abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 13:30:53 #1
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126382415

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna begonnen met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.

LET OP: elke verwijzing naar het boek (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen.

Ok stelletje hokboeren
pi_126382451
Morgen! _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  zondag 12 mei 2013 @ 13:33:02 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126382501
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Khaleesi het volgende:
Morgen! _O_
Het wordt weer tijd 8-)
Ok stelletje hokboeren
pi_126382528
Nog maar 4 afleveringen... :'(

Op zoek naar een nieuwe hobby dan maar...
pi_126383150
Dexter begint bijna direct na de finale van GoT, daarna Breaking Bad. Genoeg te kijken... 8-)
  zondag 12 mei 2013 @ 13:53:43 #6
192683 AMDB
Visionair.
pi_126383158
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Khaleesi het volgende:

Je hebt 1 uur per week tijd voor een hobby? :P

Denk dat er hier na de laatste aflevering nog wel even doorgeluld gaat worden :)

Twijfel van mijn kant: nu boek 1 en 2 gelezen, na dit seizoen door lezen en voor gaan lopen op de serie of wachten (tot nu toe telkens de boeken na het seizoen gelezen).
  zondag 12 mei 2013 @ 13:54:36 #7
192683 AMDB
Visionair.
pi_126383186
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:53 schreef tralalala het volgende:
Dexter begint bijna direct na de finale van GoT, daarna Breaking Bad. Genoeg te kijken... 8-)
:o Waarom begint die al zo vroeg dan?
pi_126383221
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:54 schreef AMDB het volgende:

[..]

:o Waarom begint die al zo vroeg dan?
Geen idee eigenlijk, 30 juni zou het moeten worden.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:00:39 #9
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126383388
quote:
A man likes what he reads there.

Dexter _O_ _O_
pi_126383923
quote:
De kwaliteit blijft maar doorgaan _O_
pi_126383993
Mag ik nog even propjes geven aan de afbeeldingen in de OP met namen
SPOILER: Veilige spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 mei 2013 @ 14:39:58 #12
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_126384846
Ik vraag me trouwens af hoe Littlefinger dacht weg te komen met Sansa. Zij is toch gewoon het onderpandje van de Lannisters?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126384951
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe Littlefinger dacht weg te komen met Sansa. Zij is toch gewoon het onderpandje van de Lannisters?
Ze wordt niet constant in de gaten gehouden, steek haar ongezien in het schip en vaar weg, lijkt me.
  zondag 12 mei 2013 @ 15:07:49 #14
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126386195
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Neen. Het is door een handjevol boeklezers (!) uitgesproken, die er m.i. heel intensief mee aan de slag zijn gegaan om deze theorie op te zetten. De stof in de serie geeft m.i. geen enkele aanleiding om tot deze theorie te komen, laat staan om uberhaupt in twijfel te trekken dat Ned Jon's echte vader niet zou zijn.

Dus dat is al bs.
Lijkt me eerder een geval van "Ik was er nog niet opgekomen, dus jij kan dat ook niet". Zie de verdere reacties in het vorige topic, ik was sowieso al niet de enige kijker die twijfelde aan de identiteit van Jon's vader en ik ben zeker niet de enige die dit voor de hand liggend vind. Al zal niet iedereen er zelf opkomen, maar zijn er ook mensen zoals DO2 die zoiets hebben van "Oh ja, eigenlijk best voor de hand liggend".

En intensief bezig zijn, hoe de fuck kun je intensief bezig gaan met het opzetten van deze theorie? Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Het zit heel simpel in elkaar namelijk. Je weet dat er een hoop ongebruikelijke dingen rondom Jon Snow spelen (Zoals zijn achternaam, Ned die niet vreemd zou gaan en het feit dat hij als bastaard opgegroeid is bij zijn vader) en als je opgelet hebt weet je dat Lyanna en Ned een geheim hebben. Dat is gewoon 1+1=2. Dat is niet iets waar je weken op een afgelegen forum met elkaar over gaat discussieren, waarvoor je diep moet graven naar allerlei puzzelstukjes.

Misschien moet je eens het Doctor Who topic bezoeken, dan zie je theoriën waarvan je wel kan zeggen "Daar moet men wel intensief mee aan de slag zijn gegaan". Maar bij Doctor Who heb je dan ook 50 jaar aan geschiedenis om doorheen te graven.

quote:
[..]

De afkomst van Jon heeft wel effe meer impact dan die 3 voorbeeldjes die jij nu opnoemt en dat weet je zelf ook. Daarom snap ik ook niet dat mensen het zich voor zichzelf en anderen willen verpesten door er nu al zo uitvoerig over te speculeren, zeker nu het nog zo vroeg in de serie is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk eigenlijk dat de afkomst van Jon helemaal geen impact gaat hebben. Dit lijkt mij typisch zoiets van GRRM aan ons over laat om over na te denken. Het zou mij verbazen als dit ooit in de serie, boeken of andere spin-off duidelijk wordt. Dus nee, dat weet ik zelf niet. Misschien moet je eens ophouden met al die aannames over mij. Zoals timmmmm al eerder aangaf, zo interessant ben ik nou ook weer niet.

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Ugjerke op 12-05-2013 15:14:51 ]
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_126386234
quote:
En True Blood nog vanaf 16/6!!!
Ik ben een gelukkige vrouw dan. Al m'n topseries weer op de buis. Alleen dan GOT weer missen ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 12 mei 2013 @ 15:24:28 #16
94080 VeX-
pi_126386949
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ze wordt niet constant in de gaten gehouden, steek haar ongezien in het schip en vaar weg, lijkt me.
Misschien niet constant, maar ze wordt wel goed door de Lannisters bewaakt. Zelfs Maergery moest haar bewakers bedreigen om haar alleen te krijgen.

Tywin lijkt me niet het type dat de mogelijkheid openlaat dat zo'n belangrijke pion hem ongezien ontkomt.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_126387158
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

En True Blood nog vanaf 16/6!!!
Ik ben een gelukkige vrouw dan. Al m'n topseries weer op de buis. Alleen dan GOT weer missen ;(
Je bent wel erg makkelijk gelukkig te krijgen, weet je wel zeker dat je een vrouw bent?
  zondag 12 mei 2013 @ 16:19:18 #18
94080 VeX-
pi_126389863
Ik ben het trouwens met Khaleesi eens. Ik vind het bloedirritant wanneer mensen die achtergrond info hebben die je niet uit de serie kunt halen, hier 'subtiel' komen lopen spoileren.
pi_126389919
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:19 schreef VeX- het volgende:
Ik ben het trouwens met Khaleesi eens. Ik vind het bloedirritant wanneer mensen die achtergrond info hebben die je niet uit de serie kunt halen, hier 'subtiel' komen lopen spoileren.
Ik probeer er wat over heen te lezen, maar ik ben het er wel mee eens :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126390031
Ik vind wel dat de dvd-extras er niet bij horen. Daar mag dus wel over gesproken worden vind ik.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_126390359
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 13:34 schreef Khaleesi het volgende:

Boeken lezen van 1 t/m 5? Je zegt dat je jezelf al veelvuldig gespoiled hebt (ik ook, ik ben soms te nieuwsgierig). Dus dan kun je je beter "spoilen" met officieel materiaal dan samenvattingen of opmerkingen lezen uit de wiki/een forum. Ik ga het wel doen, alle boeken lezen.
pi_126394341
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 16:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Boeken lezen van 1 t/m 5? Je zegt dat je jezelf al veelvuldig gespoiled hebt (ik ook, ik ben soms te nieuwsgierig). Dus dan kun je je beter "spoilen" met officieel materiaal dan samenvattingen of opmerkingen lezen uit de wiki/een forum. Ik ga het wel doen, alle boeken lezen.
Ik weet van mezelf dat ik dat nooit vol zou houden. :') Ik zou ergens stranden halverwege boek 1 ofzo en interesse verliezen. :') Vooral ook omdat je al weet wat er in die eerste boeken gaat gebeuren. En die sleur aan extra side characters, sja... Maakt het alleen maar verwarrend lijkt me.

Ik zou de serie en de boeken nooit echt met elkaar kunnen combineren denk ik, lijkt me toch net effe wat te verschillend.
pi_126394387
quote:
Maar Ugjerke en ik hebben het al min of meer uitgepraat hoor. :)
Al met al valt het qua spoilers best nog mee de laatste paar topics. :Y
pi_126394684
Het is weer eens tijd voor wat Khaleesi-zendtijd _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 12 mei 2013 @ 18:09:03 #25
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126394977
quote:
Ik post niks wat niet uit de serie of niet uit serieverwant materiaal komt, maar dat hebben Khaleesi en ik al uitgepraat. En een stukje uit m'n eigen fantasie natuurlijk, want speculatie.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:15:57 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126395226
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 17:51 schreef Khaleesi het volgende:

Vooral ook omdat je al weet wat er in die eerste boeken gaat gebeuren.
Kijk jij nooit een film twee keer? Nooit een boek meerdere keren gelezen of een liedje vaker geluisterd?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:18:02 #27
94080 VeX-
pi_126395292
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik post niks wat niet uit de serie of niet uit serieverwant materiaal komt, maar dat hebben Khaleesi en ik al uitgepraat. En een stukje uit m'n eigen fantasie natuurlijk, want speculatie.
Ik ken nog wel meer mensen die hetzelfde beweren en toch expres zitten te spoileren met info die ze hebben uit de boeken.

Sorry, maar daar heb ik dus geen boodschap aan.

Deze hele spoilerdiscussie is begonnen omdat mensen met boekeninfo aankwamen en anderen daar op weer voortborduurden.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:19:45 #28
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126395355
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

maar dat hebben Khaleesi en ik al uitgepraat.
Wauw wat volwassen van jullie, papa is trots :* :* :* :7
  zondag 12 mei 2013 @ 18:25:38 #29
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126395597
quote:
3s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ik ken nog wel meer mensen die hetzelfde beweren en toch expres zitten te spoileren met info die ze hebben uit de boeken.

Sorry, maar daar heb ik dus geen boodschap aan.

Deze hele spoilerdiscussie is begonnen omdat mensen met boekeninfo aankwamen en anderen daar op weer voortborduurden.
Dan kan je net zo goed uit het topic wegblijven, want dan is elk stukje speculatie mogelijk iets wat iemand in een boek gelezen heeft die dat niet voor zich kan houden. Een topic over een TV-serie zonder speculatie heb ik nog niet gezien. In het Doctor Who-topic staan theoriën over wie Clara Oswin Oswald is, in het the Walking Dead-topic staan theoriën over wat de Governor volgend seizoen gaat doen, in het Dexter-topic staan theoriën over de dood van Dexter Morgan en ga zo maar door.

Ik stel het in ieder geval niet op prijs om als leugenaar bestempeld te worden.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:29:00 #30
94080 VeX-
pi_126395748
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:25 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed uit het topic wegblijven, want dan is elk stukje speculatie mogelijk iets wat iemand in een boek gelezen heeft die dat niet voor zich kan houden. Een topic over een TV-serie zonder speculatie heb ik nog niet gezien. In het Doctor Who-topic staan theoriën over wie Clara is, in het the Walking Dead-topic staan theoriën over wat de Governor volgend seizoen gaat doen, in het Dexter-topic staan theoriën over de dood van Dexter Morgan en ga zo maar door.

Ik stel het in ieder geval niet op prijs om als leugenaar bestempeld te worden.
Nee hoor.

Als er gewoon gemod was op het moment dat mensen info uit de boeken gingen dumpen.was die discussie namelijk ook meteen in de kiem gesmoord.

De speculatie is namelijk gebaseerd op info die niet uit de serie komt.

En even voor de duidelijkheid, ik wilde deze discussie (zoals wijselijk voorgesteld) met het vorige topic laten sterven, maar toen besloot jij het alsnog naar dit topic mee te slepen.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:33:02 #31
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126395901
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:29 schreef VeX- het volgende:

[..]

Nee hoor.

Als er gewoon gemod was op het moment dat mensen info uit de boeken gingen dumpen.was die discussie namelijk ook meteen in de kiem gesmoord.

De speculatie is namelijk gebaseerd op info die niet uit de serie komt.

En even voor de duidelijkheid, ik wilde deze discussie (zoals wijselijk voorgesteld) met het vorige topic laten sterven, maar toen besloot jij het alsnog naar dit topic mee te slepen.
Welke speculatie was gebaseerd op info die uit de boeken komt dan?

En als mensen bepaalde valse aannames over mij posten reageer ik daar op ja, in welk deel dat gebeurt maakt mij niet uit. Het liefst had ik gewoon gezellig gepost over de afkomst van Jon Snow.
  zondag 12 mei 2013 @ 18:37:11 #32
94080 VeX-
pi_126396056
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:33 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Welke speculatie was gebaseerd op info die uit de boeken komt dan?

En als mensen bepaalde valse aannames over mij posten reageer ik daar op ja, in welk deel dat gebeurt maakt mij niet uit. Het liefst had ik gewoon gezellig gepost over de afkomst van Jon Snow.
Ok.

Vertel mij maar eens in welke aflevering dit staat.
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 11:42 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, de naam van de bastard wordt bepaald door waar hij geboren is, niet door waar zijn vader vandaan komt.

Jon is hierop een beetje een uitzondering, aangezien hij Snow heet maar de kans klein is dat hij in het Noorden is geboren. Dat doet mij denken dat er meer aan de hand is met zijn geboorte dan wij tot nu toe weten.

Bastard surnames are dependent on the region a child was born in, i.e. where the mother is from, not where the father is from. For example, a noble lord from the Stormlands could father one bastard child in the Vale, and another in the Riverlands, but neither would use the surname "Storm": the first bastard would use the surname "Stone", and the second would use the surname "Rivers."

zondag 12 mei 2013 @ 18:52:26 #33
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126396648
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:37 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ok.

Vertel mij maar eens in welke aflevering dit staat.

[..]

Geen idee, misschien zit het wel niet in een aflevering maar in de viewer's guide, misschien zit het in een extra. Ik ga niet de halve avond alles voor je nazoeken om het te achterhalen. Je weet zelf ook wel dat dat niet realistisch is. Het is niet alsof je vraagt naar iets zo memorabel als de scene waarin Barristan Selmy uit de Kingsguard is ontslagen. En ook daar zou ik even naar moeten zoeken trouwens. Ik heb het in ieder geval niet uit boeken, want die heb ik nog niet gelezen.

Ik ken wel een boekspoiler en die houd ik heel krampachtig voor me. Dat is een flinke ook. ;(
  zondag 12 mei 2013 @ 19:05:25 #34
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126397144
quote:

[..]

Ik weet van mezelf dat ik dat nooit vol zou houden. :') Ik zou ergens stranden halverwege boek 1 ofzo en interesse verliezen. :') Vooral ook omdat je al weet wat er in die eerste boeken gaat gebeuren. En die sleur aan extra side characters, sja... Maakt het alleen maar verwarrend lijkt me.

Ik zou de serie en de boeken nooit echt met elkaar kunnen combineren denk ik, lijkt me toch net effe wat te verschillend.

Tja, dan moet je het maar bij het lezen van doktersromannetjes en andere flutzooi houden _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  zondag 12 mei 2013 @ 19:23:22 #35
94080 VeX-
pi_126398101
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Geen idee, misschien zit het wel niet in een aflevering maar in de viewer's guide, misschien zit het in een extra. Ik ga niet de halve avond alles voor je nazoeken om het te achterhalen. Je weet zelf ook wel dat dat niet realistisch is. Het is niet alsof je vraagt naar iets zo memorabel als de scene waarin Barristan Selmy uit de Kingsguard is ontslagen. En ook daar zou ik even naar moeten zoeken trouwens. Ik heb het in ieder geval niet uit boeken, want die heb ik nog niet gelezen.

Ik ken wel een boekspoiler en die houd ik heel krampachtig voor me. Dat is een flinke ook. ;(
Zoals je zelf zegt (en ik weet) zit het niet in de serie, dus het is heel simpel.

Dit komt niet in de serie voor en het is dus een spoiler.

Spoilers zijn hier niet toegestaan, dus post het dan ook niet.

Die regel smoort ook discussie die erop aansluit zoals spoilerdiscussie over Jon Snows 'ware' herkomst in de kiem en dan hadden wij deze hele discussie ook niet meer hoeven voeren.

En nu hou ik erover op. ;)
pi_126398298
Als ik per ongeluk een spoiler lees kan ik er ook wel weer van genieten. Dan kan ik niet wachten tot dat geweldige moment in de serie komt. Als het in een regel tekst al geweldig is, hoe zal het in de serie dan wel niet zijn...
  zondag 12 mei 2013 @ 19:38:09 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126398860
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:26 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als ik per ongeluk een spoiler lees kan ik er ook wel weer van genieten. Dan kan ik niet wachten tot dat geweldige moment in de serie komt. Als het in een regel tekst al geweldig is, hoe zal het in de serie dan wel niet zijn...
http://www.wired.com/wire(...)dont-spoil-anything/

http://www.psychologicals(...)iled-byspoilers.html

Je bent de enige niet. :P.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_126398904
quote:

[..]

De boeken zijn niet te vergelijken met de serie. Ik luister zelf de boeken in audiobooks en kan dat zeker aanraden aan iemand die de serie erg leuk vind. Misschien een idee als je na de serie aan het af kicken bent. (Je zocht toch nog een hobby?)
My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.
pi_126399239
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:39 schreef DonJuanErnesto het volgende:

[..]

De boeken zijn niet te vergelijken met de serie. Ik luister zelf de boeken in audiobooks en kan dat zeker aanraden aan iemand die de serie erg leuk vind. Misschien een idee als je na de serie aan het af kicken bent. (Je zocht toch nog een hobby?)
Eens. Na het eerste seizoen gekeken te hebben gelijk alle boeken gelezen. Het leest erg lekker weg en gaat zoveel dieper dan de serie.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_126399647
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Lijkt me eerder een geval van "Ik was er nog niet opgekomen, dus jij kan dat ook niet". [..]

Zo komt/kwam het op mij ook een beetje over :Y , maar lees dat jij en Khaleesi het al uitgepraat hebben, mooi! ^O^

quote:
Ik denk eigenlijk dat de afkomst van Jon helemaal geen impact gaat hebben. [...]
Dit is iets wat iig nog wel heel veel impact kán hebben lijkt me. Ik zou het waanzinnig stom en bovenal ook erg jammer vinden als GRRM daar verder niks meer mee doet.

Ik plaats af en toe -bijna altijd naar aanleiding van een discussie of vraag hier!- info uit de GoT wikia. Dat is de énige bron die ik zélf ook gebruik als iets mij onduidelijk is en/of ik iets weer vergeten ben. Zover ik weet heeft die wikia volledig betrekking op -alleen- de serie, maar er wordt daar ook (extra) achtergrond info gegeven, info die volgens mij dus niet altijd uit de serie te herleiden valt. Zie bijvoorbeeld die uitleg over de achternamen van bastards. Zijn dat ook spoilers dan? Ik vind zelf van niet namelijk, maar misschien dat anderen daar een andere mening over hebben? Ik heb zelf (nog) niet naar de History en Lore/DVD extra dingen/Viewer's guide gekeken, maar ook info daaruit beschouw ik zelf NIET als spoilers.
Tails tell tales
pi_126400098
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef VeX- het volgende:

[..]

Zoals je zelf zegt (en ik weet) zit het niet in de serie, dus het is heel simpel.

Dit komt niet in de serie voor en het is dus een spoiler.

Spoilers zijn hier niet toegestaan, dus post het dan ook niet.

Die regel smoort ook discussie die erop aansluit zoals spoilerdiscussie over Jon Snows 'ware' herkomst in de kiem en dan hadden wij deze hele discussie ook niet meer hoeven voeren.

En nu hou ik erover op. ;)
Onzin, dat is iets wat mij namelijk al wel vanaf het eerste seizoen heeft bezig gehouden. Zoals nu al meerdere malen is toegelicht, zijn daar ook echt aanwijzingen voor te vinden in de serie. :Y Dat jou die misschien ontgaan zijn, is niet mijn/ons probleem. Of het NU dan voortkwam uit info die niet in de serie voorbij is gekomen, doet dan niet meer ter zake vind ik. Ik vond het alleen maar leuk dat ik het hier eens besproken zag worden en ook eens mijn visie daarop kon geven. :)
Tails tell tales
pi_126400461
Ik weet dat ik niet veel bijdraag, maar dit topic is alleen leuk 1 dag na de uitzending. De rest van de week wordt het topic gevuld met domme discussies over boeken, spoilers en de gaysexscenes :'(
  zondag 12 mei 2013 @ 20:10:08 #43
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_126400498
1e boek uit, nog 2-3 weekjes en ik kan lekker gaan spoileren hier :) .
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_126400826
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef Onufriev het volgende:
Ik weet dat ik niet veel bijdraag, maar dit topic is alleen leuk 1 dag na de uitzending. De rest van de week wordt het topic gevuld met domme discussies over boeken, spoilers en de gaysexscenes :'(
Dit is eigenlijk wel waar.
Wat mij betreft mogen de mods weer alle spoilerdiscussie gerelateerde posts weghalen, incl. die van mij. :Y
pi_126401232
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel waar.
Wat mij betreft mogen de mods weer alle spoilerdiscussie gerelateerde posts weghalen, incl. die van mij. :Y
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef Onufriev het volgende:
Ik vind ook dat hier een hoop -vervelend- gesteggel plaatsvindt. Ik draag daar ook aan bij, maar ik zou gewoon graag wat (meer) duidelijkheid willen hebben omtrent wat nou wel/niet mag hier en dat krijg ik steeds maar niet. Is dat me duidelijk, dan houd ik mij daar ook wel gewoon aan. Zijn de grenzen duidelijker, dan is er verder -buiten mijzelf om- misschien ook minder gesteggel? Ik zie steeds mensen een punt maken over dingen die andere mensen geen punt vinden en dat die rollen ook omdraaien naar gelang het specifieke punt.

EDIT: Aan de andere kant denk ik dat het ook gewoon een verschil van mening/inzicht/wensen is, waar verder niks tegen te doen valt. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Forbry op 12-05-2013 20:28:12 ]
Tails tell tales
pi_126401440
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef Forbry het volgende:

[..]

[..]

Ik vind ook dat hier een hoop -vervelend- gesteggel plaatsvindt. Ik draag daar ook aan bij, maar ik zou gewoon graag wat (meer) duidelijkheid willen hebben omtrent wat nou wel/niet mag hier en dat krijg ik steeds maar niet. Is dat me duidelijk, dan houd ik mij daar ook wel gewoon aan. Zijn de grenzen duidelijker, dan is er verder -buiten mijzelf om- misschien ook minder gesteggel? Ik zie steeds mensen een punt maken over dingen die andere mensen geen punt vinden en dat die rollen ook omdraaien naar gelang het specifieke punt.
Gewoon geen spoilers. Boek, trailers etc. Makkelijk toch!

Bijna de nieuwe aflevering!
pi_126401601
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Zie ook mijn edit. ;)
Tails tell tales
pi_126401743
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef Forbry het volgende:

[..]

Zie ook mijn edit. ;)
Akkoord, maar als niemand spoilers plaatst, van welke vorm dan ook, zal er ook geen discussie meer zijn. ;)
pi_126402074
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Akkoord, maar als niemand spoilers plaatst, van welke vorm dan ook, zal er ook geen discussie meer zijn. ;)
Maar de users hier zijn het dus heel vaak niet eens over of iets een spoiler is (verschil in mening/inzicht dus en misschien -op de achtergrond- ook verschil in "wensen"/"voorkeuren")!
Tails tell tales
pi_126402280
Als je niet weet wat eventueel spoilend kan zijn dan ben je gewoon een bloemkool. Zo lastig is het echt niet.
Conscience do cost.
pi_126402300
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar de users hier zijn het dus heel vaak niet eens over of iets een spoiler is (verschil in mening/inzicht dus en misschien -op de achtergrond- ook verschil in "wensen"/"voorkeuren")!
Een spoiler is een spoiler. :P Als wordt gezegd dat Daenerys in de volgende aflevering Jan Klaas ontmoet, is dat een spoiler, hoe insignificant ook, en krijg je discussies. Je krijgt ook discussies als iemand (een seriekijker die geen boeken heeft gelezen) een theorie bedenkt en die blijkt te kloppen (omdat een boeklezer dat bevestigt). Maar dat gaat niet tegen de regels in, want het was een theorie geen spoiler. :P
pi_126402490
quote:

[..]

GoT wikia, DVD extra's, Viewer's guide, "History and Lore", etc?
Als dat allemaal niet meer besproken mag worden, vind IK dit topic iig een stuk minder interessant (en ja, ik heb tegelijkertijd echt een broertje dood aan andere spoilers, spoilers die in mijn ogen dus wél échte spoilers zijn). :)
Tails tell tales
pi_126402623
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Forbry het volgende:

[..]

Als dat allemaal niet meer besproken mag worden, vind IK dit topic iig een stuk minder interessant (en ja, ik heb tegelijkertijd echt een broertje dood aan andere spoilers, spoilers die in mijn ogen dus wél échte spoilers zijn). :)
Tja, ik zou zeggen dat die dingen in de serie geweest zijn (op de blu-ray dan). Dus dat zijn geen spoilers. Maar over die dingen heb ik nog nooit iemand moeilijk zien doen in dit topic.
pi_126402638
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef ems. het volgende:
Als je niet weet wat eventueel spoilend kan zijn dan ben je gewoon een bloemkool. Zo lastig is het echt niet.
Volg je het topic wel? :') Zo ja, dan zie je dat daar dus heel erg vaak meningsverschillen zijn (of die imo nou terecht of onterecht zijn. Ik heb voor MIJZELF namelijk ook prima op een rijtje wat IK wel/niet een spoiler vind!).
Tails tell tales
pi_126402689
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Tja, ik zou zeggen dat die dingen in de serie geweest zijn (op de blu-ray dan). Dus dat zijn geen spoilers. Maar over die dingen heb ik nog nooit iemand moeilijk zien doen in dit topic.
Ik wel :Y (en nee, ga dat echt niet opzoeken ;) ).
Tails tell tales
pi_126402721
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Forbry het volgende:

[..]

Volg je het topic wel? :') Zo ja, dan zie je dat daar dus heel erg vaak meningsverschillen zijn (of die imo nou terecht of onterecht zijn. Ik heb voor MIJZELF namelijk ook prima op een rijtje wat IK wel/niet een spoiler vind!).
Begrijp jij logica wel? :') Zo ja, dan begrijp je zelf heel goed wat anderen eventueel als spoilers kunnen zien. Als je twijfelt, dan post je het lekker niet of dan doe je het in het topic wat daarvoor bestemd is, just in case.

Las-tig.
Conscience do cost.
pi_126402825
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Een spoiler is een spoiler. :P Als wordt gezegd dat Daenerys in de volgende aflevering Jan Klaas ontmoet, is dat een spoiler, hoe insignificant ook, en krijg je discussies. Je krijgt ook discussies als iemand (een seriekijker die geen boeken heeft gelezen) een theorie bedenkt en die blijkt te kloppen (omdat een boeklezer dat bevestigt). Maar dat gaat niet tegen de regels in, want het was een theorie geen spoiler. :P
Dat vind ik dus ook, maar daar was dus net tóch nog een heel gesteggel over... In mijn ogen deze keer dus gebaseerd op een verschil in "inzicht" mbt het eerste seizoen.
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 20:53:24 #58
94080 VeX-
pi_126403103
Forbry, jij hebt al te kennen gegeven dat jij de vraag over Jons herkomst graag beantwoord wilt zien worden, ongeacht of het antwoord al in de serie is voorgekomen of uit info uit de (latere) boeken.

Waarom ga je dan ook niet gewoon naar GoT met boekspoilers en laat mensen die alleen info uit de tvserie willen dan ook alleen info uit de tvserie onder ogen krijgen. Als je zo nieuwsgierig bent krijg je daar heus wel je antwoord in geur en kleur.

Het is heus niet zo dat jij de enige bent die hints uit de serie kan oppikken, maar het feit dat het in de serie nog niet is verduidelijkt is voor de neutrale seriekijker genoeg. Het wordt wel genoeg verduidelijkt wanneer de makers dat nodig achten. Een neutrale kijker die puur voor de serie komt hoeft dus niet met behulp van info uit de boeken even de juiste weg worden gewezen door mensen die hun info dus niet alleen uit de serie halen.

Sterker nog, het is gewoon duidelijk tegen de regels. Extra boekeninfo is niet toegestaan.

Jij zegt zelf dat je naar onder meer naar de ASOIF wiki kijkt voor extra info. Ja, dan vind ik het niet gek dat jij zulke spoilers niet erg vind, want die wiki staat boordevol boekeninfo en theoriën die heel ver van de serieinfo af staan.
pi_126403122
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Begrijp jij logica wel? :') Zo ja, dan begrijp je zelf heel goed wat anderen eventueel als spoilers kunnen zien. Als je twijfelt, dan post je het lekker niet of dan doe je het in het topic wat daarvoor bestemd is, just in case.

Las-tig.
Ik plaats alleen dingen die ik zelf niet als spoilers zie, duh :') Maar heb je nou de discussie van net, over de ouders van Jon Snow, gelezen of niet, want dan is meteen duidelijk waar ik het over heb lijkt me :')
Tails tell tales
pi_126403680
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef VeX- het volgende:
Forbry, jij hebt al te kennen gegeven dat jij de vraag over Jons herkomst graag beantwoord wilt zien worden, ongeacht of het antwoord al in de serie is voorgekomen of uit info uit de (latere) boeken.

Waarom ga je dan ook niet gewoon naar GoT met boekspoilers en laat mensen die alleen info uit de tvserie willen dan ook alleen info uit de tvserie onder ogen krijgen. Als je zo nieuwsgierig bent krijg je daar heus wel je antwoord in geur en kleur.

Het is heus niet zo dat jij de enige bent die hints uit de serie kan oppikken, maar het feit dat het in de serie nog niet is verduidelijkt is voor de neutrale seriekijker genoeg. Het wordt wel genoeg verduidelijkt wanneer de makers dat nodig achten. Een neutrale kijker die puur voor de serie komt hoeft dus niet met behulp van info uit de boeken even de juiste weg worden gewezen door mensen die hun info dus niet alleen uit de serie halen.

Sterker nog, het is gewoon duidelijk tegen de regels. Extra boekeninfo is niet toegestaan.

Jij zegt zelf dat je naar onder meer naar de ASOIF wiki kijkt voor extra info. Ja, dan vind ik het niet gek dat jij zulke spoilers niet erg vind, want die wiki staat boordevol boekeninfo en theoriën die heel ver van de serieinfo af staan.
Wat je nu schrijft klopt van geen kanten. :N Komt totaal niet overeen met wat ik schrijf/geschreven heb (is iig niet in de juiste context geplaatst!) en ik zou je dan ook willen adviseren (eerst/nog) eens goed te lezen! :Y
Op déze manier valt er ook geen (goede) discussie te voeren, heb echt geen zin om eerst TIG keer te moeten uitleggen wat ik schrijf/bedoel :N, dus ben er wel weer klaar mee. Ik post gewoon alleen dingen waarvan IK vind dat het geen spoilers zijn, zoals ik dus altijd al deed en als daar nu toch nog commentaar op komt, jammer dan!

DUBBEL EDIT: (schreef ik WEL anders namelijk!). Voor de duidelijkheid: op de ASOIAF wiki lees ik dus NIET/NOOIT!

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 12-05-2013 21:17:54 ]
Tails tell tales
pi_126403958
Dit topic. _O-
pi_126403995
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:05 schreef Khaleesi het volgende:
Dit topic. _O-
jij ^O^
pi_126404265
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:43 schreef Forbry het volgende:
Forbry volgens mij zijn al deze bronnen gewoon algemeen aanvaard in dit topic.
Het enige wat ik kan bedenken wat niet mag is info gewonnen uit de boeken en trailers.

Lijkt me nog vrij simpel. :Y

Kunnen we het nu weer hebben over hoe knap Emilia Clarke is? :@
pi_126404598
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Forbry volgens mij zijn al deze bronnen gewoon algemeen aanvaard in dit topic.
Het enige wat ik kan bedenken wat niet mag is info gewonnen uit de boeken en trailers.

Lijkt me nog vrij simpel. :Y

Ik post vanaf nu gewoon verder op de manier zoals ik altijd al deed (=mijn eigen visie over wat wel/niet spoilers zijn!) en ga er niet meer over in discussie. ;)

En ja, je gaat je gang maar, meis! _O-
Tails tell tales
pi_126404862
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:15 schreef Forbry het volgende:
En ja, je gaat je gang maar, meis! _O-
pi_126404901
quote:
17s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind jij blond of bruin beter?

Ik vind haar in het echt knapper.
PSN: Duuc-nl
pi_126405254
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Vind jij blond of bruin beter?

Ik vind haar in het echt knapper.
Dan ga ik toch voor blond denk ik. :Y Dan komt haar gezicht beter uit. Maar ik vind haar pruiken ook altijd zo mooi gevlochten dus mede daarom. ^O^

En:
SPOILER
  zondag 12 mei 2013 @ 21:36:33 #68
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126405952
quote:

[..]

Maar mensen hebben blijkbaar andere definities van spoilers. Wat de ene helft hier geen spoiler vind, vind de andere helft wel een spoiler op de een of andere manier.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 20:40 schreef ems. het volgende:
Maar wie is dan de bloemkool, diegene die onterecht iets een spoiler noemt of diegene die wat hij post geen spoiler vind?
pi_126406135
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:26 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dan ga ik toch voor blond denk ik. :Y Dan komt haar gezicht beter uit. Maar ik vind haar pruiken ook altijd zo mooi gevlochten dus mede daarom. ^O^

En:
SPOILER
Pff ook weer door deze foto ga ik voor bruin _O_

Edit: Is ze pas 26 8)7
PSN: Duuc-nl
pi_126406412
Pas? Hoe oud had je haar verwacht dan? :P
pi_126406499
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

In de meeste series met beetje budget zijn de dames knap ;-)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_126406697
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar mensen hebben blijkbaar andere definities van spoilers. Wat de ene helft hier geen spoiler vind, vind de andere helft wel een spoiler op de een of andere manier.

[..]

Maar wie is dan de bloemkool, diegene die onterecht iets een spoiler noemt of diegene die wat hij post geen spoiler vind?
Achtergrondinformatie is naar mijn mening geen spoiler. Maar goed deze topicreeks gaat echt nergens over. Morgen gaat het eventjes over de aflevering en daarna krijg je weer geneuzel over van alles en nog wat.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:49:20 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126406929
quote:
17s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:20 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb mooiere foto's van haar gezien. :P

Maar als brunette vind ik haar over het algemeen wel mooier dan als blondje. :Y

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef Hierro het volgende:

[..]

Achtergrondinformatie is naar mijn mening geen spoiler. Maar goed deze topicreeks gaat echt nergens over. Morgen gaat het eventjes over de aflevering en daarna krijg je weer geneuzel over van alles en nog wat.
Ik ga ook gewoon door met achtergrondinformatie gebruiken voor de ideeën die ik heb over de serie. Als VeX daar problemen mee heeft, is dat zijn probleem.
pi_126409731
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 22:28:23 #75
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126409856
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:26 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
pi_126410249
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- Precies! :P
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 22:38:41 #77
94080 VeX-
pi_126410485
Los van de vraag of ik het met je eens ben, ben ik de discussie ook wel zat.

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

Gelukkig is dit gezeik over 3 weken ook weer afgelopen en sterft dit topic ook weer langzaam af.
pi_126410623
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind het nog steeds tof dat hij die rol speelde, kende hem alleen maar van een comedy serie, had niet gedacht hem ooit in zo'n rol te zien.
pi_126411253
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef VeX- het volgende:

Gelukkig is dit gezeik over 3 weken ook weer afgelopen en sterft dit topic ook weer langzaam af.
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 22:50:24 #80
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126411307
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vind het nog steeds tof dat hij die rol speelde, kende hem alleen maar van een comedy serie, had niet gedacht hem ooit in zo'n rol te zien.
Eigenlijk ook een prima karakter om een comedian voor te strikken. :Y Vooral de stukjes tussen hem en Ned, soms heel subtiel. "You've got fat" en dan als enige reactie van Ned dat hij even naar Roberts buik kijkt en meteen duidelijk is wat hij wil zeggen.
pi_126411442
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:50 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Eigenlijk ook een prima karakter om een comedian voor te strikken. :Y Vooral de stukjes tussen hem en Ned, soms heel subtiel. "You've got fat" en dan als enige reactie van Ned dat hij even naar Roberts buik kijkt en meteen duidelijk is wat hij wil zeggen.
Ik vond het ook een grappig figuur, óók zo één waarvan het toch jammer is dat die er niet meer is :Y
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 22:57:05 #82
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126411771
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vond het ook een grappig figuur, óók zo één waarvan het toch jammer is dat die er niet meer is :Y
Hmmm, ik kan eigenlijk niet iemand bedenken waarvan ik echt baal dat die dood is. Dat heb ik bij andere series vaker, maar hierbij heb ik er denk ik meer vrede mee omdat de rol van alle dode karakters ook afgelopen was. De doden van Robert en Ned hebben het verhaal op een goede manier vooruitgeduwd.

Als ze maar niet Daenerys, Tyrion of Arya dood maken.

Oh ja, de dood van Drogo vind ik wel enigszins jammer, maar dat komt ook omdat zijn dood minder essentieel was voor het verhaal. De geboorte van die draken had ook op een andere manier gedaan kunnen worden, al was dit wel een hele mooie manier om het te doen.
pi_126412405
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat heb ik niet met deze figuur. Ik vond het wel jammer van Ned en Drogo, had nog meer van ze willen zien...
pi_126412492
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:57 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hmmm, ik kan eigenlijk niet iemand bedenken waarvan ik echt baal dat die dood is. Dat heb ik bij andere series vaker, maar hierbij heb ik er denk ik meer vrede mee omdat de rol van alle dode karakters ook afgelopen was. De doden van Robert en Ned hebben het verhaal op een goede manier vooruitgeduwd.

Als ze maar niet Daenerys, Tyrion of Arya dood maken.

Oh ja, de dood van Drogo vind ik wel enigszins jammer, maar dat komt ook omdat zijn dood minder essentieel was voor het verhaal. De geboorte van die draken had ook op een andere manier gedaan kunnen worden, al was dit wel een hele mooie manier om het te doen.
Op dit moment zou ik het wel heel erg vinden als Jon of Tyrion zou sterven. Dat zou de serie voor mij echt een stuk minder leuk maken. :Y Met Daenerys en Jaime zou ik ook wel veel moeite hebben denk ik. De rest, "naar"/jammer zeker wel (in sommige gevallen dan), maar wmb ook geen (grote) ramp verder. :)
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 23:14:34 #85
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126412684
Morgen nieuwe ep? Ik heb geen idee wanneer die eps altijd kopen :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_126412752
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat heb ik niet met deze figuur. Ik vond het wel jammer van Ned en Drogo, had nog meer van ze willen zien...
Ik vind het wel jammer van Robert, maar ook niet heel erg. ;) Viserys en Ned daarentegen mis ik echt nog een beetje (hoewel ik de dood van die eerste wel een hele gave scène vond ;) ) :Y
Tails tell tales
pi_126412770
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
Morgen nieuwe ep? Ik heb geen idee wanneer die eps altijd kopen :')
:Y
Tails tell tales
pi_126412776
Tering. Tot en met post 77 is dit allemaal Feedbackvoer. Discussies over wat wel en niet mag moet je daar gaan lopen uitvechten. Zo blijft de rest gewoon ontopic! :)

Ik ga jullie nu weer verlaten. Wij kijken hem later deze week pas en jullie kennende zal ik dan eerst weer een topic of 4 moeten doorspitten voor ik bij ben :') :P

Doei! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 12 mei 2013 @ 23:17:10 #89
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_126412825
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

:Y
^O^

Altijd op maandag?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:17:41 #90
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_126412856
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef VeX- het volgende:

Om volgend jaar weer van voor af aan te beginnen *O*.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_126412869
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind het wel jammer van Robert, maar ook niet heel erg. ;) Viserys en Ned daarentegen mis ik echt nog een beetje (hoewel ik de dood van die eerste wel een hele gave scène vond ;) ) :Y
Viserys mis ik ook niet, vond hem maar irritant met zijn grote ego. Hoe hij doodging was perfect, verdiende ie ook...
pi_126413122
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ach, ik weet nog dat ik actief postte in The O.C. reeks (tijdens season 1, ergens in 2003 denk ik) en toen had je al gezeik over spoilers (NL vs USA kijkers etc.). Ik heb het leren accepteren :')
pi_126413137
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Viserys mis ik ook niet, vond hem maar irritant met zijn grote ego. Hoe hij doodging was perfect, verdiende ie ook...
Ik ben één van de weinigen geloof ik die hem wel (een beetje) mist. ;) Vond hem gewoon uiterst fascinerend, op een rare manier ook heel grappig en ja, toch ook wel lekker ergens om naar te kijken. Ik had graag nog meer van hem gezien iig, maar in principe verdiende hij zijn/zo'n dood wel ja, I agree ;)
Tails tell tales
pi_126413151
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef vandermar het volgende:

[..]

^O^

Altijd op maandag?
Volgens mij wel :Y
Tails tell tales
  zondag 12 mei 2013 @ 23:23:45 #95
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_126413201
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef vandermar het volgende:

[..]

^O^

Altijd op maandag?
Meestal in de nacht van zondag op maandag, maar voor de gewone kijkers op maandag ja :P.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ach, ik weet nog dat ik actief postte in The O.C. reeks (tijdens season 1, ergens in 2003 denk ik) en toen had je al gezeik over spoilers (NL vs USA kijkers etc.). Ik heb het leren accepteren :')
Achja, na de aflevering kom ik kijken wat men er van vond, voor de rest boeit het me niet zo heel veel. Het is alleen kut als er spannende dingen worden gespoilerd :+.
  zondag 12 mei 2013 @ 23:24:28 #96
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_126413236
BAFTA gewonnen (Radio Times Audience Award)

http://awards.bafta.org/award/2013/television
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_126413349
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Meestal in de nacht van zondag op maandag, maar voor de gewone kijkers op maandag ja :P.

[..]

Achja, na de aflevering kom ik kijken wat men er van vond, voor de rest boeit het me niet zo heel veel. Het is alleen kut als er spannende dingen worden gespoilerd :+.
Ik vind het wel grappig, iedere week dezelfde users dezelfde discussie zien voeren met telkens dezelfde uitkomst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Asgard op 12-05-2013 23:33:22 ]
pi_126414483
Khaleesi met Emilia-plaatjes, dan ik nog even ééntje van "Jon" (weet niet hoe die in het echt heet) hoor:

:9~
Tails tell tales
pi_126414717
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Zeroku het volgende:

[..]

(De laatste van mij voor vandaag ;)).
Tails tell tales
  maandag 13 mei 2013 @ 00:40:35 #100
330634 zyntex
Ondertitel:
pi_126416381
hoelang nog voordat het online staat

blijf speciaal wakker
  maandag 13 mei 2013 @ 00:41:32 #101
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126416405
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:40 schreef zyntex het volgende:
hoelang nog voordat het online staat

blijf speciaal wakker
Duurt nog wel 3,5 uur op z'n minst.

Het begint om 3 uur 's nachts, dus dan is het op z'n vroegst om 4 uur afgelopen. Dan moeten mensen het nog uploaden..
pi_126416826
Note to self: vannacht niet meer op dit topic klikken :7

:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 mei 2013 @ 01:08:15 #103
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_126417020
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Het begint om 3 uur 's nachts, dus dan is het op z'n vroegst om 4 uur afgelopen. Dan moeten mensen het nog uploaden..
Hoeft niet lang te duren, in Azie en de US zijn er zat mensen met 1gb up
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 13 mei 2013 @ 01:09:25 #104
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126417050
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:08 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Hoeft niet lang te duren, in Azie en de US zijn er zat mensen met 1gb up
Is ook zo, maar dan duurt het alsnog 3 uur voordat de aflevering uberhaupt afgelopen is.
  maandag 13 mei 2013 @ 01:14:09 #105
371073 gazhims3lv
pi_126417132
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:09 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Is ook zo, maar dan duurt het alsnog 3 uur voordat de aflevering uberhaupt afgelopen is.
Jep dat is wel een beetje jammer.. Je kan wel om 3u een low res stream gaan kijken :') maar ik ga eerst slapen :-/ zie het morgen wel.. Godverdomme van 2200 tot 0100 gedaan om het internet te fixen.. :'(
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 13 mei 2013 @ 01:16:39 #106
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126417174
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 00:41 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zijn ook zat sources die hem live wegstreamen. Dan is hij online om 4.01 (bij EZ meestal zo).
  maandag 13 mei 2013 @ 01:21:56 #107
371073 gazhims3lv
pi_126417277
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zijn ook zat sources die hem live wegstreamen. Dan is hij online om 4.01 (bij EZ meestal zo).
Alleen bij EZ heb je de laatste tijd die muziek er doorheen toch? Dan komt er iets later een proper versie uit.
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 13 mei 2013 @ 02:00:36 #108
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126417771
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 01:21 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Alleen bij EZ heb je de laatste tijd die muziek er doorheen toch? Dan komt er iets later een proper versie uit.
Nope. Je hebt een lage kwaliteit en hoge kwaliteit. Dat is het enige verschil. (waarbij je met een normale PC het verschil niet ziet tussen de twee files).
  maandag 13 mei 2013 @ 02:50:51 #109
371073 gazhims3lv
pi_126418141
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 02:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nope. Je hebt een lage kwaliteit en hoge kwaliteit. Dat is het enige verschil. (waarbij je met een normale PC het verschil niet ziet tussen de twee files).
Ja dat weet ik ook wel, maar bij de comments lopen ze altijd te janken pf het wel de goede versie is :')
-A Song of Ice and Fire-
pi_126418262
Vond deze ep iets minder. Al was het eind met Jaime en Brienne wel erg vet!

Preview voor ep8 belooft heel veel _O_
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 04:01:56 #112
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126418265
geen heel erg boeiende idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_126418266
Was inderdaad niet heel spannend, traag vooral. Heeft wel veel deuren geopend voor volgende week:
SPOILER
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 04:03:36 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126418271
dat wel ja *O*
pi_126418277
Ja dit was echt een pure opbouw episode. Vanaf volgende week verwacht ik toch wel drie rollercoaster eps tot het eind eigenlijk.
pi_126419277
die scenes tussen shae en tyrion zijn redelijk tenenkrommend.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:15:09 #117
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126419556
Ik vond het wel een vrij toffe aflevering, al was dat met Theon zo vroeg op de ochtend wel naar. :P

Ik ben wel benieuwd wat Jaime met Brienne gaat doen.
  maandag 13 mei 2013 @ 09:30:09 #118
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126419791
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 08:57 schreef muzas het volgende:
die scenes tussen shae en tyrion zijn redelijk tenenkrommend.
Tja, die actrice had het beter bij porno kunnen houden, meer haar niveau.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieus_Persoon op 13-05-2013 09:37:59 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 10:11:45 #119
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_126420686
theon blijft pech hebben he :')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_126421080
Tywin en Joffrey _O_ Beste scène, fantastisch camerawerk als Tywin de troonzaal binnenloopt.

En Jaime wordt echt steeds meer en meer sympathiek. Ik hoop dat hij ook wat spijt gaat betuigen richting de Starks.

Het einde was geweldig, vooral de muziek ook (Rains of Castamere)

Jon Snow is niet van plan bij de Wildlings te blijven denk ik. (hoop ik)

Carice is geen slechte actrice, haar accent valt niet eens op.

Arya. _O_

Shae is een aanstelster, ik vond haar best een aardig personage in seizoen 2...

Theon is idioot dat hij met die hoeren meeging, al had hij zijn lul bij die sadist toch niet kunnen besparen.

En dan Robb... Op weg naar Walder Frey. En Roose Bolton ook, die net Jaime aan King's Landing uitleverde in plaats van aan Robb...

Oh ja, Daenerys, de nu vrouwelijke Robin Hood van de serie. Ik weet niet wat ik er van vind dat ze een slavenstad gaat overvallen omdat ze het rechtvaardig vindt... In elk geval is Daenerys een vrouw om bang voor te zijn, erg bang!
  maandag 13 mei 2013 @ 10:34:27 #121
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_126421208

maandag 13 mei 2013 @ 10:46:28 #122
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_126421560
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Forbry het volgende:
Khaleesi met Emilia-plaatjes, dan ik nog even ééntje van "Jon" (weet niet hoe die in het echt heet) hoor:

[ afbeelding ]

:9~
Wauw. Hij is echt prachtig. En kijkt lief :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_126421887
Ik vond het een goeie aflevering. _O_ Die scene van Daenerys alleen al was een van de betere van het seizoen (vooral toen die draken achter dat stuk vlees aangingen, ik vloog bijna uit mijn stoel! _O_ ) Haar magere seizoen 2 wordt nu wel goedgemaakt denk ik zo.

De scene met Theon was echt vreselijk, al die verloren tijd. :'( Hetzelfde vond ik van de scene met Robb, weer een hoop naakt voor niks. De scene met de beer viel me ook wat tegen eerlijk gezegd, had er meer van verwacht. Om die supergaye interpretatie van "the bear and the maiden fair" terug te moeten horen was tenenkrommend.

Dat was het wel zo'n beetje. Ik vond het niet meer of minder een opbouwaflevering dan de voorgangers.

Oja, en als ik Ygritte nog 1 keer "you know nothing" hoor zeggen ga ik gillen!!! :'(
  maandag 13 mei 2013 @ 11:02:47 #124
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126422038
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
Oja, en als ik Ygritte nog 1 keer "you know nothing" hoor zeggen ga ik gillen!!! :'(
Dit, het begint wel een beetje oud te worden.
pi_126422665
Wat ik me nu bedenk: als de pieterbaas van Theon niet meer zo bazig is, betekent dat dan het einde van de Greyjoys? (als die ouwe Balon er niet gauw nog een paar bij maakt? :') )
pi_126422841
Ja maar papa greyjoy heeft wat broers volgens mij
  maandag 13 mei 2013 @ 11:31:35 #127
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126422955
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:27 schreef Maisnon het volgende:
Ja maar papa greyjoy heeft wat broers volgens mij
Volgens de stamboom van HBO in ieder geval wel, maar die klopte eerder ook al niet bij House Tyrell. Dus het is altijd afwachten of ze die broers niet laten verdwijnen en dat Yara die rol op zich mag nemen. Daar zie ik persoonlijk wel wat in, een ironborn vrouw die tegen traditie in de baas over de Iron Islands wordt, en iedereen die daar een probleem mee heeft in de zee flikkert.
  maandag 13 mei 2013 @ 11:34:03 #128
371073 gazhims3lv
pi_126423043
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:21 schreef Khaleesi het volgende:
Wat ik me nu bedenk: als de pieterbaas van Theon niet meer zo bazig is, betekent dat dan het einde van de Greyjoys? (als die ouwe Balon er niet gauw nog een paar bij maakt? :') )
Jep.. denk het wel, alhoewel Yara natuurlijk wel een beetje de broek aan heeft ;)
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 13 mei 2013 @ 11:37:38 #129
371073 gazhims3lv
pi_126423168
Vond het wel een gruwelijke aflevering, de korte scene met Gendry en Melisandre was pretty awesome, net als de scene met Jaime en Briënne. Ygritte werd een beetje irritant met haar 'you know nothing Jon sneeuw'
-A Song of Ice and Fire-
pi_126423243
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef gazhims3lv het volgende:
Vond het wel een gruwelijke aflevering, de korte scene met Gendry en Melisandre was pretty awesome, net als de scene met Jaime en Briënne. Ygritte werd een beetje irritant met haar 'you know nothing Jon sneeuw'
Inderdaad, wie weet er nu niets met haar windmolens. :')
  maandag 13 mei 2013 @ 11:41:02 #131
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126423286
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Inderdaad, wie weet er nu niets met haar windmolens. :')
Dit. _O-

Is dat een kasteel? :')
pi_126425342
Vond Sansa een nog dommere opmerking maken door te vragen of Margery over seks hoorde van haar moeder :')

Theon lijkt trouwens nog niet echt te bezwijken onder de martelingen. Hij is nog niet gek geworden geloof ik.
  maandag 13 mei 2013 @ 12:51:23 #133
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_126425639
Ik skip de scenes met Theon gewoon. Voegen niets meer toe aan het verhaal.
Beetje martelen om het martelen, laten zien dat die mafkees een echte mafkees is.

Was al bewezen in de eerste scene, ze hadden de rest rustig achterwege kunnen laten.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:00:50 #134
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126425944
Voegt genoeg toe aan het verhaal maar de serie kijkers willen niet gespoilered worden toch.
pi_126426152
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Voegt genoeg toe aan het verhaal maar de serie kijkers willen niet gespoilered worden toch.
Gezien de reacties na elke aflevering voegt de helft van de serie weinig toe aan "het verhaal". "Het verhaal" omvat alleen meer dan wat er op dit moment belangrijk is. :)

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef gazhims3lv het volgende:
Vond het wel een gruwelijke aflevering, de korte scene met Gendry en Melisandre was pretty awesome
Ik vond de Gendry/Melisandre scene erg goed, vroeg me alleen af waarom ze ineens bij KL waren. :)

[ Bericht 31% gewijzigd door Nic1 op 13-05-2013 13:13:57 ]
pi_126427056
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik skip de scenes met Theon gewoon.
Heb ik de tweede keer ook gedaan. :Y Als men later terugkijkt op de flaws van seizoen 3 dan denk ik toch dat de Theon scenes met stip bovenaan staan. :N

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:07 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond de Gendry/Melisandre scene erg goed, vroeg me alleen af waarom ze ineens bij KL waren. :)
Mooi beeld van al die scheepswrakken die nog in de baai ronddobberen. Ik had er geen rekening mee gehouden dat de boel daar er nog zo bij lag... :o
pi_126427157

Jorah en Selmy die er roerloos naar staan te kijken. :')
pi_126427461
Die zijn dat wel gewend natuurlijk.
  maandag 13 mei 2013 @ 13:47:08 #139
192683 AMDB
Visionair.
pi_126427476
Opbouwaflevering, maar een erg mooie.

In tegenstelling tot de meesten hier kan ik echt genieten van de scenes met Theon _O_ Pure evil hier man _O_

Jaime begint nu gewoon sympathiek te worden, vind het echt briljant. En heel erg benieuwd naar The Hound met Arya *O*
  maandag 13 mei 2013 @ 13:59:55 #140
192683 AMDB
Visionair.
pi_126427869
Net de preview gezien voor volgende week. Kan echt niet wachten :9~
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 14:00:40 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126427894
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:57 schreef Khaleesi het volgende:

ze is het er mee eens ... op een gegeven moment (met dat hert) zei ze het niet eens meer maar je zag het haar denken _O-
pi_126428089
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

ze is het er mee eens ... op een gegeven moment (met dat hert) zei ze het niet eens meer maar je zag het haar denken _O-
Ik had verwacht dat ze het elke scene zou gaan zeggen, dus vind het wel meevallen. :P In de serie komt het niet echt goed over.
pi_126428932
Die instrumentale versie van Rains of Castamere tijdens de end credits! _O_
pi_126429024
Prima aflevering, met inderdaad een aantal uitstekende scenes (Joffrey is best een prima acteur :-)) en een paar matige scenes (Robb & his lady en Orrell & Ygritte).

Ook vond ik de brianne-pit tegenvallen maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door de dragons :)
  maandag 13 mei 2013 @ 14:38:44 #145
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126429097
Ik dacht trouwens dat het een CGI-beer was, maar het is een echte beer. Ik vond 'em zo nep lijken. :o
  maandag 13 mei 2013 @ 14:40:02 #146
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126429143
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:36 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]

Jorah en Selmy die er roerloos naar staan te kijken. :')
Die draken groeien wel lekker snel, ze komen nu in ieder geval al intimiderend over.
pi_126429278
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef AMDB het volgende:
Opbouwaflevering, maar een erg mooie.

In tegenstelling tot de meesten hier kan ik echt genieten van de scenes met Theon _O_ Pure evil hier man _O_

Jaime begint nu gewoon sympathiek te worden, vind het echt briljant. En heel erg benieuwd naar The Hound met Arya *O*
Dat is al 7 delen op rij zo.
pi_126429389
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:38 schreef Ugjerke het volgende:
Ik dacht trouwens dat het een CGI-beer was, maar het is een echte beer. Ik vond 'em zo nep lijken. :o
Oh, ik dacht ook dat het CGI was. Blijkbaar zag ik wat ik wilde zien. :)
  maandag 13 mei 2013 @ 14:48:51 #149
192683 AMDB
Visionair.
pi_126429416
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

:') Zeker, vooral dat stuk dat Daenerys d'r leger verzamelde. En het moment dat Jon de wall op klom. En nog vele andere momenten.
  maandag 13 mei 2013 @ 14:55:08 #150
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126429605
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht ook dat het CGI was. Blijkbaar zag ik wat ik wilde zien. :)
D'r is al een aflevering geweest die redelijk uitbetaalde voor een flink deel opbouw. Ik geloof die waarin Dany Astapor verbrand. Maar er mogen nog wel twee actierijke afleveringen bij.
pi_126429692
Er kan wel elke aflevering gezegd worden dat het "opbouw" is, maar het is gewoon geen actieserie. De serie bestaat gewoon uit "gewone" afleveringen met af en toe een ontknoping.
pi_126429712
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:44 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als je een serie baseert op een boekenreeks dan kun je inderdaad niet verwachten dat het iedere aflevering weer vol met nieuwe spectaculaire ontploffingen en oorlogen zit. In het boek neemt Grrm de tijd, dus dan is de serie ook zo opgebouwd.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:01:14 #153
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_126429836
Wees juist blij dat het geen leeghoofdige productie wordt maar dicht bij het origineel blijft. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_126429931
ik denk dat ik deze ep misschien de zwakste van de hele serie tot nu toe vind, vooral het eerste stukje was gewoon soapy, daarnaast die theon scenes :r en dat "you know nothing jon snow" komt nu echt mijn strot uit, scene met melissandre, khaleesi en tywin waren wel sterk, maar dan hebben we het maar over 10 minuten wat ik echt goed vond, de rest was middelmatig en dus teleurstellend voor mij
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_126430070
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
het voegt totaal niks toe, hij wordt gemarteld door knakker, and thats it! en dat is nu bijna een hele seizoen aan de gang
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_126430110
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

het voegt totaal niks toe, hij wordt gemarteld door knakker, and thats it! en dat is nu bijna een hele seizoen aan de gang
Voegt vanalles toe, maar daar mogen we het in dit topic niet over hebben.
pi_126430369
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tywin en Joffrey _O_ Beste scène, fantastisch camerawerk als Tywin de troonzaal binnenloopt.

En dan Robb... Op weg naar Walder Frey. En Roose Bolton ook, die net Jaime aan King's Landing uitleverde in plaats van aan Robb...

Oh ja, Daenerys, de nu vrouwelijke Robin Hood van de serie. Ik weet niet wat ik er van vind dat ze een slavenstad gaat overvallen omdat ze het rechtvaardig vindt... In elk geval is Daenerys een vrouw om bang voor te zijn, erg bang!
waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?

ze valt niet een stad aan omdat ze het rechtvaardig vindt, maar omdat het daar stikt van de slaven en die krijgen hetzelfde voorstel als de unsullied, namelijk be free en join me freely ;) doel heiligt de middelen, zie het als propaganda dat ze die slaven "bevrijdt"
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 15:15:07 #158
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126430502
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Inderdaad _O-
pi_126430524
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze valt niet een stad aan omdat ze het rechtvaardig vindt, maar omdat het daar stikt van de slaven en die krijgen hetzelfde voorstel als de unsullied, namelijk be free en join me freely ;) doel heiligt de middelen, zie het als propaganda dat ze die slaven "bevrijdt"
Ja maar dat zijn "bed slaves" en die kunnen niet vechten, dus het zal toch wel met principes te maken hebben. :Y
  maandag 13 mei 2013 @ 15:16:41 #160
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126430577
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn "bed slaves" en die kunnen niet vechten, dus het zal toch wel met principes te maken hebben. :Y
Maar een leger draait natuurlijk niet op soldaten alleen.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 13 mei 2013 @ 15:16:48 #161
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126430583
quote:
Sorry, spoilers :)
pi_126430625
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef padlarf het volgende:

[..]

Maar een leger draait natuurlijk niet op soldaten alleen.
Geen seks voor de wedstrijd! :(
pi_126430669
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

TOT NU TOE voegt het NIKS toe, aangezien zoals ik zei het enige wat we weten dat ie gemarteld wordt en dat er daar waarschijnlijk een reden voor is en dat we waarschijnlijk aan het einde van het seizoen te weten komen waarom die gemarteld wordt doet niks af aan het FEIT dat het TOT NU TOE niks toevoegt
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 15:19:33 #164
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_126430742
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Gewonden verzorgen, eten maken, reparaties aan kleding etc. Die slaven kunnen zich heus wel nuttig maken. Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat het principe ook een grote rol speelt voor Dany.
Ok stelletje hokboeren
pi_126430783
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

TOT NU TOE voegt het NIKS toe, aangezien zoals ik zei het enige wat we weten dat ie gemarteld wordt en dat er daar waarschijnlijk een reden voor is en dat we waarschijnlijk aan het einde van het seizoen te weten komen waarom die gemarteld wordt doet niks af aan het FEIT dat het TOT NU TOE niks toevoegt
Elke scene MOET METEEN iets toevoegen?
pi_126430785
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Gewonden verzorgen, eten maken, reparaties aan kleding etc. Die slaven kunnen zich heus wel nuttig maken. Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat het principe ook een grote rol speelt voor Dany.
Ohja. :@
pi_126430823
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

waarom denk je dat? ik zie haar meer als een slimme politicus heel strategisch te werk
-Rabia Al-Basri
pi_126430880
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Sorry, spoilers :)
ah okay, maar het is niet echt duidelijk gezegd in de serie dus, ik dacht dat ik het misschien gemist had
-Rabia Al-Basri
pi_126430892
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom denk je dat? ik zie haar meer als een slimme politicus heel strategisch te werk
De slaven van Yunkai kunnen haar niet zo veel bieden als de slaven van Astapor, lijkt me.
pi_126430917
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

militaire campagnes duren niet een paar dagen/weekjes ;)
-Rabia Al-Basri
pi_126430950
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De slaven van Yunkai kunnen haar niet zo veel bieden als de slaven van Astapor, lijkt me.
Volgens mij haat ze gewoon slavernij.
pi_126431060
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

ik denk dat ze alleen al voor die schepen de know how nodig hebben om de oversteek te maken van de slaven daarnaast zoals eerder heeft een leger van alles nodig om te blijven draaien
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 15:27:25 #173
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_126431097
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Quotidien het volgende:
Wees juist blij dat het geen leeghoofdige productie wordt maar dicht bij het origineel blijft. :)
Wat _O-
pi_126431197
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat ze alleen al voor die schepen de know how nodig hebben om de oversteek te maken van de slaven daarnaast zoals eerder heeft een leger van alles nodig om te blijven draaien
Ja okee maar dat is slechts een handjevol mensen wat daar bij kan helpen... Ze kan toch niet straks met 8000 Unsullied en pak em beet 20.000 hoeren naar Westeros varen. :D (getallen zijn made up maar je snapt het idee). Als ik Dany was zou ik me meer richten op alles wat kan vechten en de rest gewoon in Yunkai laten. :Y
  maandag 13 mei 2013 @ 15:32:19 #175
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431307
quote:

[..]

Ik denk dat Robb het vertrouwen verliest van mensen als Bolton, die kiezen dan liever de kant van de winnaars voordat het te laat is. :)
pi_126431361
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja okee maar dat is slechts een handjevol mensen wat daar bij kan helpen... Ze kan toch niet straks met 8000 Unsullied en pak em beet 20.000 hoeren naar Westeros varen. :D (getallen zijn made up maar je snapt het idee). Als ik Dany was zou ik me meer richten op alles wat kan vechten en de rest gewoon in Yunkai laten. :Y
als ze yunkai verovert en zo een naam opbouwt als veldheer, kan ze misschien zelfs dingen naar het "khaleesischap" :P krijgt westeros alsnog die dothrakis over de vloer :P
-Rabia Al-Basri
pi_126431388
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk dat Robb het vertrouwen verliest van mensen als Bolton, die kiezen dan liever de kant van de winnaars voordat het te laat is. :)
ja dat idee had ik, gewoon pragmatisme (is dat een woord? :P)
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 15:34:16 #178
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431405
quote:

[..]

Of ze moet de concurrentie met Littlefinger aan willen gaan. :P
  maandag 13 mei 2013 @ 15:35:24 #179
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431449
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja dat idee had ik, gewoon pragmatisme (is dat een woord? :P)
Dat is een woord. :)

quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

als ze yunkai verovert en zo een naam opbouwt als veldheer, kan ze misschien zelfs dingen naar het "khaleesischap" :P krijgt westeros alsnog die dothrakis over de vloer :P
Ik denk dat ze daarvoor een kudde Dothraki moet verslaan, of in ieder geval een Khal. Dat lijkt me meer bij hen passen.
pi_126431543
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Of ze moet de concurrentie met Littlefinger aan willen gaan. :P
_O-

Hier nog een plaatje voor in de OP hehe.

pi_126431585
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Ugjerke het volgende:

Ik denk dat ze daarvoor een kudde Dothraki moet verslaan, of in ieder geval een Khal. Dat lijkt me meer bij hen passen.
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 15:38:53 #182
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431588
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

_O-

Hier nog een plaatje voor in de OP hehe.

[ afbeelding ]
Oké. :D

Edit: Oh wacht, dit is mijne niet. :P
  maandag 13 mei 2013 @ 15:40:49 #183
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431668
quote:
Maar ja, wat is de beste manier voor Dothraki om dat aan te tonen. Is het laten vallen van een stad voldoende, of moet je ook een (kudde) dothraki kapotschoppen? :)
pi_126431774
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Maar ja, wat is de beste manier voor Dothraki om dat aan te tonen. Is het laten vallen van een stad voldoende, of moet je ook een (kudde) dothraki kapotschoppen? :)
gewoon een draakje richting een khal sturen en em op laten peuzelen om je strength te laten zien ;)

iig niet in een open veld de confrontatie opzoeken met die unsullied :P
-Rabia Al-Basri
pi_126431868
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Denk dat ze zon Khal moet verslaan in een 1 op 1 gevecht.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:46:27 #186
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126431954
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Denk dat ze zon Khal moet verslaan in een 1 op 1 gevecht.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon een draakje richting een khal sturen en em op laten peuzelen om je strength te laten zien ;)

Als ze een draak voor haar mag laten vechten is het een eitje. :P
pi_126432002
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[..]

Als ze een draak voor haar mag laten vechten is het een eitje. :P
Denk niet dat ze dat accepteren. Daarbij zal ze haar draak dan eerst nog moeten leren vechten.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:48:48 #188
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126432082
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Denk niet dat ze dat accepteren. Daarbij zal ze haar draak dan eerst nog moeten leren vechten.
*vuurspuwen*
Accepteer je het nu? >:)
pi_126432182
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef AMDB het volgende:

[..]

:') Zeker, vooral dat stuk dat Daenerys d'r leger verzamelde. En het moment dat Jon de wall op klom. En nog vele andere momenten.
Ja klopt.
pi_126432646
Het is een van die legendarische beer acteurs ja :D maar ze hebben de beer vast voor green screen opgenomen en toen erin geplakt
pi_126432663
Ik vond het trouwens niet zo'n boeiende episode, had meer van een GRRM epi verwacht
pi_126432891
Leuke aflevering vooral dat gedoe met Jaime, krijgt eindelijk weer iets overmoedigs over zich heen. Daarnaast wordt het hopen op een mooie veldslag tussen de Khaleesi en Yunkai, maar ik ben er niet zeker van of die ook willen vechten.

Verder is die marteling gewoon ziek, ben benieuwd wat we de volgende aflevering te zien krijgen.
  maandag 13 mei 2013 @ 16:07:55 #193
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_126433004
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Het is een van die legendarische beer acteurs ja :D maar ze hebben de beer vast voor green screen opgenomen en toen erin geplakt
Ah, dat verklaart dat gevoel van "Helemaal echt is dit niet".
  maandag 13 mei 2013 @ 16:08:06 #194
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126433014
quote:
Ik vond het trouwens niet zo'n boeiende episode, had meer van een GRRM epi verwacht
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 16:37:21 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_126434698
Ik vond het wel een goede aflevering, dat berengevecht was tof ^O^ Benieuwd hoe het verder gaat met het leger van Daenerys en haar draken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_126435523
Kutspoilers in deze aflevering :(
Beneath the gold, the bitter steel
pi_126435712
quote:
Volgens mij niet. Dat beest komt uit de U.S. en ze konden hem niet naar Noord-Ierland vliegen. Als ze het met een green screen deden hadden ze denk ik niet eens geprobeerd om hem in Ierland te krijgen.
  maandag 13 mei 2013 @ 17:02:16 #198
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_126435910
Beetje saaie ep zeg.
Nog drie afleveringen voor de wildling aanval, de bruiloften en de belegering van Yunkai.
Dus met de actie zit het waarschijnlijk wel goed.
and then...
  maandag 13 mei 2013 @ 17:08:11 #199
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126436188
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef Schalks. het volgende:
Beetje saaie ep zeg.
Nog drie afleveringen voor de wildling aanval, de bruiloften en de belegering van Yunkai.
Dus met de actie zit het waarschijnlijk wel goed.
Fuck you.
  maandag 13 mei 2013 @ 17:10:02 #200
331553 Schalks.
pi_126436280
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Fuck you.
Wat? Als dit nieuws voor je is had je beter op moeten letten vriend :').
and then...
pi_126436444
Ik denk dat de Wildling aanval de cliffhanger van het seizoen wordt :P
pi_126436864
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Wat mopper je nu...dan voegt het toch wat toe! 8)7
pi_126437100
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Wat mopper je nu...dan voegt het toch wat toe! 8)7
ja heel veel irritatie :Y
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 17:37:35 #204
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126437537
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Wat? Als dit nieuws voor je is had je beter op moeten letten vriend :').
Wie zegt dat dat allemaal doorgaat.
  maandag 13 mei 2013 @ 17:40:31 #205
337625 Timwonnacott
Te kritisch
pi_126437635
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Wie zegt dat het niet doorgaat?
pi_126437685
Onderschat de Margaery/Sansa scene niet. (ook al vond ik het wel een beetje suf en ook vreemd dat George R R Martin die scene er zelf ingezet heeft, alsof het Sansa om de seks zou gaan :') )

en ik wou een dode beer zien :(
  maandag 13 mei 2013 @ 17:42:19 #207
331553 Schalks.
pi_126437710
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze bouwen er al weken naartoe op.
Ik spreek enkel mijn verwachtingen uit over belangrijke gebeurtenissen die waarschijnlijk voor het einde van het seizoen gaan plaatsvinden.
and then...
pi_126438074
quote:
8s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Poemgirl het volgende:
Onderschat de Margaery/Sansa scene niet. (ook al vond ik het wel een beetje suf en ook vreemd dat George R R Martin die scene er zelf ingezet heeft, alsof het Sansa om de seks zou gaan :') )

en ik wou een dode beer zien :(
Ze heeft al rondlopen te neuken :(

Niet als maagd het huwelijk ingaan :( :(

Tijd voor eerwraak.
pi_126438509
quote:

[..]

Omdat die Bolton blijkbaar een verrader is, in zekere zin. Ik vraag me af of ze Robb nog willen bijstaan in de oorlog...
pi_126438515
Oh jah, en einde van vorig seizoen laten ze ons hangen met wights en walkers...

Nu 7 uur verder nog NIETS :')
pi_126438534
Ik heb denk ik iets gemist, wie vertelt even hoe het zit?

Ik ging er vanuit dat castle Black op/in the wall staat.
En de vorige aflevering, toen beklommen ze(wildlings) toch the wall?
Waarom lopen ze nu ineens dan weer over een landschap richting castle Black?
Ik had verwacht dat ze zich nu op the wall bevonden?
pi_126438559
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef DjMark het volgende:

Ik ook, wat verklaring zou idd fijn zijn!
pi_126438574
quote:

Castle Black staat achter de wall, kijk maar naar de intro van elke aflevering.
pi_126438597
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef muzas het volgende:
Oh jah, en einde van vorig seizoen laten ze ons hangen met wights en walkers...

Nu 7 uur verder nog NIETS :')
Jawel, een gevecht wat voor budget redenen offscreen plaatsvond :P
pi_126438606
quote:

Ze zijn niet bij castle black daardwerkelijk over de muur gegaan maar elders toch?

Zou wel verwachten dat ze er dan minstens langs zouden lopen of in winterige omstandigheden...
pi_126438644
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef muzas het volgende:

[..]

Ze zijn niet bij castle black daardwerkelijk over de muur gegaan maar elders toch?

Zou wel verwachten dat ze er dan minstens langs zouden lopen of in winterige omstandigheden...
Maar dan zouden ze toch OP the wall moeten blijven lopen? Als ze naar Black willen?
Er is toch maar 1 wall?
pi_126438668
Castle Black staat NIET op de wall maar staat erachter.
  maandag 13 mei 2013 @ 18:04:40 #218
94080 VeX-
pi_126438690
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Kirov het volgende:
Ik denk dat de Wildling aanval de cliffhanger van het seizoen wordt :P
Dat zou kut zijn, maar ook wel typerend zijn voor de matige spanning van dit seizoen.

Er moet iets heels epics gebeuren de komende afleveringen, want ik vind dit seizoen gewoon weer tegenvallen.
pi_126438697
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Kirov het volgende:
Pal erachter toch? Of ver erachter, want ze lopen nu over groene heuvels...
pi_126438699
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Kirov het volgende:

Er tegenaan.... Als ze er inmiddels over zijn, zou het toch niet zo ver meer moeten zijn?
pi_126438728
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef muzas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er tegenaan.... Als ze er inmiddels over zijn, zou het toch niet zo ver meer moeten zijn?
Een week reizen.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 18:05:54 #222
257132 crew  Awsom
pi_126438754
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef muzas het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

The wall is zo'n 450km lang hé :p
pi_126438757
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef DjMark het volgende:

[..]

Maar dan zouden ze toch OP the wall moeten blijven lopen? Als ze naar Black willen?
Er is toch maar 1 wall?
Je kan er toch ergens ten westen/oosten van black over, en dan langs de wall er heen lopen.. hoeft er niet perse op...

Maar het gekke is dat ze nu lekker in het groen lopen. en die wall nergens is.
pi_126438778
De lift ging toch vanuit castle Black door the wall heen omhoog? Of heb dat ook verkeerd geinterpeteerd in seizoen 1?
pi_126438796
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

we weten nu ook dat theon gecastreert.
pi_126438798
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef DjMark het volgende:
De lift ging toch vanuit castle Black door the wall heen omhoog? Of heb dat ook verkeerd geinterpeteerd in seizoen 1?
Nee, als je googled zie je op alle plaatjes dat inderdaad.
pi_126438819
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef muzas het volgende:

[..]

Je kan er toch ergens ten westen/oosten van black over, en dan langs de wall er heen lopen.. hoeft er niet perse op...

Maar het gekke is dat ze nu lekker in het groen lopen. en die wall nergens is.
Het gebied is gigantisch groot, als ze in de buurt van de wall lopen, lopen ze het risico om door patrouilles of jagers van de Night's Watch gezien te worden.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 18:07:42 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126438843
quote:

[..]

het is nogal zonde van het talent als je mensen die kunnen vechten de poepbakken uit laat scheppen ;)

een gemiddeld leger bestaat voor een kwart uit mensen die kunnen vechten, de rest is allemaal logistiek en voor een groot deel van die taken heb je niet of nauwelijks skills/opleiding voor nodig
pi_126438865
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Het gebied is gigantisch groot, als ze in de buurt van de wall lopen, lopen ze het risico om door patrouilles of jagers van de Night's Watch gezien te worden.
Kijk dat snijdt hout. Maar black staat wel degelijk tegen die muur aan.. (of binnen een paar 100 meter iig)
pi_126438934
Ok, black staat dus wel degelijk (gedeeltelijk, delift) IN the Wall.
Alleen zijn ze ergens anders over the wall gegaan, en lopen ze nu ergens enigsinds parallel aan the wall richting castle Black. Dan begrijp ik hem weer :)
  maandag 13 mei 2013 @ 18:10:58 #231
331553 Schalks.
pi_126438996
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Awsom het volgende:

[..]

Echt fantastisch.
and then...
  maandag 13 mei 2013 @ 18:32:42 #232
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_126439962
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:42 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Waarom niet? Ze bouwen er al weken naartoe op.
Ik spreek enkel mijn verwachtingen uit over belangrijke gebeurtenissen die waarschijnlijk voor het einde van het seizoen gaan plaatsvinden.
Sorry man.
pi_126440011
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef Awsom het volgende:

[..]

480 km zelfs
  maandag 13 mei 2013 @ 19:08:56 #235
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126441878
Wat ziet Tyrion nou eigenlijk in Shae? :') Ze begon als een hoertje en ineens vindt hij haar heel leuk, waarom?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126442036
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:

[..]

we weten nu ook dat theon gecastreert.
Is zijn piemel er niet afgehakt?
pi_126442098
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Is zijn piemel er niet afgehakt?
Dat is nog niet te zien toch? Ja je ziet dat hij wordt weggedragen maar verder weet je nog niets. Geef hem weinig hoop voor het vaderschap ;)
pi_126445197
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:13 schreef THEALPHA het volgende:

[..]

Dat is nog niet te zien toch? Ja je ziet dat hij wordt weggedragen maar verder weet je nog niets. Geef hem weinig hoop voor het vaderschap ;)
als zijn piemel niet eraf is dan is dat echt een anticlimax.
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 20:09:16 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126445590
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat ziet Tyrion nou eigenlijk in Shae? :') Ze begon als een hoertje en ineens vindt hij haar heel leuk, waarom?
waarom niet :?
  maandag 13 mei 2013 @ 20:12:09 #240
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126445764
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom niet :?
natuurlijk mag hij haar leuk vinden maar er wordt nooit echt uitgelegd waarom het is gewoon 'je bent een hoertje, ik betaal je om met me te neuken' 3 dagen later wordt hij de hand van de koning en gaat hij naar King's Landing en besluit hij haar mee te nemen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_126445893
Op de wall zijn patrouilles, vandaar dat ze eerst een eindje naar beneden lopen en dan naar het.. oosten denk ik, naar Castle Black, zodat ze verborgen blijven
  Moderator maandag 13 mei 2013 @ 20:15:22 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126445956
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

natuurlijk mag hij haar leuk vinden maar er wordt nooit echt uitgelegd waarom het is gewoon 'je bent een hoertje, ik betaal je om met me te neuken' 3 dagen later wordt hij de hand van de koning en gaat hij naar King's Landing en besluit hij haar mee te nemen
volgens mij vond hij haar al meteen leuk

toen ze in dat kamp bij Tywin waren zag je dat al meen ik
  maandag 13 mei 2013 @ 20:36:14 #243
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_126447224
Jaime _O_
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 13 mei 2013 @ 21:07:10 #244
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_126449506
pi_126449878
  maandag 13 mei 2013 @ 21:16:38 #246
331553 Schalks.
pi_126450256

[ Bericht 44% gewijzigd door Schalks. op 13-05-2013 21:27:29 ]
and then...
pi_126450372
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk moment dit ja. :D Hier moeten wel bloopers van zijn. :D

Ik moet ook altijd zo lachen van dat nep-aaien wat Dany bij die CGI draken doet. En dat nepschrikken en terugdeinzen van iedereen die geconfronteerd wordt met de draken. Ziet er zo knullig uit als je er over na gaat denken dat het alleen maar lucht is. :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Khaleesi op 13-05-2013 21:26:28 ]
pi_126450992
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef Schalks. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zei met dat enorme verhaal inderdaad, komt hij aan met z'n 'Hodor' :D
  maandag 13 mei 2013 @ 21:31:48 #249
331553 Schalks.
pi_126451388
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Leuk moment dit ja. :D Hier moeten wel bloopers van zijn. :D

Ik moet ook altijd zo lachen van dat nep-aaien wat Dany bij die CGI draken doet. En dat nepschrikken en terugdeinzen van iedereen die geconfronteerd wordt met de draken. Ziet er zo knullig uit als je er over na gaat denken dat het alleen maar lucht is. :D
Haha, ik heb dat heel vaak als ik films/series kijk. Soms zelfs bij reclames. Dan stel ik me voor hoe het bij de opnames eruitziet, wat de regisseur de acteurs opgedragen heeft voor een bepaalde scène, etc.

Gelukkig duren dat soort momenten nooit lang.

Hier bijvoorbeeld. Ik kan dit gewoon niet kijken zonder me voor te stellen hoe dat eruit zou zien. De houtafdeling van de Gamma, een camera op een grijzend vrouwtje gericht wiens enige rol het is een stapel hout tegen te houden en wanhopig 'Gerard' te roepen. Daar zijn blijkbaar ook actrices voor.

En dan zo'n regisseur type erbij: 'nee, iets wanhopiger nog', 'kijk nog wat verschrikter', 'ja, heel goed'.

[ Bericht 25% gewijzigd door Schalks. op 13-05-2013 21:37:52 ]
and then...
pi_126452006
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:31 schreef Schalks. het volgende:
een camera op een grijzend vrouwtje gericht wiens enige rol het is een stapel hout tegen te houden en wanhopig 'Gerard' te roepen.
Ja okee, maar stel je nu voor dat die stapel hout ook CGI zou zijn.. :P
  maandag 13 mei 2013 @ 21:42:25 #251
331553 Schalks.
pi_126452144
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ja okee, maar stel je nu voor dat die stapel hout ook CGI zou zijn.. :P
Goede mime dan.
and then...
pi_126452450
Sorry voor de topicvervuiling maar dit vond ik echt te melig dit:

pi_126452807
Ik begin dat mokkel van Jon steeds meer te waarderen! "A spider! save me, Jon Snow, my dress is made from the finest silk from Tra-la-la-la-dee-dah!" :D _O_
pi_126452856
Jamie _O_ wat een held!
Wat er met Theon gebeurde... Dat wens ik mijn ergste vijanden nog niet toe.
pi_126453679
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:50 schreef fratsman het volgende:
Ik begin dat mokkel van Jon steeds meer te waarderen! "A spider! save me, Jon Snow, my dress is made from the finest silk from Tra-la-la-la-dee-dah!" :D _O_
Dat komt me juist de strot uit heel de tijd die zelfde houding er zo dik bovenop :D
pi_126454739
_O_ Tywin _O_
  maandag 13 mei 2013 @ 22:18:44 #258
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126454879
Jaime & Brienne >>> Starsky & Hutch.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 13 mei 2013 @ 22:32:49 #259
371073 gazhims3lv
pi_126455904
Zware spoiler over promo:

SPOILER
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 13 mei 2013 @ 22:34:25 #260
371073 gazhims3lv
pi_126456020
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:02 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Dat komt me juist de strot uit heel de tijd die zelfde houding er zo dik bovenop :D
-A Song of Ice and Fire-
pi_126456193
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef Disorder het volgende:
[ afbeelding ]

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
omg die 2 moedervlekken, 2, twins, one for each of the stark children, and harrenhal, I suppose thats off the table aswell
pi_126456196
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_126456249
het houdt pas op als Theon Theoff is
  maandag 13 mei 2013 @ 22:38:54 #264
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_126456308
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

Huh? Unsullied eten Dothraki voor ontbijt..
There is no rehab for stupidity.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:39:49 #265
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126456375
Jaime O+ Wat is dat een mooi personage geworden _O_
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126456519
SPOILER
Prima bipsenaflevering!
pi_126456557
Saaie aflevering zeg. Serie wordt er niet echt beter op....Maar Jaime is echt de held van de serie. Samen met Khaleesi natuurlijk _O_ Leuke scenes dat. Al was dit wel weer een beetje tenenkrommend "feel-good" die laatste scene :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_126456597
Die scène met Theon en die twee dames deed me hieraan denken trouwens:

pi_126456630
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Saaie aflevering zeg. Serie wordt er niet echt beter op....
De laatste afleveringen zitten bomvol 'ontwikkelingen', ga daar maar vanuit.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:43:57 #270
94080 VeX-
pi_126456667
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef _Dido_ het volgende:
Jaime O+ Wat is dat een mooi personage geworden _O_
Was hij altijd al. :7
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:32 schreef gazhims3lv het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_126456807
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch wel ontzettend lachen ...

I'm sorry, I'm sorry, terrible timing _O-
pi_126456862
Ligt het aan mij trouwens, of gaan de acteer-prestaties ook een beetje achteruit? Ayra is niet veel soeps meer, ook Jon Snow en Ygrette zijn niet al te best en Ronn en tsja, vooral al die kinderen / jonge karakters in de serie zijn wel erg matig. Gelukkig maken Thyreon, Tywin en Jamie dit volledig goed. Stiekem zijn die Lannisters wel echte helden :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_126456973
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Huh? Unsullied eten Dothraki voor ontbijt..
cavalerie ownt infanterie ;)
-Rabia Al-Basri
pi_126456988
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

cavalerie ownt infanterie ;)
Unsullied hebben speren.
pi_126457015
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ligt het aan mij trouwens, of gaan de acteer-prestaties ook een beetje achteruit? Ayra is niet veel soeps meer, ook Jon Snow en Ygrette zijn niet al te best en Ronn en tsja, vooral al die kinderen / jonge karakters in de serie zijn wel erg matig. Gelukkig maken Thyreon, Tywin en Jamie dit volledig goed. Stiekem zijn die Lannisters wel echte helden :D
Joffrey blijft echt ontiegelijk goed. Dany wordt ook steeds beter.
  maandag 13 mei 2013 @ 22:49:34 #276
183944 ROFLOL
Annyong
pi_126457021
You know nothing Jon Snow _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_126457051
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef ROFLOL het volgende:
You know nothing Jon Snow _O_
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnutting!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_126457082
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnutting!
Djon Sneu
pi_126457110
quote:
6s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Unsullied hebben speren.
als er een charge wordt uitgevoerd met kunnen ze net zo goed tandenstokers gebruiken ;)
-Rabia Al-Basri
  maandag 13 mei 2013 @ 22:50:55 #280
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126457115
Stoor me ook een beetje aan Ayra dit seizoen. Is niet zo geloofwaardig.
En Ygrette en Jon Snow... Nee. Doe maar niet.
pi_126457167
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Djon Sneu
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_126457492
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

als er een charge wordt uitgevoerd met kunnen ze net zo goed tandenstokers gebruiken ;)
Speren werken technisch gezien juist goed tegen paarden. Tandenstokers weer niet, die zijn te kort.
pi_126457628
Ik ben het trouwens deels eens met de bewering dat de acting tekort schiet.
Ik heb effe de characters in de OP bekeken en dan vind ik toch dat er een hoop goeie bijgekomen zijn.
Blackfish, Edmure, Locke, Mance, Orell, Tormund, Kraznys, Torture boy, Olenna, eigenlijk allemaal superinteressante personages die goed weggezet worden door de acteurs. Jammer dat ze zo godvergeten weinig screentime krijgen allemaal, echt doodzonde. :N

Sam, Jon & Ygritte, Arya, Shae zijn idd echt diep gekelderd. Zelfs Little Finger vind ik wat doorgeslagen. Maar in hoeverre is dat hun schuld of van de schrijvers?

En oja, hoewel kindacteurtje vond ik Shireen heel aandoenlijk en een frisse wind in GoT. :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Khaleesi op 13-05-2013 23:13:36 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 22:58:31 #284
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126457646
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ayra, Ygrette, Ronn, Thyreon? Wie zijn die mensen?
  maandag 13 mei 2013 @ 23:00:08 #285
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126457752
Oh, ik heb die namen exact zo overgenomen van Norrage, zie ik nu.
pi_126457759
quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

_O-
-Rabia Al-Basri
pi_126457762
Ik had even gehoopt dat Tywin Joffrey zou bitchslappen. Toen hij heel langzaam de trap op liep.
Maar dat "Your Grace...." -O-
  maandag 13 mei 2013 @ 23:00:43 #288
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126457788
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
Ik had even gehoopt dat Tywin Joffrey zou bitchslappen. Toen hij heel langzaam de trap op liep.
Was veel dreigender.
pi_126457807
quote:
Haahaha, maar geniale ongesproken tekst in die scene. Tywin is de baas der bazen hoor!
pi_126457834
quote:
sarcasme droop er vanaf :Y
-Rabia Al-Basri
pi_126458278
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben het trouwens deels eens met de bewering dat de acting tekort schiet.
Ik heb effe de characters in de OP bekeken en dan vind ik toch dat er een hoop goeie bijgekomen zijn.
Blackfish, Edmure, Locke, Mance, Orell, Tormund, Kraznys, Torture boy, Olenna, eigenlijk allemaal superinteressante personages die goed weggezet worden door de acteurs. Jammer dat ze zo godvergeten weinig screentime krijgen allemaal, echt doodzonde. :N

Sam, Jon & Ygritte, Arya, Shae zijn idd echt diep gekelderd. Maar in hoeverre is dat hun schuld of van de schrijvers?
De helft van die namen zou ik niet direct kunnen zeggen wie het zijn....tsja...

quote:
15s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Hoe spel je die namen dan. Ik weet dat niet uit mijn hoofd op mijn telefoon hoor :X Ronn was wel een spelfout, dat had natuurlijk Robb moeten zijn ;) Maar dat is sowieso mijn probleem met deze serie...er zijn veeeeels te veel personages :D
  maandag 13 mei 2013 @ 23:08:53 #292
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_126458359
quote:
Dat 'Your Grace' was juist het briljante in de scene, het sarcasme waarmee Tywin het uitsprak. Vooral die laatste 'Your Grace' was mooi, waarbij Tywin de koning, zonder doekjes erom te winden, de les las en al weer wil weglopen en dan nog bedenkt dat hij nog uit formaliteit 'Your Grace' moet zeggen, wat er ook op de meest sarcastische en oneerbiedige manier uit komt bij Tywin.
pi_126458529
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Norrage het volgende:
De helft van die namen zou ik niet direct kunnen zeggen wie het zijn....tsja...
Daarom OP. _O_
pi_126458563
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dat 'Your Grace' was juist het briljante in de scene, het sarcasme waarmee Tywin het uitsprak. Vooral die laatste 'Your Grace' was mooi, waarbij Tywin de koning, zonder doekjes erom te winden, de les las en al weer wil weglopen en dan nog bedenkt dat hij nog uit formaliteit 'Your Grace' moet zeggen, wat er ook op de meest sarcastische en oneerbiedige manier uit komt bij Tywin.
Ik had het sarcasme wel meegekregen, maar het is altijd mooi om te zien hoe Joffrey door mensen afgetuigd wordt. :P
pi_126458616
Tywin was echt een baas in die scene al zat ik ook te wachten op de billenkoek toen hij de trap opliep. _O_
  maandag 13 mei 2013 @ 23:13:56 #296
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126458729
Joffrey zat niet erg comfortabel op z'n troontje meer, nee. Mooie scene tussen die 2.
pi_126458860
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:
Joffrey zat niet erg comfortabel op z'n troontje meer, nee. Mooie scene tussen die 2.
Hij was doodsbang. :Y Opa had 'm moeten bitchslappen. :Y
  maandag 13 mei 2013 @ 23:18:13 #298
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_126459001
Eigenlijk is vrijwel elke scene met Tywin erg sterk. Gaat altijd veel dreiging vanuit.
pi_126459135
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef DO2 het volgende:
Eigenlijk is vrijwel elke scene met Tywin erg sterk. Gaat altijd veel dreiging vanuit.
Heeft die Charles Dance eigenlijk nog meer noemenswaardige dingen gedaan? Kende hem helemaal niet voor de serie.... :o
pi_126459209
Lol als niemand lapo pakt doe ik het. :P
pi_126459217
hup!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')