Neehoor, over 3 maanden open je weer een topicquote:
Het is een 2 liter flesquote:Op maandag 13 mei 2013 14:32 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Wat voor een fles? En halve liter, 0,75, een liter??
Ik zou zeker 2,5 liter water per dag drinken! En dat is dus los van je training, waarbij je ook water moet drinken.
En let ook op je eiwitten, neem die genoeg ivm het herstel van je spieren.
Ik kijk er nu alweer naar uitquote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor, over 3 maanden open je weer een topic
Ik ook.quote:
Waar die dan wederom 5 kg zwaarder is dankzij zijn revolutionaire trainingsmethoden?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor, over 3 maanden open je weer een topic
Ja, volgens deze kerel heb ik dan waarschijnlijk wel weer wat te zeiken omdat ik zwaarder ben. Terwijl ik weet dat dit komt door het opbouwen van spiermassa.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waar die dan wederom 5 kg zwaarder is dankzij zijn revolutionaire trainingsmethoden?
Met dat beetje wandelen van jou bouw je geen spiermassaquote:Op maandag 13 mei 2013 14:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, volgens deze kerel heb ik dan waarschijnlijk wel weer wat te zeiken omdat ik zwaarder ben. Terwijl ik weet dat dit komt door het opbouwen van spiermassa.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Met dat beetje wandelen van jou bouw je geen spiermassa
Juist jij denkt dat als je 110 kilo weegt met een buikomvang van 125 cm, dat je zo'n spierontwikkeling kan doormaken? In een maand?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:14 schreef Mister123 het volgende:
Als ik er in een maand 5 kilo bij heb, maar ik ben wel 6 centimeter kwijt, dan hoor je me niet hoor...
Kilo's is leuk, maar het gaat erom wat je in de spiegel ziet lijkt me.
5 kilo spier in een maand erbij bij een laag/hoog vet percentage?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja als je een laag vetpercentage hebt.
Heb geen fiets meer helaas..quote:Op maandag 13 mei 2013 16:12 schreef MarcoD het volgende:
Ik zou eerst eens je voedingspatroon onder de loep nemen, 4 sneetjes brood + avondeten is mijn inziens al veel te weinig ook als je wilt afvallen. Download een app waarmee je je calorie inname per dag registreerd.
Meer fruit eten icm yoghurt vult dat ook erg goed is mijn ervaring (snij je fruit en roer het door je yoghurt) daarnaast meer bewegen, fietsen bijvoorbeeld dat is minder belastend voor je gewrichten.
Lekker realistisch ook. Dit ga je toch niet elk weekend doen. 8 uur lang van huis om te wandelen...quote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef SandraJ het volgende:
Een uurtje wandelen doet niet zoveel. Ga in 't weekend lekker 's ochtends om 11 uur weg, ga lekker het bos in. Door blijven lopen. 1 of 2 keer een pauze van een kwartier en dan 's avonds niet voor 7 uur thuiskomen. Dan zorgen dat je direct een gezonde avondmaaltijd eet. Groenten en een stukje kip ofzo. Geen aardappel erbij.
Mijn man is er pas mee begonnen. 1.80 lang, amper spieren, tegen de 90 kilo. En aan z'n GPS tracker die hij mee heeft zie ik ook dat ie daadwerkelijk een kilometer of 30 loopt op zo'n dag. En ook bij hem. geen conditie, nooit gesport daarvoor, teveel bier. te laat naar bed etc. Hij is nu al 4 zaterdagen op rij lekker aan het wandelen. Afgelopen zaterdag lekker meegegaan. Heerlijk zo door het bos.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:27 schreef Mister123 het volgende:
[..]
Lekker realistisch ook. Dit ga je toch niet elk weekend doen. 8 uur lang van huis om te wandelen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |