Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeEcht.. bah bah bah ... heb echt totaal geen conditie, dus heb het niet volgehouden.
Oké.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
Nja, volslank.. heb wel een redelijke buik omvang.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..quote:Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebben
Dik worden is een geleidelijk project waarin je elke dag de kans had om uit te stappen. Dit heb je niet gedaan. Count your losses, be a man en accepteer dat het eraf krijgen ook lang duurt. Geen shortcuts, geen zelfmedelijden en ga gewoon aan de gang ipv het eindeloos zoeken naar het perfecte schema, workout of pillen.
En ja, ik spreek uit ervaring. Totdat ik een jaar geleden ineens een man werd en stopte met die zelfmedelijden.
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zittenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgende maand minder zichtbaar, maar het hoeft niet snel te gaan, je spreekt jezelf wel erg tegen.
Verder: we kunnen je niet helpen als je zelf al zegt ik heb geen discipline.
Ga eens minder FOK!ken en wat meer aan jezelf werken.
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zitten![]()
Meer aan mezelf werken probeer ik te doen.. maar dat is nog lastig.
Ik loop dagelijks 30-60 minuten, maar als ik dan thuis ben duik ik vaak de kast in voor een broodje of iets dergelijks
Dat is waar...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.
Alles ligt in jouw handen.
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bentquote:Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |