quote:Op maandag 13 mei 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
... Even uithuilen bij LittleBrownie dan maar.
far cry 3 was echt een heel bruut spelquote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga nu dus eerst Dishonored eens checken, Far Cry 3 stond al op het lijstje inderdaad. GTA 4 al kapot gespeeld op de 360, dus daar even geen trek in.
Zat ook te denken aan de Batman games.
Ik vind een 'Legende' eerder iemand zoals Scholes of Fergie. Mag dat niet?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En wat voor carriere heb jij gemaakt?
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind een 'Legende' eerder iemand zoals Scholes of Fergie. Mag dat niet?
Nee. Ook Scholes schaar ik daar niet onder.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, mag jij dat vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt neequote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ook Scholes schaar ik daar niet onder.
Fijn dat je me die vrijheid gunt, normaal ben ik anders van jou gewend.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als jij er zo over denkt, mag jij dat vinden
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CLquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je me die vrijheid gunt, normaal ben ik anders van jou gewend.
De carrière van Ibrahimovic, ook beter voor je bankrekening.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CL
Wat zou jij kiezen?
Als ik nu mocht kiezen tussen voetballen als Ibra of van Bommel dan kies ik 101 van de 100 keer voor Ibra hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zlatan heeft 10 titels in 11 jaar gewonnen maar nog geen CL
Wat zou jij kiezen?
10 kampioenspremies, lekker cashenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
De carrière van Ibrahimovic, ook beter voor je bankrekening.
pauw en wittemanquote:Op maandag 13 mei 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dimitri Bontinck
Vader Jihadstrijder bespreekt zoektocht naar zoon in Syrië.
Einde bericht.
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Neequote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de tijd dat je een tekst van 15/20 seconden leest is Eto'o inmiddels 50 euro rijker zowat.
Ik ook als ik even op de hossel ga.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen de tijd dat je een tekst van 15/20 seconden leest is Eto'o inmiddels 50 euro rijker zowat.
Hoeveel verdient hij?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje vroegquote:Brazilian national team coordinator Carlos Alberto Parreira affirmed that six players are almost certain to be in Brazil's squad in 2014.
He said: "Thiago Silva and David Luiz are certainly going to be called up. Daniel Alves, Júlio César, Fred and Neymar too."
The 1994 World Cup champion admitted though that some places are harder to decide, he said: "Then we have to see Luís Fabiano, Kaká, Leandro Damião."
"We have to make some difficult decisions. One of them is Kaká or Ronaldinho Gaúcho. Many people think neither should be called up, other people think both should be. And others think only one of them should and the other one shouldn't."
Parreira has also admitted that Brazil are not the main favorites to win the Confederations Cup, he said: "We are not favorites [in the Confederations Cup], especially if you consider position in the ranking."
"Spain are the favorites but you have to respect the yellow shirt."
Source: Extra
Verder is er geloof ik helemaal niks vanavond.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de prostitutie markt zo bruisend in Southampton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |