Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeEcht.. bah bah bah ... heb echt totaal geen conditie, dus heb het niet volgehouden.
Oké.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
Nja, volslank.. heb wel een redelijke buik omvang.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebben
Dik worden is een geleidelijk project waarin je elke dag de kans had om uit te stappen. Dit heb je niet gedaan. Count your losses, be a man en accepteer dat het eraf krijgen ook lang duurt. Geen shortcuts, geen zelfmedelijden en ga gewoon aan de gang ipv het eindeloos zoeken naar het perfecte schema, workout of pillen.
En ja, ik spreek uit ervaring. Totdat ik een jaar geleden ineens een man werd en stopte met die zelfmedelijden.
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgende maand minder zichtbaar, maar het hoeft niet snel te gaan, je spreekt jezelf wel erg tegen.
Verder: we kunnen je niet helpen als je zelf al zegt ik heb geen discipline.
Ga eens minder FOK!ken en wat meer aan jezelf werken.
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zitten![]()
Meer aan mezelf werken probeer ik te doen.. maar dat is nog lastig.
Ik loop dagelijks 30-60 minuten, maar als ik dan thuis ben duik ik vaak de kast in voor een broodje of iets dergelijks
Dat is waar...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.
Alles ligt in jouw handen.
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bentquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
Nou doe er dan gvd wat aanquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bent
WOW OMG ZO GOED, WIL JE EEN STICKER?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenMaar het s`nachts eten wil maar niet weg, dat is een beetje het enige punt.
Blijf jezelf lekker voor de gek houdenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenMaar het s`nachts eten wil maar niet weg, dat is een beetje het enige punt.
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..
2 jaarr geleden ben ik 23 kg afgevallen puur door het niet s`nachts eten, maar de discipline is tegenwoordig echt ver te zoeken..
Het hoeft niet absurd snel te gaan, natuurlijk nietMaar ik wil het wel kwijt, en ik wil het liefst dat het volgende maand gewoon zichtbaar minder is als ik op dat podium sta zeg maar..
Cola light? Dafuqquote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.
Ga Intermittent Fasten. Kies een tijdsvak van 8uur waarin je mag eten, de overige uren water, cola light, crystal clear etc.
Maar Awesome_... Het gaat toch om minder calorieën naar binnenschuiven dan dat ik verbruik?
Klopt. Maar je zult merken dat dit een stuk lastiger wordt wanneer je IF't. Ik was ook jaren te dik en at veel uit verveling. Dit ging ik tegen door van 5 tot 11 te eten en de rest van de dag gewoon een andere hobby te zoeken.
Bereken ff je onderhoud en ga hier 500kcals onder zitten. Structureel. Ook als je faalt, blijf ze tellen. Weglopen voor de kcal-resultaten maakt je niet minder dik.
Denk nu niet slim te zijn en te beginnen met 1000kcals onder je onderhoud. (want dan gaat het 2x zo snel! Muahahahahaha)
Misschien wel. Maar dat houdt jij vol. Babysteps. Maar wel in de goede richting.
Kcals in < kcals uit.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cola light? Dafuq
Beter gewoon geen frisdrank meer.
Als beloning mag ts een koekje per dag(bijvoorbeeld).
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!quote:Op zondag 19 mei 2013 12:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Om niet alleen maar de mindset te adresseren maar ook met een handvat aan te komen.
Ga Intermittent Fasten. Kies een tijdsvak van 8uur waarin je mag eten, de overige uren water, cola light, crystal clear etc.
Maar Awesome_... Het gaat toch om minder calorieën naar binnenschuiven dan dat ik verbruik?
Klopt. Maar je zult merken dat dit een stuk lastiger wordt wanneer je IF't. Ik was ook jaren te dik en at veel uit verveling. Dit ging ik tegen door van 5 tot 11 te eten en de rest van de dag gewoon een andere hobby te zoeken.
Bereken ff je onderhoud en ga hier 500kcals onder zitten. Structureel. Ook als je faalt, blijf ze tellen. Weglopen voor de kcal-resultaten maakt je niet minder dik.
Denk nu niet slim te zijn en te beginnen met 1000kcals onder je onderhoud. (want dan gaat het 2x zo snel! Muahahahahaha)
Misschien wel. Maar dat houdt jij vol. Babysteps. Maar wel in de goede richting.
Dus wat je zegt is feitelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens komt het geen discipline voort uit het hebben van zelfmedelijden. Ik heb activiteit x gedaan dus heb voedsel y wel verdient, hihi.
Nee.
Ja dat eerste snap ik ook wel, van een glas cola light word je ook niet dik, maar denk je dat het helpt voor ts als hij zo weinig beweegt+geen zelfbeheersing en discipline?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kcals in < kcals uit.
Kan best wanneer je dit echt niet zou kunnen laten. Niks mis mee.
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegdquote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!
1000kCals onder m`n onderhoud ga ik niet doen, ga me verdiepen in het IF`tenHopelijk komt het goed!
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegd
Je bent echt subtielquote:Op zondag 19 mei 2013 12:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bla blz bla neehoor dat ga je niet. Is ook niet pas 100 keer tegen je gezegd
Inderdaadquote:
Fuck "hopelijk". Het komt goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan! Bedankt voor deze informatie!
1000kCals onder m`n onderhoud ga ik niet doen, ga me verdiepen in het IF`tenHopelijk komt het goed!
M`n mindset moet ik dus zien om te gooien van "Nee, ik kan het niet... ooh, kijk CHIPSquote:Op zondag 19 mei 2013 12:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fuck "hopelijk". Het komt goed.
Dit klinkt zeurderig maar je mindset is het belangrijkste in dit geheel. Niemand injecteert een miljoenmiljard calorieen in jouw salade. Er komen momenten dat je verleidt wordt tot het eten van crap, maar het is aan jou om hier nee tegen te zeggen. Je weet wat je dik maakt, niemand is dik geworden achter hun rug om.
Stop met die onzin van "ja als het me dit keer wel gegund word om door te zetten val ik hopelijk wat af."
When life gives you lemons, make lemonade.
Dan prefereer ik dat die zich gewoon aan z'n IF-window houdt en gewoon geen calorieen consumeert tijdens de "vast"-periode. Zoals ik al eerder zei: babysteps.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja dat eerste snap ik ook wel, van een glas cola light word je ook niet dik, maar denk je dat het helpt voor ts als hij zo weinig beweegt+geen zelfbeheersing en discipline?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat ts het volhoudt.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan prefereer ik dat die zich gewoon aan z'n IF-window houdt en gewoon geen calorieen consumeert tijdens de "vast"-periode. Zoals ik al eerder zei: babysteps.
Ik dacht ook altijd alles wel ff tegelijk te doen en 12 slechte gewoontes te vervangen door 12 goede op wilskracht.
Mijn advies is om de volgende emoticon te oefenen en deze te richten op iedereen die je overhaalt om af te haken. Inclusief jezelf.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
M`n mindset moet ik dus zien om te gooien van "Nee, ik kan het niet... ooh, kijk CHIPS" Naar " Ja, het gaat me lukken!....ooh kijk, chips... meh, lekker laten staan "
Bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je zin hebt in chips ga je voor de spiegel staan met dat gezicht.BEASTMODE
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mijn advies is om de volgende emoticon te oefenen en deze te richten op iedereen die je overhaalt om af te haken. Inclusief jezelf.Haha, dat is een goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer je zin hebt in chips ga je voor de spiegel staan met dat gezicht.
Moet gewoon in mezelf gaan geloven dus?![]()
Ik ben misschien itt tot de rest nog niet zo doorgewinterd op FOK! om de hoop in deze TS allang opgegeven te hebben. Misschien naïef. We zullen zien.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik geloof niet dat ts het volhoudt.
Amen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |