hoe was clarke? aan zeker?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb me zaterdag echt een heerlijk feestje gehad.
Deze track ook, heerlijk.
Dave Clarke stond buiten, heb lekker binnen in de grote tent gestaan want 't was veel te koud en het regende ook af en toe. Henzel & Disco Nova en Brodinski killden die shit.quote:
Ben je naar het Leypark geweest?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, ik heb me zaterdag echt een heerlijk feestje gehad.
Deze track ook, heerlijk.
Top 300quote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen onder plek 3 is af.
Spoorzone gaat dik worden man.quote:
Al zal het nog een tijdje duren. Hoop wel dat ze cray feestjes gaan geven daar. die loodsen lonen zich gewoon perfect voor een vet techno feestje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, misschien wordt dat voor de verandering eens wat leuks in Tilburg.
niet in de top 100 staanquote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, gelijk met GGMM. Al geeft het verslaan van Littlerabbit mij meer dan genoeg blijdschap.
volgend jaar haal ik je inquote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in de top 100 staan. Jullie zeggen allemaal zoveel verstand van voetbal te hebben
.
Ik heb het tactisch verkeerd gespeeld. Teveel gekloot met mijn budget.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet in de top 100 staan. Jullie zeggen allemaal zoveel verstand van voetbal te hebben
.
zo werkt het niet he, in het begin heb je alleen maar kut spelers.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
volgend jaar haal ik je in
(even mn score x3 gedaan vanwege de korte tijdsduur)
ik was in het begin aan het kloten. Had spelers erin staan die een mega blessure hadden.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het tactisch verkeerd gespeeld. Teveel gekloot met mijn budget.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo werkt het niet he, in het begin heb je alleen maar kut spelers.
[..]
ik was in het begin aan het kloten. Had spelers erin staan die een mega blessure hadden.
vanaf weekronde 12 had ik pas pelle erinquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Conclusie is. Door Jimbo zijn deelname in week 11 zakte mijn resultaten in.
Jimbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |