Als je een serie baseert op een boekenreeks dan kun je inderdaad niet verwachten dat het iedere aflevering weer vol met nieuwe spectaculaire ontploffingen en oorlogen zit. In het boek neemt Grrm de tijd, dus dan is de serie ook zo opgebouwd.quote:
het voegt totaal niks toe, hij wordt gemarteld door knakker, and thats it! en dat is nu bijna een hele seizoen aan de gangquote:Op maandag 13 mei 2013 13:00 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Voegt genoeg toe aan het verhaal maar de serie kijkers willen niet gespoilered worden toch.
Voegt vanalles toe, maar daar mogen we het in dit topic niet over hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
het voegt totaal niks toe, hij wordt gemarteld door knakker, and thats it! en dat is nu bijna een hele seizoen aan de gang
waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?quote:Op maandag 13 mei 2013 10:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tywin en JoffreyBeste scène, fantastisch camerawerk als Tywin de troonzaal binnenloopt.
En dan Robb... Op weg naar Walder Frey. En Roose Bolton ook, die net Jaime aan King's Landing uitleverde in plaats van aan Robb...
Oh ja, Daenerys, de nu vrouwelijke Robin Hood van de serie. Ik weet niet wat ik er van vind dat ze een slavenstad gaat overvallen omdat ze het rechtvaardig vindt... In elk geval is Daenerys een vrouw om bang voor te zijn, erg bang!
Inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Voegt vanalles toe, maar daar mogen we het in dit topic niet over hebben.
Ja maar dat zijn "bed slaves" en die kunnen niet vechten, dus het zal toch wel met principes te maken hebben.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?
ze valt niet een stad aan omdat ze het rechtvaardig vindt, maar omdat het daar stikt van de slaven en die krijgen hetzelfde voorstel als de unsullied, namelijk be free en join me freelydoel heiligt de middelen, zie het als propaganda dat ze die slaven "bevrijdt"
Maar een leger draait natuurlijk niet op soldaten alleen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn "bed slaves" en die kunnen niet vechten, dus het zal toch wel met principes te maken hebben.
Sorry, spoilersquote:waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?
Geen seks voor de wedstrijd!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar een leger draait natuurlijk niet op soldaten alleen.
TOT NU TOE voegt het NIKS toe, aangezien zoals ik zei het enige wat we weten dat ie gemarteld wordt en dat er daar waarschijnlijk een reden voor is en dat we waarschijnlijk aan het einde van het seizoen te weten komen waarom die gemarteld wordt doet niks af aan het FEIT dat het TOT NU TOE niks toevoegtquote:Op maandag 13 mei 2013 15:07 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Voegt vanalles toe, maar daar mogen we het in dit topic niet over hebben.
Gewonden verzorgen, eten maken, reparaties aan kleding etc. Die slaven kunnen zich heus wel nuttig maken. Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat het principe ook een grote rol speelt voor Dany.quote:
Elke scene MOET METEEN iets toevoegen?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
TOT NU TOE voegt het NIKS toe, aangezien zoals ik zei het enige wat we weten dat ie gemarteld wordt en dat er daar waarschijnlijk een reden voor is en dat we waarschijnlijk aan het einde van het seizoen te weten komen waarom die gemarteld wordt doet niks af aan het FEIT dat het TOT NU TOE niks toevoegt
Ohja.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:19 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gewonden verzorgen, eten maken, reparaties aan kleding etc. Die slaven kunnen zich heus wel nuttig maken. Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat het principe ook een grote rol speelt voor Dany.
waarom denk je dat? ik zie haar meer als een slimme politicus heel strategisch te werkquote:Op maandag 13 mei 2013 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn "bed slaves" en die kunnen niet vechten, dus het zal toch wel met principes te maken hebben.
ah okay, maar het is niet echt duidelijk gezegd in de serie dus, ik dacht dat ik het misschien gemist hadquote:
De slaven van Yunkai kunnen haar niet zo veel bieden als de slaven van Astapor, lijkt me.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom denk je dat? ik zie haar meer als een slimme politicus heel strategisch te werk
militaire campagnes duren niet een paar dagen/weekjesquote:
Volgens mij haat ze gewoon slavernij.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De slaven van Yunkai kunnen haar niet zo veel bieden als de slaven van Astapor, lijkt me.
ik denk dat ze alleen al voor die schepen de know how nodig hebben om de oversteek te maken van de slaven daarnaast zoals eerder heeft een leger van alles nodig om te blijven draaienquote:Op maandag 13 mei 2013 15:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De slaven van Yunkai kunnen haar niet zo veel bieden als de slaven van Astapor, lijkt me.
Watquote:Op maandag 13 mei 2013 15:01 schreef Quotidien het volgende:
Wees juist blij dat het geen leeghoofdige productie wordt maar dicht bij het origineel blijft.
Ja okee maar dat is slechts een handjevol mensen wat daar bij kan helpen... Ze kan toch niet straks met 8000 Unsullied en pak em beet 20.000 hoeren naar Westeros varen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat ze alleen al voor die schepen de know how nodig hebben om de oversteek te maken van de slaven daarnaast zoals eerder heeft een leger van alles nodig om te blijven draaien
Ik denk dat Robb het vertrouwen verliest van mensen als Bolton, die kiezen dan liever de kant van de winnaars voordat het te laat is.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?
als ze yunkai verovert en zo een naam opbouwt als veldheer, kan ze misschien zelfs dingen naar het "khaleesischap"quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja okee maar dat is slechts een handjevol mensen wat daar bij kan helpen... Ze kan toch niet straks met 8000 Unsullied en pak em beet 20.000 hoeren naar Westeros varen.(getallen zijn made up maar je snapt het idee). Als ik Dany was zou ik me meer richten op alles wat kan vechten en de rest gewoon in Yunkai laten.
ja dat idee had ik, gewoon pragmatisme (is dat een woord?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Robb het vertrouwen verliest van mensen als Bolton, die kiezen dan liever de kant van de winnaars voordat het te laat is.
Of ze moet de concurrentie met Littlefinger aan willen gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja okee maar dat is slechts een handjevol mensen wat daar bij kan helpen... Ze kan toch niet straks met 8000 Unsullied en pak em beet 20.000 hoeren naar Westeros varen.(getallen zijn made up maar je snapt het idee). Als ik Dany was zou ik me meer richten op alles wat kan vechten en de rest gewoon in Yunkai laten.
Dat is een woord.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja dat idee had ik, gewoon pragmatisme (is dat een woord?)
Ik denk dat ze daarvoor een kudde Dothraki moet verslaan, of in ieder geval een Khal. Dat lijkt me meer bij hen passen.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
als ze yunkai verovert en zo een naam opbouwt als veldheer, kan ze misschien zelfs dingen naar het "khaleesischap"krijgt westeros alsnog die dothrakis over de vloer
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Of ze moet de concurrentie met Littlefinger aan willen gaan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Ugjerke het volgende:
Ik denk dat ze daarvoor een kudde Dothraki moet verslaan, of in ieder geval een Khal. Dat lijkt me meer bij hen passen.
Oké.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
Hier nog een plaatje voor in de OP hehe.
[ afbeelding ]
Maar ja, wat is de beste manier voor Dothraki om dat aan te tonen. Is het laten vallen van een stad voldoende, of moet je ook een (kudde) dothraki kapotschoppen?quote:
gewoon een draakje richting een khal sturen en em op laten peuzelen om je strength te laten zienquote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar ja, wat is de beste manier voor Dothraki om dat aan te tonen. Is het laten vallen van een stad voldoende, of moet je ook een (kudde) dothraki kapotschoppen?
Denk dat ze zon Khal moet verslaan in een 1 op 1 gevecht.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar ja, wat is de beste manier voor Dothraki om dat aan te tonen. Is het laten vallen van een stad voldoende, of moet je ook een (kudde) dothraki kapotschoppen?
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Denk dat ze zon Khal moet verslaan in een 1 op 1 gevecht.
Als ze een draak voor haar mag laten vechten is het een eitje.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
gewoon een draakje richting een khal sturen en em op laten peuzelen om je strength te laten zien
iig niet in een open veld de confrontatie opzoeken met die unsullied
Denk niet dat ze dat accepteren. Daarbij zal ze haar draak dan eerst nog moeten leren vechten.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Als ze een draak voor haar mag laten vechten is het een eitje.
*vuurspuwen*quote:Op maandag 13 mei 2013 15:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat accepteren. Daarbij zal ze haar draak dan eerst nog moeten leren vechten.
Ja klopt.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:48 schreef AMDB het volgende:
[..]Zeker, vooral dat stuk dat Daenerys d'r leger verzamelde. En het moment dat Jon de wall op klom. En nog vele andere momenten.
Ah, dat verklaart dat gevoel van "Helemaal echt is dit niet".quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Het is een van die legendarische beer acteurs jamaar ze hebben de beer vast voor green screen opgenomen en toen erin geplakt
quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Ik vond het trouwens niet zo'n boeiende episode, had meer van een GRRM epi verwacht
Volgens mij niet. Dat beest komt uit de U.S. en ze konden hem niet naar Noord-Ierland vliegen. Als ze het met een green screen deden hadden ze denk ik niet eens geprobeerd om hem in Ierland te krijgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Het is een van die legendarische beer acteurs jamaar ze hebben de beer vast voor green screen opgenomen en toen erin geplakt
Fuck you.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef Schalks. het volgende:
Beetje saaie ep zeg.
Nog drie afleveringen voor de wildling aanval, de bruiloften en de belegering van Yunkai.
Dus met de actie zit het waarschijnlijk wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |