Aardappels eet ik niet meer en rijst.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Koffie kan prima, zolang je er geen suiker in doet. Verder moet je vooral minder koolhydraten (brood, rijst, pasta, aardappelen etc.) eten. Bijvoorbeeld een appel en magere yoghurt als ontbijt ipv brood scheelt al een hoop calorieën.
Is allang weer achterhaald.quote:Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Henno het volgende:
Factoren die je vetreserves op peil houden:
- te weinig en/of onregelmatig eten, je kan inderdaad beter 5 à 6 keer per dag een kleinere maaltijd nemen dan 3 keer een grote.
Definieer laat op de avond.quote:- laat op de avond nog eten
Daarom niet dieeten maar levensstijl aanpassen.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is er met jouw vorige afval poging gebeurt? Zeker niet alle goede tips gevolgd he?
LIF / Helpt dit met afvallen?..
Bespaar je dus de moeite mensen, het heeft geen zin om TS te helpen want hij kan niet lezen en heeft geen motivatie.
[/quot]
Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.quote:Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef Nemephis het volgende:
Je moet juist dikker worden, da's een teken van succes, kijk maar naar Elvis en Meat Loaf
Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.quote:Op maandag 13 mei 2013 09:44 schreef gelepino het volgende:
[..]
Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.
Gewoon om een uur of 07.30 ontbijten, rond een uur of 11.00 een klein hapje, middageten rond een uur of 12.30, om een uur of 15.00 weer een hapje en dan 's avonds rond een uur of 18.00 je avondeten.
Wordt lid van een sportschool, want van wandelen val je niet veel af. In een sportschool kun je gerichter trainen om het buikvet weg te krijgen.
Maar je hebt al eerder dit soort topics gemaakt. Waarom zou het deze keer anders zijn dan bij de vorige topics?
Elvis werd al in `74 wat steviger, vanaf `75 was het echt zichtbaar, en in `77 was het echt een ramp.. hij kon amper nog bewegen op het podium, had geen energie meer, was buiten adem etc.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King.![]()
Daarvoor zo strak als een ware entertainer maar zijn kan.
Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donderquote:Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.
Maar wat ik al zei, ik wil over 1,5 maand toch zéker wel 1/2 broekmaten kleiner kunnen
Amputatie.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snelste en meest effectief is liposuctie.
Net een half uurtje gelopen, maar het begon te regenen, dus heb er maar een eind aangebreid.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donder
Ja nee, dat is ook het duurst.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Snelste en meest effectief is liposuctie.
Dat zie ik niet terug in de topictitel. Als je inderdaad ook nog het goedkoopste wil is inderdaad zelfbesnijding een reeële mogelijkheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |