abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126416551
Dus.

TS heeft nu al een tijd last van 35 kilo overgewicht en dit mag nu wel weg.. Althans de buik die er door is gekomen.

Over 1,5 maand heb ik een optreden met de band en wil eigenlijk hoe raar het ook klinkt toch wel wat buikvet kwijt zijn geraakt dan.

Ontbijt bestaat uit 2 sneetjes brood.
Middag eten ook.
Daarna m'n avond eten.
Geen koffie meer.
Niks meer na m'n avond eten.
Geen snacks
Geen frisdrank
En het belangrijkste

Ik loop elke dag een uur

Ga er vanaf morgen mee beginnen, wil ook het hardlopen weer gaan oppakken.. Al is dat pas handig voor over twee weken of zo als ik dan eventueel (?) weer wat conditie heb opgebouwd.

Heeft er iemand nog tips?

Alvast bedankt.

Ooh enne

Ik ben 22 1,80 lang en weeg 115 kg
pi_126416798
Je moet juist dikker worden, da's een teken van succes, kijk maar naar Elvis en Meat Loaf :P
pi_126416895
Hahahaha, das een goeie.

Nee maar serieus, het is niet te doen.. Als ik 2 kilometer heb gelopen ben ik kapot..

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 01:02:58 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 01:06:20 #4
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_126416981
geen jonkos meer paffen
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_126417017
[quote]0s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:06 schreef hezdunnah het volgende:
geen jonkos meer paffen
[/quote

Ik blow rook of drink niet.
pi_126417042
Koffie kan prima, zolang je er geen suiker in doet. Verder moet je vooral minder koolhydraten (brood, rijst, pasta, aardappelen etc.) eten. Bijvoorbeeld een appel en magere yoghurt als ontbijt ipv brood scheelt al een hoop calorieën.
pi_126417145
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Koffie kan prima, zolang je er geen suiker in doet. Verder moet je vooral minder koolhydraten (brood, rijst, pasta, aardappelen etc.) eten. Bijvoorbeeld een appel en magere yoghurt als ontbijt ipv brood scheelt al een hoop calorieën.
Aardappels eet ik niet meer en rijst.
Brood wat ik eet is ook koolhydraat arm. En doe inplaats van m'n gebruikelijke 2 maar 1 plakje beleg op m'n brood.

Koffie drinken wil ik sowieso mee stoppen, en een appel? Hmm nog nooit aan gedacht. Maar eerst zorgen dat m'n mag krimpt denk ik?
  maandag 13 mei 2013 @ 01:25:54 #8
62471 SnookieMJ
Ya Damn Skippy
pi_126417344
Je moet in eerste instantie niet minder gaan eten, maar vaker en dan kleine porties per keer. Als je in een klap minder gaat eten, zal je lichaam juist meer gaan vasthouden en val je minder snel af. Ik heb het uiteraard niet over snacks en frisdrank. Als je daarmee stopt gaat het al een boel schelen. Begin de dag met een goed ontbijt, met koolhydraten, en verminder dit over de dag. Na avondeten zou ik zo min mogelijk meer eten.

Veel water drinken is ook aanbevolen (koffie zonder suiker is trouwens niet perse slecht)!
Op vrijdag 17 juni 2005 20:22 schreef Echtwelkloon het volgende:
Ik heb wat pauper lemmings gezien in mijn tijd, maar dit slaat alles. :')
  Redactie Frontpage maandag 13 mei 2013 @ 01:39:57 #9
4530 crew  Crazy Harry
pi_126417518
Koop het boek 'de voedselzandloper' en pas hetgeen je gelezen hebt toe.
Twee adviezen uit dat boek waarbij je afvalt (wat in de voedselzandloper bijzaak is, gezond eten is waar het boek om draait):
Groene thee
Havermoutpap
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_126417706
Factoren die je vetreserves op peil houden:
- te weinig en/of onregelmatig eten, je kan inderdaad beter 5 à 6 keer per dag een kleinere maaltijd nemen dan 3 keer een grote.
- laat op de avond nog eten
- veel alcohol zuipen, en dan met name bier
- slaapgebrek
- weinig water drinken
- veel vette/suikerhoudende snacks tussendoor + frisdrank
- totaal niet aan sport doen :')

Ik bezondigde me een tijd lang aan al deze dingen, ook echt nooit ontbijten e.d., ik heb altijd nog steeds m'n eigen lul kunnen zien, maar je zag op foto's gewoon dat ik steeds vetter werd... met name de uitpuilende buik en dat je nek net zo breed wordt als je hoofd :')

Binnen 1,5 maand een groot verschil maken lijkt me lastig. Wat bij mij enorm motiveerde is iig dat simpelweg weer gaan ontbijten en de snacks en frisdrank laten staan al een duidelijk effect had... imo is het ook het beste als je het in stapjes je levensstijl verbetert, het moet namelijk permanent zijn en door het opeens 180 graden om te gooien hield ik het zelf nooit vol...

Ik ga ook maar eens aan krachttraining beginnen, ik heb spieren van niks dus in rust verbrand ik ook amper vet. Ik ben ook 1m80, maar dan 85 kg in voornamelijk vet :') Dus geen dramatische BMI, maar gewoon verkeerde verhoudingen qua lichaamssamenstelling.
pi_126418756
Wat is er met jouw vorige afval poging gebeurt? Zeker niet alle goede tips gevolgd he?

LIF / Helpt dit met afvallen?..

Bespaar je dus de moeite mensen, het heeft geen zin om TS te helpen want hij kan niet lezen en heeft geen motivatie.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_126418777
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:53 schreef Henno het volgende:
Factoren die je vetreserves op peil houden:
- te weinig en/of onregelmatig eten, je kan inderdaad beter 5 à 6 keer per dag een kleinere maaltijd nemen dan 3 keer een grote.
Is allang weer achterhaald.
quote:
- laat op de avond nog eten
Definieer laat op de avond.
pi_126418904
[quote]0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wat is er met jouw vorige afval poging gebeurt? Zeker niet alle goede tips gevolgd he?

Bespaar je dus de moeite mensen, het heeft geen zin om TS te helpen want hij kan niet lezen en heeft geen motivatie.
[/quot]

Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
pi_126418924
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:22 schreef Braddie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 08:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[/quot]

Het hielp wel, maar niet heel goed voor mij want ik ging al snel weer snachts eten en viel al snel terug in m'n oude gewoonte
Daarom niet dieeten maar levensstijl aanpassen.
pi_126420061
quote:
Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.
Gewoon om een uur of 07.30 ontbijten, rond een uur of 11.00 een klein hapje, middageten rond een uur of 12.30, om een uur of 15.00 weer een hapje en dan 's avonds rond een uur of 18.00 je avondeten.
Wordt lid van een sportschool, want van wandelen val je niet veel af. In een sportschool kun je gerichter trainen om het buikvet weg te krijgen.
Maar je hebt al eerder dit soort topics gemaakt. Waarom zou het deze keer anders zijn dan bij de vorige topics?
pi_126423915
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:58 schreef Nemephis het volgende:
Je moet juist dikker worden, da's een teken van succes, kijk maar naar Elvis en Meat Loaf :P
Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King. }:|
Daarvoor zo strak als een ware entertainer maar zijn kan.
pi_126425510
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 09:44 schreef gelepino het volgende:

[..]

Je weet dus donders goed waar het aan ligt. Zoals andere mensen al opmerken zul je je levensstijl moeten aanpassen. Uit vorige topics weet ik ook dat je nogal een nachtbraker bent, dus wat vroeger naar bed en op normale tijden opstaan wil ook wel helpen denk ik.
Gewoon om een uur of 07.30 ontbijten, rond een uur of 11.00 een klein hapje, middageten rond een uur of 12.30, om een uur of 15.00 weer een hapje en dan 's avonds rond een uur of 18.00 je avondeten.
Wordt lid van een sportschool, want van wandelen val je niet veel af. In een sportschool kun je gerichter trainen om het buikvet weg te krijgen.
Maar je hebt al eerder dit soort topics gemaakt. Waarom zou het deze keer anders zijn dan bij de vorige topics?
Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.

Maar wat ik al zei, ik wil over 1,5 maand toch zéker wel 1/2 broekmaten kleiner kunnen :)
pi_126425554
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:59 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Hallo,Elvis was pas in het laatste jaar (1976-1977)van zijn leven dik geworden. Don't mess with The King. }:|
Daarvoor zo strak als een ware entertainer maar zijn kan.
Elvis werd al in `74 wat steviger, vanaf `75 was het echt zichtbaar, en in `77 was het echt een ramp.. hij kon amper nog bewegen op het podium, had geen energie meer, was buiten adem etc.

Deze foto is wel tof.. uit... `70 dacht ik, toch? :)
pi_126425783
stop met 's nachts leven
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_126425888
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik éét s`nachts te veel, en dronk koffie.

Maar wat ik al zei, ik wil over 1,5 maand toch zéker wel 1/2 broekmaten kleiner kunnen :)
Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donder
pi_126425927
Snelste en meest effectief is liposuctie.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_126425936
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Amputatie.
Ben je ook van het overtollige vel af.
pi_126426016
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Zet die PC eens uit en ga een bewegen dan met je luie/dikke donder
Net een half uurtje gelopen, maar het begon te regenen, dus heb er maar een eind aangebreid.
Zo rond een uur of 4 wil ik weer even een stuk gaan lopen, door het bos heen :)
pi_126426021
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja nee, dat is ook het duurst. :')
pi_126426029
Maagverkleinig is ook een mogelijkheid, al mag je dan natuurlijk wel direct je man-card in te leveren.

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja nee, dat is ook het duurst. :')
Dat zie ik niet terug in de topictitel. Als je inderdaad ook nog het goedkoopste wil is inderdaad zelfbesnijding een reeële mogelijkheid.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')