Aardappelschilmesje is niet zo duur hoor. En naar de dierenwinkel gaan voor een plastic slangetje om het vet zelf eruit te zuigen. Aquariumspul is prima.quote:
Met die motivatie van jou zit het wel goed!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net een half uurtje gelopen, maar het begon te regenen, dus heb er maar een eind aangebreid.
Het stortregende zo`n beetje, met alle respect.. maar ik heb morgen ook nog rijles, dan wil ik niet ziek thuis gaan zitten.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met die motivatie van jou zit het wel goed!
Je bent een echte winnaar!
Insanity? Daar hoor ik allemaal goede verhalen over ja, maar ook dat het héééél zwaar is.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef Mister123 het volgende:
Gewoon insanity workout gaan doen. Het smelt weg, serieus... Wel gezond bij eten natuurlijk...
Pain is temporaryquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden helaas.
Je hebt gelijk. Succes. Wat je omvang betreft, ik ben ook opgemeten. En in de eerste 2 weken, was ik op mijn buik al 3,5 cm kwijt. In 2 weken. En sinds die tijd ook weer wat verloren, je merkt het zo duidelijk aan de kleding. En hoewel het ZWAAR is, wordt het echt verslavend. En laat je niet uit t veld slaan door de spierpijn de eerste 4 dagen, daarna gaat het echt veel beter.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:40 schreef Braddie het volgende:
Ik ga beginnen met Insanity
Heb m`n buikomvang laten meten, nou.... het MOET wel.
125cm....
Ga er helemaal voor! En als ik vragen heb dan stel ik ze zéker!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Succes. Wat je omvang betreft, ik ben ook opgemeten. En in de eerste 2 weken, was ik op mijn buik al 3,5 cm kwijt. In 2 weken. En sinds die tijd ook weer wat verloren, je merkt het zo duidelijk aan de kleding. En hoewel het ZWAAR is, wordt het echt verslavend. En laat je niet uit t veld slaan door de spierpijn de eerste 4 dagen, daarna gaat het echt veel beter.
Mocht je vragen hebben (ben geen expert hoor, maar doe al een paar weken insanity.
Helemaal geen bewegingquote:Op maandag 13 mei 2013 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
Van helemaal geen beweging naar 6x per week, 1 uur per dag, 1000kcals per workout.
Hou je toch niet vol.
Ok, je hebt insanity al binnen dus? Mooi. Succes met de fittest. Ik heb 2 weken terug mijn 2e fittest gedaan, en de vooruitgang was ongelofelijk. Ik heb ongeveer dezelfde fysieke gesteldheid als jij, en ik kan het ook. Dus jou lukt het ook. Bij de eerste fittest, dacht ik echt, pffff. Hoe gaat dit me ooit lukken, ik wordt nooit beter. Maar je conditie gaat zo snel vooruit, niet normaal.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Inprincipe wil ik vanmiddag gaan beginnen met de FittestEn dan A.S woensdag met het schema.
Thanks!quote:Op maandag 13 mei 2013 13:58 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Ok, je hebt insanity al binnen dus? Mooi. Succes met de fittest. Ik heb 2 weken terug mijn 2e fittest gedaan, en de vooruitgang was ongelofelijk. Ik heb ongeveer dezelfde fysieke gesteldheid als jij, en ik kan het ook. Dus jou lukt het ook. Bij de eerste fittest, dacht ik echt, pffff. Hoe gaat dit me ooit lukken, ik wordt nooit beter. Maar je conditie gaat zo snel vooruit, niet normaal.
Ik denk nu zelfs op mijn rustdag, balen dat ik niet kan sporten....
Oh, en regel een handdoek. Je gaat zweten, niet normaal meer gewoon...
Dus kortom, het is ff doorzetten, maar de resultaten komen vanzelf. Je merkt het echt al heel snel aan je kleding...
Ik ga deze week beginnen aan mijn recovery week. En daarna met maand 2.
quote:
Wat ik dus al zei. eet patroon.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]![]()
Vandaar het succesvol slagen van je vorige poging.
En beweeg patroon.quote:
Ja eten is wel erg belangrijk. Wat dingen die ik gelijk veranderd heb:quote:
Drink toch wel 1 fles water leeg elke dag.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:28 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Ja eten is wel erg belangrijk. Wat dingen die ik gelijk veranderd heb:
- veel water drink overdag (en natuurlijk tijdens je training)
- alcohol skippen tot een absoluut minimum. Dus niet elke dag 4 bier achterover gooien. Ook niet 2 trouwens.
- eet fruit als tussendoortje. Welk fruit maakt niet uit.
- niet meer eten na het avondeten. En als je toch honger hebt 's avonds... fruit.
- Goed ontbijten!
En elke dag je training doen! En dan moet jij eens kijken...![]()
Wat voor een fles? En halve liter, 0,75, een liter??quote:Op maandag 13 mei 2013 14:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Drink toch wel 1 fles water leeg elke dag.
Alcohol drink ik sowieso niet.
Komt dus wel goed?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |