Ja, dacht ik ook al. Al doe ik in 2015 examen dus zoveel last zal ik er niet van hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je die overige weken heus ergens terugkrijgen.
Oh, ok Tong80quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, John de Wolf heeft daar nog gespeeld.
NEE JIJ BENT TONG80quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok Tong80
Sorry, deze was onder de gordel
Je moeder was wel veilig ergens anders hoop ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de wolf
die baas heeft ooit nog een auto van mn paps gekocht
en toen kreeg ik een handtekening
Ga nu dus eerst Dishonored eens checken, Far Cry 3 stond al op het lijstje inderdaad. GTA 4 al kapot gespeeld op de 360, dus daar even geen trek in.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Crysis 3 of far cry 3al uit ? (die nieuwe DLC van farcry schijnt ook leuk te zijn, moet zeggen dat ik er persoonlijk geen kut aan vind)
Je kan ook weer GTA:SA of gta4 opnieuw opstarten, dat is ook altijd leuk.
Waar heb je zin in? Weet vast wel een toffe pc game voor je
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ok Tong80
Sorry, deze was onder de gordel
66% vindt dit grappig.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, nu voel ik mij diep gekwetst en vernederd
Ik ga straks maar zuurkool eten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
66% vindt dit grappig.
[ afbeelding ]
Knutquote:
ik vind die jood dus echt niet grappig.quote:
Ik kreeg wel een klein glimlachje op mijn gezicht.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind die jood dus echt niet grappig.
1 op de 100 moet ik een klein beetje glimlachen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik vind die jood dus echt niet grappig.
Van Bommel een legende noemenquote:
En wat voor carriere heb jij gemaakt?quote:
Toch een van de meest succesvolle Nederlandse spelers van deze zijn tijd volgens mij.quote:
waren trouwens simano deore, alleen de remset is geen deore maar een oud acera setje.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 op de 100 moet ik een klein beetje glimlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |