Aardappels eet ik niet meer en rijst.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Koffie kan prima, zolang je er geen suiker in doet. Verder moet je vooral minder koolhydraten (brood, rijst, pasta, aardappelen etc.) eten. Bijvoorbeeld een appel en magere yoghurt als ontbijt ipv brood scheelt al een hoop calorieën.
Is allang weer achterhaald.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Henno het volgende:
Factoren die je vetreserves op peil houden:
- te weinig en/of onregelmatig eten, je kan inderdaad beter 5 ŕ 6 keer per dag een kleinere maaltijd nemen dan 3 keer een grote.
Definieer laat op de avond.quote:- laat op de avond nog eten
Daarom niet dieeten maar levensstijl aanpassen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is er met jouw vorige afval poging gebeurt? Zeker niet alle goede tips gevolgd he?
LIF / Helpt dit met afvallen?..
Bespaar je dus de moeite mensen, het heeft geen zin om TS te helpen want hij kan niet lezen en heeft geen motivatie.
[/quot]
Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.quote:Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef Nemephis het volgende:
Je moet juist dikker worden, da's een teken van succes, kijk maar naar Elvis en Meat Loaf
Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:44 schreef gelepino het volgende:
[..]
Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.
Gewoon om een uur of 07.30 ontbijten, rond een uur of 11.00 een klein hapje, middageten rond een uur of 12.30, om een uur of 15.00 weer een hapje en dan 's avonds rond een uur of 18.00 je avondeten.
Wordt lid van een sportschool, want van wandelen val je niet veel af. In een sportschool kun je gerichter trainen om het buikvet weg te krijgen.
Maar je hebt al eerder dit soort topics gemaakt. Waarom zou het deze keer anders zijn dan bij de vorige topics?
Elvis werd al in `74 wat steviger, vanaf `75 was het echt zichtbaar, en in `77 was het echt een ramp.. hij kon amper nog bewegen op het podium, had geen energie meer, was buiten adem etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King.![]()
Daarvoor zo strak als een ware entertainer maar zijn kan.
Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donderquote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.
Maar wat ik al zei, ik wil over 1,5 maand toch zéker wel 1/2 broekmaten kleiner kunnen
Amputatie.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snelste en meest effectief is liposuctie.
Net een half uurtje gelopen, maar het begon te regenen, dus heb er maar een eind aangebreid.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donder
Ja nee, dat is ook het duurst.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snelste en meest effectief is liposuctie.
Dat zie ik niet terug in de topictitel. Als je inderdaad ook nog het goedkoopste wil is inderdaad zelfbesnijding een reeële mogelijkheid.quote:
Aardappelschilmesje is niet zo duur hoor. En naar de dierenwinkel gaan voor een plastic slangetje om het vet zelf eruit te zuigen. Aquariumspul is prima.quote:
Met die motivatie van jou zit het wel goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net een half uurtje gelopen, maar het begon te regenen, dus heb er maar een eind aangebreid.
Het stortregende zo`n beetje, met alle respect.. maar ik heb morgen ook nog rijles, dan wil ik niet ziek thuis gaan zitten.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met die motivatie van jou zit het wel goed!
Je bent een echte winnaar!
Insanity? Daar hoor ik allemaal goede verhalen over ja, maar ook dat het héééél zwaar is.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Mister123 het volgende:
Gewoon insanity workout gaan doen. Het smelt weg, serieus... Wel gezond bij eten natuurlijk...
Pain is temporaryquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden helaas.
Je hebt gelijk. Succes. Wat je omvang betreft, ik ben ook opgemeten. En in de eerste 2 weken, was ik op mijn buik al 3,5 cm kwijt. In 2 weken. En sinds die tijd ook weer wat verloren, je merkt het zo duidelijk aan de kleding. En hoewel het ZWAAR is, wordt het echt verslavend. En laat je niet uit t veld slaan door de spierpijn de eerste 4 dagen, daarna gaat het echt veel beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:40 schreef Braddie het volgende:
Ik ga beginnen met Insanity
Heb m`n buikomvang laten meten, nou.... het MOET wel.
125cm....
Ga er helemaal voor! En als ik vragen heb dan stel ik ze zéker!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Succes. Wat je omvang betreft, ik ben ook opgemeten. En in de eerste 2 weken, was ik op mijn buik al 3,5 cm kwijt. In 2 weken. En sinds die tijd ook weer wat verloren, je merkt het zo duidelijk aan de kleding. En hoewel het ZWAAR is, wordt het echt verslavend. En laat je niet uit t veld slaan door de spierpijn de eerste 4 dagen, daarna gaat het echt veel beter.
Mocht je vragen hebben (ben geen expert hoor, maar doe al een paar weken insanity.
Helemaal geen bewegingquote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Van helemaal geen beweging naar 6x per week, 1 uur per dag, 1000kcals per workout.
Hou je toch niet vol.
Ok, je hebt insanity al binnen dus? Mooi. Succes met de fittest. Ik heb 2 weken terug mijn 2e fittest gedaan, en de vooruitgang was ongelofelijk. Ik heb ongeveer dezelfde fysieke gesteldheid als jij, en ik kan het ook. Dus jou lukt het ook. Bij de eerste fittest, dacht ik echt, pffff. Hoe gaat dit me ooit lukken, ik wordt nooit beter. Maar je conditie gaat zo snel vooruit, niet normaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inprincipe wil ik vanmiddag gaan beginnen met de FittestEn dan A.S woensdag met het schema.
Thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Ok, je hebt insanity al binnen dus? Mooi. Succes met de fittest. Ik heb 2 weken terug mijn 2e fittest gedaan, en de vooruitgang was ongelofelijk. Ik heb ongeveer dezelfde fysieke gesteldheid als jij, en ik kan het ook. Dus jou lukt het ook. Bij de eerste fittest, dacht ik echt, pffff. Hoe gaat dit me ooit lukken, ik wordt nooit beter. Maar je conditie gaat zo snel vooruit, niet normaal.
Ik denk nu zelfs op mijn rustdag, balen dat ik niet kan sporten....
Oh, en regel een handdoek. Je gaat zweten, niet normaal meer gewoon...
Dus kortom, het is ff doorzetten, maar de resultaten komen vanzelf. Je merkt het echt al heel snel aan je kleding...
Ik ga deze week beginnen aan mijn recovery week. En daarna met maand 2.
quote:
Wat ik dus al zei. eet patroon.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Vandaar het succesvol slagen van je vorige poging.
En beweeg patroon.quote:
Ja eten is wel erg belangrijk. Wat dingen die ik gelijk veranderd heb:quote:
Drink toch wel 1 fles water leeg elke dag.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Ja eten is wel erg belangrijk. Wat dingen die ik gelijk veranderd heb:
- veel water drink overdag (en natuurlijk tijdens je training)
- alcohol skippen tot een absoluut minimum. Dus niet elke dag 4 bier achterover gooien. Ook niet 2 trouwens.
- eet fruit als tussendoortje. Welk fruit maakt niet uit.
- niet meer eten na het avondeten. En als je toch honger hebt 's avonds... fruit.
- Goed ontbijten!
En elke dag je training doen! En dan moet jij eens kijken...![]()
Wat voor een fles? En halve liter, 0,75, een liter??quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Drink toch wel 1 fles water leeg elke dag.
Alcohol drink ik sowieso niet.
Komt dus wel goed?![]()
Neehoor, over 3 maanden open je weer een topicquote:
Het is een 2 liter flesquote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Wat voor een fles? En halve liter, 0,75, een liter??
Ik zou zeker 2,5 liter water per dag drinken! En dat is dus los van je training, waarbij je ook water moet drinken.
En let ook op je eiwitten, neem die genoeg ivm het herstel van je spieren.
Ik kijk er nu alweer naar uitquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor, over 3 maanden open je weer een topic
Ik ook.quote:
Waar die dan wederom 5 kg zwaarder is dankzij zijn revolutionaire trainingsmethoden?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor, over 3 maanden open je weer een topic
Ja, volgens deze kerel heb ik dan waarschijnlijk wel weer wat te zeiken omdat ik zwaarder ben. Terwijl ik weet dat dit komt door het opbouwen van spiermassa.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waar die dan wederom 5 kg zwaarder is dankzij zijn revolutionaire trainingsmethoden?
Met dat beetje wandelen van jou bouw je geen spiermassaquote:Op maandag 13 mei 2013 14:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, volgens deze kerel heb ik dan waarschijnlijk wel weer wat te zeiken omdat ik zwaarder ben. Terwijl ik weet dat dit komt door het opbouwen van spiermassa.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met dat beetje wandelen van jou bouw je geen spiermassa
Juist jij denkt dat als je 110 kilo weegt met een buikomvang van 125 cm, dat je zo'n spierontwikkeling kan doormaken? In een maand?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Mister123 het volgende:
Als ik er in een maand 5 kilo bij heb, maar ik ben wel 6 centimeter kwijt, dan hoor je me niet hoor...
Kilo's is leuk, maar het gaat erom wat je in de spiegel ziet lijkt me.
5 kilo spier in een maand erbij bij een laag/hoog vet percentage?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja als je een laag vetpercentage hebt.
Heb geen fiets meer helaas..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef MarcoD het volgende:
Ik zou eerst eens je voedingspatroon onder de loep nemen, 4 sneetjes brood + avondeten is mijn inziens al veel te weinig ook als je wilt afvallen. Download een app waarmee je je calorie inname per dag registreerd.
Meer fruit eten icm yoghurt vult dat ook erg goed is mijn ervaring (snij je fruit en roer het door je yoghurt) daarnaast meer bewegen, fietsen bijvoorbeeld dat is minder belastend voor je gewrichten.
Lekker realistisch ook. Dit ga je toch niet elk weekend doen. 8 uur lang van huis om te wandelen...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef SandraJ het volgende:
Een uurtje wandelen doet niet zoveel. Ga in 't weekend lekker 's ochtends om 11 uur weg, ga lekker het bos in. Door blijven lopen. 1 of 2 keer een pauze van een kwartier en dan 's avonds niet voor 7 uur thuiskomen. Dan zorgen dat je direct een gezonde avondmaaltijd eet. Groenten en een stukje kip ofzo. Geen aardappel erbij.
Mijn man is er pas mee begonnen. 1.80 lang, amper spieren, tegen de 90 kilo. En aan z'n GPS tracker die hij mee heeft zie ik ook dat ie daadwerkelijk een kilometer of 30 loopt op zo'n dag. En ook bij hem. geen conditie, nooit gesport daarvoor, teveel bier. te laat naar bed etc. Hij is nu al 4 zaterdagen op rij lekker aan het wandelen. Afgelopen zaterdag lekker meegegaan. Heerlijk zo door het bos.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Lekker realistisch ook. Dit ga je toch niet elk weekend doen. 8 uur lang van huis om te wandelen...
Goede tip hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Mijn man is er pas mee begonnen. 1.80 lang, amper spieren, tegen de 90 kilo. En aan z'n GPS tracker die hij mee heeft zie ik ook dat ie daadwerkelijk een kilometer of 30 loopt op zo'n dag. En ook bij hem. geen conditie, nooit gesport daarvoor, teveel bier. te laat naar bed etc. Hij is nu al 4 zaterdagen op rij lekker aan het wandelen. Afgelopen zaterdag lekker meegegaan. Heerlijk zo door het bos.
wel een tip: neem iemand mee! Je kan boeiende gesprekken voeren op zo'n dag.
Dik zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:
8 uur lang wandelen![]()
Als ik met een vriend wel eens loop dan lopen we maximaal 1,5 uur, en dat is al slopend.
o srooryquote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Juist wel.
Verlaging bloeddruk verhoogd de hartslag en dus meer verbranding
Ja man, want iedereen heeft een goede conditie. Mijn voeten doen dan redelijk zeer.quote:
was je zelf bij hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, want iedereen heeft een goede conditie. Mijn voeten doen dan redelijk zeer.
Iets met 35 kilo overgewicht. OHJA.
Mijn TDEE?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Kerol het volgende:
Het enige juiste advies wat ik ga geven komt nu:
Komtie:
- Ga 20% onder je TDEE zitten.
- Ga krachttraining doen.
- Discipline.
- Doorzettingsvermogen.
Get that fat ass movin'!
Ik eet rond de 2000/2500 calorieén per dag, 20% er onder komt dus ongeveer op 2800 cals uit..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:25 schreef Kerol het volgende:
20% eronder gaan zitten en dat moet je dus eten aan calorieën per dag. Dan val je gegarandeerd af. (Mits je berekeningen van TDEE kloppen.)
Het lijkt mij toch juist beter om wat minder te eten? Gewoon wat ik nu doe, inclusief bewegen... Dat lijkt mij te helpen... Zou niet weten hoe het anders moet, anders dan val je niet af.. omdat je niet genoeg verbrand t.o.v hoeveel je eet, toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Kerol het volgende:
Ja, dat klopt. Je eet dus te weinig.Een veelgemaakte fout.
Je lichaam verbrandt 3300 in rust volgens die berekening van je, dat is TDEE.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch juist beter om wat minder te eten? Gewoon wat ik nu doe, inclusief bewegen... Dat lijkt mij te helpen... Zou niet weten hoe het anders moet, anders dan val je niet af.. omdat je niet genoeg verbrand t.o.v hoeveel je eet, toch?___!
met dit:quote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef Braddie het volgende:
...
Ontbijt bestaat uit 2 sneetjes brood.
Middag eten ook.
Daarna m'n avond eten.
Geen koffie meer.
Niks meer na m'n avond eten.
Geen snacks
Geen frisdrank
En het belangrijkste
...
Wat eet jij als avondeten en wat eet/drink je over de rest van de dag? gedetailleerd graag!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik eet rond de 2000/2500 calorieén per dag, 20% er onder komt dus ongeveer op 2800 cals uit..
4 broodjes met beleg zijn zo rond de 1000 calorieén dacht ik zo... Avond eten zit daar ook zéker wel aan Dus ik dacht aan de 2000-2500 calorién wel te komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:13 schreef MarcoD het volgende:
Hoe verklaar jij dit:
[..]
met dit:
[..]
Wat eet jij als avondeten en wat eet/drink je over de rest van de dag? gedetailleerd graag!
Daar zit je waarschijnlijk 1000kcal onder hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
4 broodjes met beleg zijn zo rond de 1000 calorieén dacht ik zo... Avond eten zit daar ook zéker wel aan Dus ik dacht aan de 2000-2500 calorién wel te komen
Serieus?...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar zit je waarschijnlijk 1000kcal onder hoorMaar je zal het nooit zeker weten als je geen kcal telt. 1000 kcal per maaltijd haal je alleen als je moeite doet.
Ja daar zou ik wel vanuit gaan inderdaad. Beter tel je ze gewoon 1 keerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Serieus?...
Dus die 2000 calorieén die ik binnen dénk te halen zijn er... 1500 of zo?
Voorbeeldje ~2270 calquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Serieus?...
Dus die 2000 calorieén die ik binnen dénk te halen zijn er... 1500 of zo?
Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeEcht.. bah bah bah ... heb echt totaal geen conditie, dus heb het niet volgehouden.
Oké.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
Nja, volslank.. heb wel een redelijke buik omvang.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volslank gewoon.
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebben
Dik worden is een geleidelijk project waarin je elke dag de kans had om uit te stappen. Dit heb je niet gedaan. Count your losses, be a man en accepteer dat het eraf krijgen ook lang duurt. Geen shortcuts, geen zelfmedelijden en ga gewoon aan de gang ipv het eindeloos zoeken naar het perfecte schema, workout of pillen.
En ja, ik spreek uit ervaring. Totdat ik een jaar geleden ineens een man werd en stopte met die zelfmedelijden.
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgende maand minder zichtbaar, maar het hoeft niet snel te gaan, je spreekt jezelf wel erg tegen.
Verder: we kunnen je niet helpen als je zelf al zegt ik heb geen discipline.
Ga eens minder FOK!ken en wat meer aan jezelf werken.
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zitten![]()
Meer aan mezelf werken probeer ik te doen.. maar dat is nog lastig.
Ik loop dagelijks 30-60 minuten, maar als ik dan thuis ben duik ik vaak de kast in voor een broodje of iets dergelijks
Dat is waar...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.
Alles ligt in jouw handen.
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bentquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
Nou doe er dan gvd wat aanquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bent
WOW OMG ZO GOED, WIL JE EEN STICKER?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenMaar het s`nachts eten wil maar niet weg, dat is een beetje het enige punt.
Blijf jezelf lekker voor de gek houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenMaar het s`nachts eten wil maar niet weg, dat is een beetje het enige punt.
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..
2 jaarr geleden ben ik 23 kg afgevallen puur door het niet s`nachts eten, maar de discipline is tegenwoordig echt ver te zoeken..
Het hoeft niet absurd snel te gaan, natuurlijk nietMaar ik wil het wel kwijt, en ik wil het liefst dat het volgende maand gewoon zichtbaar minder is als ik op dat podium sta zeg maar..
Cola light? Dafuqquote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.
Ga Intermittent Fasten. Kies een tijdsvak van 8uur waarin je mag eten, de overige uren water, cola light, crystal clear etc.
Maar Awesome_... Het gaat toch om minder calorieën naar binnenschuiven dan dat ik verbruik?
Klopt. Maar je zult merken dat dit een stuk lastiger wordt wanneer je IF't. Ik was ook jaren te dik en at veel uit verveling. Dit ging ik tegen door van 5 tot 11 te eten en de rest van de dag gewoon een andere hobby te zoeken.
Bereken ff je onderhoud en ga hier 500kcals onder zitten. Structureel. Ook als je faalt, blijf ze tellen. Weglopen voor de kcal-resultaten maakt je niet minder dik.
Denk nu niet slim te zijn en te beginnen met 1000kcals onder je onderhoud. (want dan gaat het 2x zo snel! Muahahahahaha)
Misschien wel. Maar dat houdt jij vol. Babysteps. Maar wel in de goede richting.
Kcals in < kcals uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cola light? Dafuq
Beter gewoon geen frisdrank meer.
Als beloning mag ts een koekje per dag(bijvoorbeeld).
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.
Ga Intermittent Fasten. Kies een tijdsvak van 8uur waarin je mag eten, de overige uren water, cola light, crystal clear etc.
Maar Awesome_... Het gaat toch om minder calorieën naar binnenschuiven dan dat ik verbruik?
Klopt. Maar je zult merken dat dit een stuk lastiger wordt wanneer je IF't. Ik was ook jaren te dik en at veel uit verveling. Dit ging ik tegen door van 5 tot 11 te eten en de rest van de dag gewoon een andere hobby te zoeken.
Bereken ff je onderhoud en ga hier 500kcals onder zitten. Structureel. Ook als je faalt, blijf ze tellen. Weglopen voor de kcal-resultaten maakt je niet minder dik.
Denk nu niet slim te zijn en te beginnen met 1000kcals onder je onderhoud. (want dan gaat het 2x zo snel! Muahahahahaha)
Misschien wel. Maar dat houdt jij vol. Babysteps. Maar wel in de goede richting.
Dus wat je zegt is feitelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens komt het geen discipline voort uit het hebben van zelfmedelijden. Ik heb activiteit x gedaan dus heb voedsel y wel verdient, hihi.
Nee.
Ja dat eerste snap ik ook wel, van een glas cola light word je ook niet dik, maar denk je dat het helpt voor ts als hij zo weinig beweegt+geen zelfbeheersing en discipline?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kcals in < kcals uit.
Kan best wanneer je dit echt niet zou kunnen laten. Niks mis mee.
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegdquote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!
1000kCals onder m`n onderhoud ga ik niet doen, ga me verdiepen in het IF`tenHopelijk komt het goed!
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegd
Je bent echt subtielquote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegd
Inderdaadquote:
Fuck "hopelijk". Het komt goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!
1000kCals onder m`n onderhoud ga ik niet doen, ga me verdiepen in het IF`tenHopelijk komt het goed!
M`n mindset moet ik dus zien om te gooien van "Nee, ik kan het niet... ooh, kijk CHIPSquote:Op zondag 19 mei 2013 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck "hopelijk". Het komt goed.
Dit klinkt zeurderig maar je mindset is het belangrijkste in dit geheel. Niemand injecteert een miljoenmiljard calorieen in jouw salade. Er komen momenten dat je verleidt wordt tot het eten van crap, maar het is aan jou om hier nee tegen te zeggen. Je weet wat je dik maakt, niemand is dik geworden achter hun rug om.
Stop met die onzin van "ja als het me dit keer wel gegund word om door te zetten val ik hopelijk wat af."
When life gives you lemons, make lemonade.
Dan prefereer ik dat die zich gewoon aan z'n IF-window houdt en gewoon geen calorieen consumeert tijdens de "vast"-periode. Zoals ik al eerder zei: babysteps.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dat eerste snap ik ook wel, van een glas cola light word je ook niet dik, maar denk je dat het helpt voor ts als hij zo weinig beweegt+geen zelfbeheersing en discipline?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat ts het volhoudt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan prefereer ik dat die zich gewoon aan z'n IF-window houdt en gewoon geen calorieen consumeert tijdens de "vast"-periode. Zoals ik al eerder zei: babysteps.
Ik dacht ook altijd alles wel ff tegelijk te doen en 12 slechte gewoontes te vervangen door 12 goede op wilskracht.
Mijn advies is om de volgende emoticon te oefenen en deze te richten op iedereen die je overhaalt om af te haken. Inclusief jezelf.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n mindset moet ik dus zien om te gooien van "Nee, ik kan het niet... ooh, kijk CHIPS" Naar " Ja, het gaat me lukken!....ooh kijk, chips... meh, lekker laten staan "
Bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je zin hebt in chips ga je voor de spiegel staan met dat gezicht.BEASTMODE
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn advies is om de volgende emoticon te oefenen en deze te richten op iedereen die je overhaalt om af te haken. Inclusief jezelf.Haha, dat is een goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je zin hebt in chips ga je voor de spiegel staan met dat gezicht.
Moet gewoon in mezelf gaan geloven dus?![]()
Ik ben misschien itt tot de rest nog niet zo doorgewinterd op FOK! om de hoop in deze TS allang opgegeven te hebben. Misschien naďef. We zullen zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat ts het volhoudt.
Amen.
Erg naďef iddquote:Op zondag 19 mei 2013 12:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben misschien itt tot de rest nog niet zo doorgewinterd op FOK! om de hoop in deze TS allang opgegeven te hebben. Misschien naďef. We zullen zien.
Dan ga je 's nachts toch slapen i.p.v. eten?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee in Sinterklaas, nou goed.quote:
Dat is waar...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
LIF / Afvallen lukt niet....
LIF / Helpt dit met afvallen?..
LIF / Afvallen
LIF / 's nachts eten...
SPT / Zo snel en effectief mogelijk van m'n buikvet af?..
Al die tijd die je in deze topics hebt gestoken, had je ook kunnen bewegen.
Ok dat is iig wel wat, zorg er vooral voor dat je dieet goed is he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee... nog hélemaal niks.
M`n conditie is al wel wat beter
ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dat is iig wel wat, zorg er vooral voor dat je dieet goed is he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja dat had je, kut dat, deed je dat in je slaap?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, dat sowieso![]()
Ik eet niet meer s`nachts!
Merk alleen dat ik zo rond 4 uur s`middags altijd nog ff 4 crackertjes eet (droog)
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee... nog hélemaal niks.
M`n conditie is al wel wat beter
Good for youquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.
Deed ik altijd 30 minuten voor ik ging slapen, s`nachts mezelf helemaal volproppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oja dat had je, kut dat, deed je dat in je slaap?
Je kan ook fruit eten bijv een sinaasappel
Good for me jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Good for you dat jouw conditie binnen paar dagen al beter is.
Te veel gezopen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Good for you
M`n conditie is toch écht beter geworden, althans.. laat ik het zo zeggen, als ik nu op normaal tempo loop hijg ik niet meer.
Te veel gezopen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.
Afgelopen vrijdag naar het dorp lopen (2 km) > Hijgen toen ik er aan kwam.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ipv 10 treden kan je nu 11 treden oplopen zonder half dood op de grond te liggen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien kan jouw lichaam wel niet afvallen. Gewoon bij neerleggen. Sommige mensen worden nou eenmaal geboren met buikomtrek -> 125cm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |