Ik reed met de bus naar 't Leijpark en je hebt daar zo'n terrein waar de bussen van Veolia staan. In die straat stond ook een dikke loods voor een warehouse party.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al zal het nog een tijdje duren. Hoop wel dat ze cray feestjes gaan geven daar. die loodsen lonen zich gewoon perfect voor een vet techno feestje.
mooie conclusiequote:
Fatima... dat is waar het uitschot woont.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik reed met de bus naar 't Leijpark en je hebt daar zo'n terrein waar de bussen van Veolia staan. In die straat stond ook een dikke loods voor een warehouse party.
[ afbeelding ]
Ik moet altijd lachen als ik die bus zie rijdenquote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fatima... dat is waar het uitschot woont.
Ja die naam heb ik ook nooit goed gesnapt.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik die bus zie rijden. Na 2 jaar nog steeds
quote:Ibrahimovic ruziet met Leonardo tijdens titelfeest
video Paris Saint-Germain is sinds dit weekend de nieuwe kampioen in de Franse Ligue 1. Zoiets wordt uiteraard gevierd door de spelers en staf van de Parijzenaars, al was het niet allemaal pais en vree in de kleedkamer van PSG. Zlatan Ibrahimovic en directeur Leonardo gingen met elkaar in de clinch en er kwam een fikse woordenwisseling tussen de twee.
Wat er precies gezegd is, is nog onduidelijk want de twee spraken in het Italiaans tegen elkaar.
Al gaan de geruchten al langer op dat topspits Ibrahimovic het gezien zou hebben in Parijs en opnieuw naar Italië wil. Leuk weetje: het is al de negende titel van de Zweed op elf seizoenen. Mooi gemiddelde.
Bron: AD
Geen idee, ik heb me alleen op mijn directe concurrenten gefocust, helaas zijn ze me allemaal voorbijgestreefd.quote:
Ibra zei iets van "jij verpest altijd alles" , hij was pissig omdat ze hem bij de doping controle gewoon hadden achtergelaten (schijnt).quote:Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een kwaliteitskrant is het AD toch![]()
![]()
"Wat er precies gezegd is, is nog onduidelijk want de twee spraken in het Italiaans tegen elkaar. "
[..]
Ik ook. Goudbruin, dat wordt scoren in de kroeg dit weekend.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik ben weer terug op mijn zolderkamer.
zolderkamer autistquote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik ben weer terug op mijn zolderkamer.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Remkabels auto's Den Haag doorgeknipt
Leuke hobby wel
quote:Wie merkt dat zijn auto niet of niet goed meer remt, krijgt het advies direct te stoppen. Hoe dat het beste kan, vertelt de politie er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |