Erg naïef iddquote:Op zondag 19 mei 2013 12:28 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik ben misschien itt tot de rest nog niet zo doorgewinterd op FOK! om de hoop in deze TS allang opgegeven te hebben. Misschien naïef. We zullen zien.
Dan ga je 's nachts toch slapen i.p.v. eten?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ergens heb ik wel discipline, want m`n eet patroon s`ochtends/s`middags is gewoon al een tijd op een rechte lijn, en ik ga keurig elke dag 60 minuten lopenMaar het s`nachts eten wil maar niet weg, dat is een beetje het enige punt.
Nee in Sinterklaas, nou goed.quote:
Dat is waar...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
LIF / Afvallen lukt niet....
LIF / Helpt dit met afvallen?..
LIF / Afvallen
LIF / 's nachts eten...
SPT / Zo snel en effectief mogelijk van m'n buikvet af?..
LIF / Hoe verklein je je buikomvang snel?..
Al die tijd die je in deze topics hebt gestoken, had je ook kunnen bewegen.
Ok dat is iig wel wat, zorg er vooral voor dat je dieet goed is he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee... nog hélemaal niks.
M`n conditie is al wel wat beter
ja, dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dat is iig wel wat, zorg er vooral voor dat je dieet goed is he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja dat had je, kut dat, deed je dat in je slaap?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
ja, dat sowieso![]()
Ik eet niet meer s`nachts!
Merk alleen dat ik zo rond 4 uur s`middags altijd nog ff 4 crackertjes eet (droog)
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee... nog hélemaal niks.
M`n conditie is al wel wat beter
Good for youquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.
Deed ik altijd 30 minuten voor ik ging slapen, s`nachts mezelf helemaal volproppenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:40 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Oja dat had je, kut dat, deed je dat in je slaap?
Je kan ook fruit eten bijv een sinaasappel
Good for me jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Good for you dat jouw conditie binnen paar dagen al beter is.
Te veel gezopen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Good for you
M`n conditie is toch écht beter geworden, althans.. laat ik het zo zeggen, als ik nu op normaal tempo loop hijg ik niet meer.
Te veel gezopen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben 100 kg aangekomen in een avond.
Afgelopen vrijdag naar het dorp lopen (2 km) > Hijgen toen ik er aan kwam.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Ipv 10 treden kan je nu 11 treden oplopen zonder half dood op de grond te liggen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef Awesome_ het volgende:
Misschien kan jouw lichaam wel niet afvallen. Gewoon bij neerleggen. Sommige mensen worden nou eenmaal geboren met buikomtrek -> 125cm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |