Wat mopper je nu...dan voegt het toch wat toe!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
TOT NU TOE voegt het NIKS toe, aangezien zoals ik zei het enige wat we weten dat ie gemarteld wordt en dat er daar waarschijnlijk een reden voor is en dat we waarschijnlijk aan het einde van het seizoen te weten komen waarom die gemarteld wordt doet niks af aan het FEIT dat het TOT NU TOE niks toevoegt
ja heel veel irritatiequote:Op maandag 13 mei 2013 17:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat mopper je nu...dan voegt het toch wat toe!
Wie zegt dat dat allemaal doorgaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:10 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat? Als dit nieuws voor je is had je beter op moeten letten vriend.
Wie zegt dat het niet doorgaat?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat allemaal doorgaat.
Waarom niet? Ze bouwen er al weken naartoe op.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat allemaal doorgaat.
Ze heeft al rondlopen te neukenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:41 schreef Poemgirl het volgende:
Onderschat de Margaery/Sansa scene niet. (ook al vond ik het wel een beetje suf en ook vreemd dat George R R Martin die scene er zelf ingezet heeft, alsof het Sansa om de seks zou gaan)
en ik wou een dode beer zien
Omdat die Bolton blijkbaar een verrader is, in zekere zin. Ik vraag me af of ze Robb nog willen bijstaan in de oorlog...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom had die bolton nou die jaimie niet naar rob stark gebracht?
ze valt niet een stad aan omdat ze het rechtvaardig vindt, maar omdat het daar stikt van de slaven en die krijgen hetzelfde voorstel als de unsullied, namelijk be free en join me freelydoel heiligt de middelen, zie het als propaganda dat ze die slaven "bevrijdt"
Ik ook, wat verklaring zou idd fijn zijn!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef DjMark het volgende:
Ik heb denk ik iets gemist, wie vertelt even hoe het zit?
Ik ging er vanuit dat castle Black op/in the wall staat.
En de vorige aflevering, toen beklommen ze(wildlings) toch the wall?
Waarom lopen ze nu ineens dan weer over een landschap richting castle Black?
Ik had verwacht dat ze zich nu op the wall bevonden?
Castle Black staat achter de wall, kijk maar naar de intro van elke aflevering.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef DjMark het volgende:
Jawel, een gevecht wat voor budget redenen offscreen plaatsvondquote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef muzas het volgende:
Oh jah, en einde van vorig seizoen laten ze ons hangen met wights en walkers...
Nu 7 uur verder nog NIETS
Ze zijn niet bij castle black daardwerkelijk over de muur gegaan maar elders toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef DjMark het volgende:
Maar dan zouden ze toch OP the wall moeten blijven lopen? Als ze naar Black willen?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ze zijn niet bij castle black daardwerkelijk over de muur gegaan maar elders toch?
Zou wel verwachten dat ze er dan minstens langs zouden lopen of in winterige omstandigheden...
Dat zou kut zijn, maar ook wel typerend zijn voor de matige spanning van dit seizoen.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Kirov het volgende:
Ik denk dat de Wildling aanval de cliffhanger van het seizoen wordt
Pal erachter toch? Of ver erachter, want ze lopen nu over groene heuvels...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Kirov het volgende:
Castle Black staat NIET op de wall maar staat erachter.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Kirov het volgende:
Castle Black staat NIET op de wall maar staat erachter.
Een week reizen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er tegenaan.... Als ze er inmiddels over zijn, zou het toch niet zo ver meer moeten zijn?
The wall is zo'n 450km lang hé :pquote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er tegenaan.... Als ze er inmiddels over zijn, zou het toch niet zo ver meer moeten zijn?
Je kan er toch ergens ten westen/oosten van black over, en dan langs de wall er heen lopen.. hoeft er niet perse op...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef DjMark het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze toch OP the wall moeten blijven lopen? Als ze naar Black willen?
Er is toch maar 1 wall?
we weten nu ook dat theon gecastreert.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
het voegt totaal niks toe, hij wordt gemarteld door knakker, and thats it! en dat is nu bijna een hele seizoen aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |