hil slegt ;(quote:
opeens blijdat ik dat werk niet meer doequote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)33154&type=2&theater
Ik moest lachen want dit is herkenbaar voor mij.
Einde bericht.
ah gossiequote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme 3 schoten tegen de paal of lat.
geweldig spelquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
De nieuwe tomb raider schijnt oko goed te zijn Typisch, heb pas 1 level gespeeld dus kan er zelf weinig over zeggen.
Gekocht bij de piratenwinkelquote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geweldig spel
alleen je bent er heel snel doorheen.
Als je em koopt max 15eur waard
Bij mij crasht het spel steeds.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme 3 schoten tegen de paal of lat.
zoprg dat je em up to date heb,anders heb je problemen met je save gamequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Even serieusis wel wat voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Even serieusFalcao droeg dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even serieusZien er beter uit dan sommige (nieuwe) tenue's van clubs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb 8 seizoenen Ajax gemanaged. In 2021/2022 heb ik Atletico gecoached, liep ik net Europees Voetbal mis in een dolle eindstand en werd ik ontslagen. Toen stapte ik in 2022 in bij Heracles Almelo en nu probeer ik ze met een soort zelfde voetbal als ik bij Ajax speelde naar de top te krijgen. 2022/2023 eindigde ik 7e + halve finale beker. Dit jaar proberen met meer.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Bij mij crasht het spel steeds.
Was een game begonnen met Harrogate.
Even serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom zeg, dit kan toch niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
Huilen om iemand anders zijn schoenen, stelletje wijven.
Ben het met Typisch eens, ik slaap er niet minder om.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom zeg, dit kan toch niet?
Serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |