abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126509292
Dan zit ik eerder op de 80% daar van...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 22:45:18 #102
117107 MarcoD
.........
pi_126509570
Probeer het eens een paar dagen bij te houden dat geeft veel meer inzicht, bijvoorbeeld http://www.fatsecret.nl/
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_126528770
Niks snel. Gewoon eten zoals je voorstelt in de OP. Snel afvallen betekent ook snel weer aankomen. Normaal eten, beetje uitkijken met koolhydraten, en blijven bewegen. En veel water drinken.
pi_126529066
Ahh :) Thanks!

Een vriendin van me zei net "Ja, je moet geen water drinken. Dat is niet beter of slechter dan frisdrank hoor " _O-
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:13:46 #106
145218 fokneger
é swa je weet toch
pi_126529285
Gewoon, minder eten en vaker achter je computer weg, dikzak. :')
Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
pi_126529619
Hoezo geen koffie meer? Zwarte koffie bevat amper calorieën. En het zou me niks verbazen als caffeïne bijdraagt aan je stofwisseling.

Verder, je eet haast geen fruit, wat doe je op je brood, en het ziet eruit alsof je veeeeel te weinig calorieeën binnen krijgt. Wat heel leuk lijkt, maar als je op deze manier afvalt zul je je lichaam in een survivalmode plaatsen waarbij het steeds meer zijn best zal doen om iedere calorie die het binnen krijgt op te slaan. Daardoor wordt het steeds moeilijker om af te vallen.

Zorg dat je ongeveer 2000 calorieeën per dag binnen krijgt (als man is dat nog steeds 500 onder je dagelijkse behoefte) en ga daarnaast idd meer bewegen en sporten.

Verder, ga krachttraining doen en zorg dat je daarbij veel eiwitten binnen krijgt. Je lichaam zal er daardoor veel sneller strakker uitzien en je zult je verbranding langdurig verhogen (spierherstel kost energie, en spieren gebruiken in ruststand ook veel energie, dus hoe meer spieren, hoe hoger je energieverbruik)
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_126530969
Snijden kan natuurlijk ook.
pi_126532896
En heb je dag 1 uitgehouden TS?
pi_126533451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En heb je dag 1 uitgehouden TS?
Nee :') Echt.. bah bah bah ... heb echt totaal geen conditie, dus heb het niet volgehouden.
pi_126533483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee :') Echt.. bah bah bah ... heb echt totaal geen conditie, dus heb het niet volgehouden.
Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.
pi_126533601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Redelijk zwak van je. Ik ben érg boos op je.
Oké.
Ik ga alvast onder m`n bureau zitten in feutus houding, kan dit niet aan
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:12:37 #113
145218 fokneger
é swa je weet toch
pi_126534493
Je hebt gewoon geen discipline.
Op dinsdag 28 maart 2006 17:58 schreef Stofje het volgende:
Ja, eigenlijk boeit het me ook geen reet wie je bent, je bent wel irritant.
pi_126716084
Lol
  zondag 19 mei 2013 @ 11:38:28 #115
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126716399
Nog steeds dik?
BEASTMODE
pi_126716475
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
Nog steeds dik?
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Volslank gewoon.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:46:34 #117
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_126716619
quote:
Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebben :')

Dik worden is een geleidelijk project waarin je elke dag de kans had om uit te stappen. Dit heb je niet gedaan. Count your losses, be a man en accepteer dat het eraf krijgen ook lang duurt. Geen shortcuts, geen zelfmedelijden en ga gewoon aan de gang ipv het eindeloos zoeken naar het perfecte schema, workout of pillen. :')

En ja, ik spreek uit ervaring. Totdat ik een jaar geleden ineens een man werd en stopte met die zelfmedelijden.
BEASTMODE
pi_126716805
quote:
Nja, volslank.. heb wel een redelijke buik omvang.
pi_126716848
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dat "snel" in de TT staat ook symbool voor de mindset van deze TS. Jarenlang als een varken eten maar nu ineens haast hebben :')

Dik worden is een geleidelijk project waarin je elke dag de kans had om uit te stappen. Dit heb je niet gedaan. Count your losses, be a man en accepteer dat het eraf krijgen ook lang duurt. Geen shortcuts, geen zelfmedelijden en ga gewoon aan de gang ipv het eindeloos zoeken naar het perfecte schema, workout of pillen. :')

En ja, ik spreek uit ervaring. Totdat ik een jaar geleden ineens een man werd en stopte met die zelfmedelijden.
Het hele probleem is het eten s`nachts, dit doe ik heel veel.. en ik ben ook een emotie/vervelings eter..
2 jaarr geleden ben ik 23 kg afgevallen puur door het niet s`nachts eten, maar de discipline is tegenwoordig echt ver te zoeken..

Het hoeft niet absurd snel te gaan, natuurlijk niet :) Maar ik wil het wel kwijt, en ik wil het liefst dat het volgende maand gewoon zichtbaar minder is als ik op dat podium sta zeg maar..
pi_126716942
Volgende maand minder zichtbaar, maar het hoeft niet snel te gaan, je spreekt jezelf wel erg tegen.

Verder: we kunnen je niet helpen als je zelf al zegt ik heb geen discipline.
Ga eens minder FOK!ken en wat meer aan jezelf werken.
pi_126716945
Heb overigens afgelopen week voor de grap eens gekeken door middel van zo`n weight watchers dieet geval hoeveel *punten* ik nou binnenkrijg op een gemiddelde dag.

Ik mag er volgens dat boek... 25, als ik wil afvallen moet ik daar dus onder zitten.

Nou had ik er alles bij elkaar 41... :') En dat kwam voornamelijk door dubbel beleg op m`n brood en suiker in m`n koffie.. Dus ik ben gestopt met dubbel beleg op m`n brood (1 plakje is voldoende) En ik probeer te stoppen met koffie drinken :')

Discipline is helaas ver te zoeken, meestal lukt het me 3 weken... en dan val ik weer terug...
pi_126716990
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgende maand minder zichtbaar, maar het hoeft niet snel te gaan, je spreekt jezelf wel erg tegen.

Verder: we kunnen je niet helpen als je zelf al zegt ik heb geen discipline.
Ga eens minder FOK!ken en wat meer aan jezelf werken.
Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zitten :D

Meer aan mezelf werken probeer ik te doen.. maar dat is nog lastig.
Ik loop dagelijks 30-60 minuten, maar als ik dan thuis ben duik ik vaak de kast in voor een broodje of iets dergelijks :')
pi_126717015
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:02 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het meer zo van.. als het kan dan is het fijn als het wat minder zichtbaar is, maar het hoeft niet zo snel te zijn dat al m`n shirts opeens losser zitten :D

Meer aan mezelf werken probeer ik te doen.. maar dat is nog lastig.
Ik loop dagelijks 30-60 minuten, maar als ik dan thuis ben duik ik vaak de kast in voor een broodje of iets dergelijks :')
Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.
Alles ligt in jouw handen.
pi_126717037
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nogmaals: WIJ kunnen je niet helpen als je geen discipline hebt en jezelf volvreet.
Alles ligt in jouw handen.
Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
pi_126717073
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 12:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is waar...
Moet ik óók nog wat aan gaan doen, dat waardeloze discipline (Lees: GEEN) van me..
Zie je, ik heb wel gelijk. Discipline loze zak hooi dat je bent :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')