Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnutting!quote:
Djon Sneuquote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnutting!
als er een charge wordt uitgevoerd met kunnen ze net zo goed tandenstokers gebruikenquote:
Speren werken technisch gezien juist goed tegen paarden. Tandenstokers weer niet, die zijn te kort.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
als er een charge wordt uitgevoerd met kunnen ze net zo goed tandenstokers gebruiken
Ayra, Ygrette, Ronn, Thyreon? Wie zijn die mensen?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Norrage het volgende:
Ligt het aan mij trouwens, of gaan de acteer-prestaties ook een beetje achteruit? Ayra is niet veel soeps meer, ook Jon Snow en Ygrette zijn niet al te best en Ronn en tsja, vooral al die kinderen / jonge karakters in de serie zijn wel erg matig. Gelukkig maken Thyreon, Tywin en Jamie dit volledig goed. Stiekem zijn die Lannisters wel echte helden
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ayra, Ygrette, Ronn, Thyreon? Wie zijn die mensen?
Was veel dreigender.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
Ik had even gehoopt dat Tywin Joffrey zou bitchslappen. Toen hij heel langzaam de trap op liep.
Maar dat "Your Grace...."
Haahaha, maar geniale ongesproken tekst in die scene. Tywin is de baas der bazen hoor!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
Ik had even gehoopt dat Tywin Joffrey zou bitchslappen. Toen hij heel langzaam de trap op liep.
sarcasme droop er vanafquote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
De helft van die namen zou ik niet direct kunnen zeggen wie het zijn....tsja...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben het trouwens deels eens met de bewering dat de acting tekort schiet.
Ik heb effe de characters in de OP bekeken en dan vind ik toch dat er een hoop goeie bijgekomen zijn.
Blackfish, Edmure, Locke, Mance, Orell, Tormund, Kraznys, Torture boy, Olenna, eigenlijk allemaal superinteressante personages die goed weggezet worden door de acteurs. Jammer dat ze zo godvergeten weinig screentime krijgen allemaal, echt doodzonde.
Sam, Jon & Ygritte, Arya, Shae zijn idd echt diep gekelderd. Maar in hoeverre is dat hun schuld of van de schrijvers?
Hoe spel je die namen dan. Ik weet dat niet uit mijn hoofd op mijn telefoon hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ayra, Ygrette, Ronn, Thyreon? Wie zijn die mensen?
Dat 'Your Grace' was juist het briljante in de scene, het sarcasme waarmee Tywin het uitsprak. Vooral die laatste 'Your Grace' was mooi, waarbij Tywin de koning, zonder doekjes erom te winden, de les las en al weer wil weglopen en dan nog bedenkt dat hij nog uit formaliteit 'Your Grace' moet zeggen, wat er ook op de meest sarcastische en oneerbiedige manier uit komt bij Tywin.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Peunage het volgende:
Daarom OP.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Norrage het volgende:
De helft van die namen zou ik niet direct kunnen zeggen wie het zijn....tsja...
Ik had het sarcasme wel meegekregen, maar het is altijd mooi om te zien hoe Joffrey door mensen afgetuigd wordt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat 'Your Grace' was juist het briljante in de scene, het sarcasme waarmee Tywin het uitsprak. Vooral die laatste 'Your Grace' was mooi, waarbij Tywin de koning, zonder doekjes erom te winden, de les las en al weer wil weglopen en dan nog bedenkt dat hij nog uit formaliteit 'Your Grace' moet zeggen, wat er ook op de meest sarcastische en oneerbiedige manier uit komt bij Tywin.
Hij was doodsbang.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:
Joffrey zat niet erg comfortabel op z'n troontje meer, nee. Mooie scene tussen die 2.
Heeft die Charles Dance eigenlijk nog meer noemenswaardige dingen gedaan? Kende hem helemaal niet voor de serie....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef DO2 het volgende:
Eigenlijk is vrijwel elke scene met Tywin erg sterk. Gaat altijd veel dreiging vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |