hij sowieso niet verder dan 1e controle was gekomen. Boeiend....
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfrontquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef Saind het volgende:
Ik heb een tuinkabouter gestolen van de camping in Denemarken
wat de fakquote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Dus heb je een pistool die je misschien door controle krijgt en die misschien 1 keer kan schieten? Paar weken terug was er nog zo'n kerel in het nieuws die met vrij verkrijgbare onderdelen na de controle op een vliegveld bom in elkaar kon draaien.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef Saind het volgende:
Een slagpin kun je wel ontwijken met een elektronische ontsteking, uiteraard wel metaal maar een batterij en wat draadjes vallen niet op. En als je een enkelschots pistool maakt, een beetje als een mortier, dan kun je met alleen een kruitlading rondkomen. En dan gewoon een knikker ofzo schieten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuinkabouterbevrijdingsfront
Doe je verhaal maar bij hen.
Malag is de radicale afsplitsing.quote:
quote:Het MALAG slaat soms de tuinkabouters met een hamer kapot zodat hun ziel hun lichaam kan verlaten.
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Geo4kant het volgende:
Volgens mij mag je ook als Nederlander gewoon alle onderdelen los kopen in Belgie bijv en ook mee over de grens nemen.. je mag het alleen niet in elkaar zetten. Maarja
Ik kende het fenomeen wel, niet de bewegingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een beetje een revolutionair is wel bekend met deze beweging.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee.
Onderdelen zijn ook verlofplichtig, zelfs onderdelen van munitie zijn verlofplichtig.
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereldquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Alhoewel.. Dat Amerikaanse idee van recht op zelfverdediging en dus recht op wapenbezit kan ik me ergens nog wel in vinden. Eigenlijk enige reden waarom ik 100% eens ben met huidige beleid is dat 80% van Nederland simpelweg te achterlijk is om die verantwoordelijkheid aan te kunnen. Het is net zo'n slecht idee als iedere mongool boven de 18 te laten stemmen maar i.p.v. een kredietcrisis gaan er dan doden vallen
Politiek wordt gekozen door het volk en is dus afspiegeling daarvan.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Die crediet crisis komt niet door die achterlijke maar door die so called smart guys uit de politiek en financiele wereld
wat doet vermeer daar helemaal linksquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
Atoubaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit feestje zal niet overtroffen worden.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat hij altijd doet, ballen pakken.
Echt tof nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt tof nieuws.Hoop wel dat het een beetje niveau heeft. Destijds was ik er niet zo rouwig om dat ze stopte eigenlijk.
huh, je kan toch niet terug in de tijd ensowquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog maar een jaartje wachten en dan eindelijk weer 24
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n fan van het verhaal aan het einde van S08. Wellicht kan het seizoen beter worden ingericht omdat het maar 12 afleveringen zijn.
Dat verwachte ik eigenlijk wel ja. Maar series met seizoenen die zo lang lopen zijn er eigenlijk niet. Person of Interest en NCIS LA hebben ook rond de 22 afleveringen, alleen die lopen van september tot mei, terwijl 24 liep van januari - mei.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen dat iemand (jij? ) zei dat het bij een succes toch 24 afleveringen worden. Dan gaan ze er dus snel weer wat bij schrijven ofzo. Dat hoeft niet zo van mij. Laat het maar lekker 12 afleveringen zijn idd.
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dusquote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat voor serie is 24 eigenlijk? Is het soort CSI (dus fuck yeah america gedoe)?
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.quote:
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef Adames het volgende:
[..]
een kerel die steeds in 24 uur een wereld redt. vrij ingetogen dus
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
nogal.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is dat wel een kwalijke zaak ja.
De schrijvers van 24 maakten wel altijd gebruik van verhaallijnen die nogal moeilijk lagen. Zoals het martelen van terroristen en hoe de overheid hier mee omgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, als je het wil zien zal het best pro-amerika zijn ja, ik let daar nooit zo op. Is me bij CSI ook nooit echt opgevallen, maar ik vind 24 een hele toffe serie. Zou zeker seizoen 1 eens proberen als ik jou was.
Ze zijn in principe alleenstaand, maar gevolgen van het ene seizoen en vooral spoilers zijn er wel natuurlijk, dus ik zou zeker met seizoen 1 beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Seizoen 1 beginnen, anders mis je flink wat opbouw. Seizoen 1 is wel aardig, maar flink verouderd (2001).quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan altijd in laatste seconden ontploffing van een bom voorkomen?
[..]
Zijn alle seizoen alleenstaand of kan je beter met seizoen 1 beginnen?
Ik ken het van naam wel, maar nooit interessant gevonden.quote:
Zal ff checken. Ik vind het altijd kut wanneer alles last second voorkomen wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met CSI.
Gaat over een counter terrorist agent die werkt voor CTU. Elk seizoen duurt 24 afleveringen die in real time lopen over een dag.
Binnen deze dag (het seizoen) zijn er acute dreigingen. In seizoen 1 wordt een presidentskandidaat bedreigd bijvoorbeeld.
Houd je bek dicht man.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef Insomnia_ het volgende:
DWDD, had al 3 jaar geleden moeten stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |