quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik was vergeten parfum op te doen
nja maakt niet uit dusquote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Past ook in het rijtje kakker namen
Och, waarschijnlijk kennen je leeftijdsgenoten dit toch niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent gezegend met Sabine![]()
Je zou maar Peter (ik) / Petra heten. Dan wil je dood.
alsof ik LB zou verkrachtenquote:
arme jongenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef JApieman het volgende:
zenuwen door m'n autisme omdat jullie het over meeten hebben
Ik dacht dat je 100% homo was, niet 50%quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is je punt nu? Ik zoen ook met meisjes hoor.
ja maar ik vind het fijn als mensen voorbij lopen en lekker ruiken, ik wil dat ook bij andere mensen doenquote:
echt niet manquote:
quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Och, waarschijnlijk kennen je leeftijdsgenoten dit toch niet.
Dat scheelt dan wel weer.
als ik mn ogen van arachide af kan houdenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
omg dv op mn housewarming gaan we samen dronken worden en zoenen
Dus omdat ik ook met meisjes zoen, ben ik niet 100% homo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 100% homo was, niet 50%
zie je, ze stemt er gewoon mee inquote:
wejo nog een grapje en je pc wordt gehackt nigguhhhquote:
Ik echt nietquote:
ara heeft een vriend. jij en ik zijn vrijgezel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik mn ogen van arachide af kan houden
Jij veracht vrouwenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat ik ook met meisjes zoen, ben ik niet 100% homo?
Weet jij wel wat 'homo' inhoudt?
KBBYquote:
ik neem ara de 25e wel als we samen naar PANN gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ara heeft een vriend. jij en ik zijn vrijgezel.
Gast wat, ga je het nu gecompliceerd maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus omdat ik ook met meisjes zoen, ben ik niet 100% homo?
Weet jij wel wat 'homo' inhoudt?
Je zit in een VA-haat bui jijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wejo nog een grapje en je pc wordt gehackt nigguhhh
Ik vraag je iets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast wat, ga je het nu gecompliceerd maken?
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit in een VA-haat bui jij
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wejo nog een grapje en je pc wordt gehackt nigguhhh
le troll xdquote:
komt goed schatje, neem een slokje waterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
dankje maar dan moet ik eerst meeten weenie of m'n autisme dat trekt.
Ik geef toch een antwoord man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je alleen maar hier post om dom te lopen doen, ga dan maar gelijk weer weg.
le kirby hacker leet omgquote:
le bietrlenomquote:
ga je dan helemaal trillen en stotterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
dankje maar dan moet ik eerst meeten weenie of m'n autisme dat trekt.
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga je dan helemaal trillen en stotteren
weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu rustig liefje
VA komt komende donderdag naar grunn en we gaan uit
care to join for a few minutes?
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik nog niet.
hangt van mn ouders af. of ze donderdag of vrijdag naar grunn komen om te verhuizen.
le whatsapp terugquote:
ik las rel atiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg hartje dit gaat de goede kant op
hoe gaat het met onze relatie
rennen in mn armen mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardig
alleen als je lekker ruiktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rennen in mn armen mag ik hopen
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, dat je niet zo bekend bent met het woord relatie neem ik je niet kwalijk
waarom doe je dat, pax?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eigenlijk zit hier alleen om jou een beetje te volgen en te stalken hoor
Snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]ligt ook niet aan jou.
het feit dat mn ouders speciaal 200+ km rijden om in mn nieuwe app te klussen en helpen te verhuizen, kan ik ze niet zomaar in steek laten en niets doen.
fijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zal niet vergeten parfum op te doen
blijkbaar trok je het je wel aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook niet
PEC Zwollequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
wat een kut tt eigenlijk
Niet voor Willem II zijn
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verveling en ik wil natuurlijk alles over je weten
Dat is wel een vettequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh tijdelijk, dacht alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit dan![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh tijdelijk, dacht almoest hard emogiffen in de AH vandaag
Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een halve liter lauwe Euroshopper opentrekken
het is zielig om niet te reageren op je postsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar trok je het je wel aan
Niet te zuipen inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vodka-Jusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
dit is lekker makkelijk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihi
jaquote:
SORRY HOORquote:
uit je frustratie niet op mij man, bewaar die medelijden maar voor jezelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef PvZ het volgende:
[..]
het is zielig om niet te reageren op je posts
ja vreselijk die mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die een alcoholtester thuis hebben
Wat heb ik misdaan dan? Ik zei alleen dat ik dacht dat je 100% homo was. In 'mijn wereld' zoenen 100% homo's niet met vrouwen omdat ze zich daartoe niet aangetrokken voelen. Vandaar mijn reactie: "Ga je het nu gecompliceerd maken?" Zo heel raar moet deze gedachtekronkel toch niet wezen?quote:
quote:
Ja :S :Squote:
schrijf je ook fortune cookiesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uit je frustratie niet op mij man, bewaar die medelijden maar voor jezelf
Op de Markt in Groningen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens wordt er genoeg gereageerd op mijn posts
wie queen D negeert zal ten schande gezet worden
vieze peasants
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
vieze peasants
quote:
bitch pleasequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
vieze peasants
Grapjequote:
ja laatst 450 euroquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee, heb je daar veel geld aan verdiend?
Ja lekker er was natuurlijk bijna niemand, dus ik kan lekker "mijn ding doen" zoals dat dan zo heet geloof ik.quote:
Echt helemaal geen flikker op het moment. Ik moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:36 schreef Trollscience het volgende:
luister net
[..]
net een van mijn favo p4kcore-albums opgezet man
jij dan
ik drink trouwens niet veel alcohol hoorquote:
neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt helemaal geen flikker op het moment. Ik moet gaan slapen.
shotjes welquote:
je hebt de hand aan jezelf geslagen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja lekker er was natuurlijk bijna niemand, dus ik kan lekker "mijn ding doen" zoals dat dan zo heet geloof ik.
slokjequote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
vieze peasants
quote:
Morgenvroeg weer krantjes. En moet morgen m'n ouders op Eindhoven Airport eruit gooien, dus moet alweer vroeg naar Deurne rijden. Dus ik ga m'n nest maar eens opzoeken.quote:
quote:
wat wat, stand by ezell?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
EZELL OMG. nu is pax niet meer nodig en kan ie vertrekken
Queen D klinkt als een travestiet.quote:
goed planquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
woah dan zal ik maar naar rehab gaan
quote:
haha ik ben morgennacht in eindhoven bij mijn zus, maar eerst met rapper sjors peter op de foto manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer krantjes. En moet morgen m'n ouders op Eindhoven Airport eruit gooien, dus moet alweer vroeg naar Deurne rijden. Dus ik ga m'n nest maar eens opzoeken.
You can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
vieze peasants
rip browniequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Jij gaat van mij je eerste alcohol krijgen
en dan wordt t gejat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een wuppie omheen bindt of een andere kleine knuffel
er zijn veel dingen die je nog niet weet over mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat wat, stand by ezell?
[..]
Queen D klinkt als een travestiet.
o gossiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn veel dingen die je nog niet weet over mij![]()
![]()
![]()
Eh . . . ja . . . zoiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt de hand aan jezelf geslagen?
Heya, zit het er al bijna op voor je?quote:
niets mis meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stiekem staat queen D voor queen Dick
kapotquote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eh . . . ja . . . zoiets.
[..]
Heya, zit het er al bijna op voor je?
kapotquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef PvZ het volgende:
[..]
http://collider.com/wp-content/uploads/hoon-lee-banshee.jpg
Meeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ik ben morgennacht in eindhoven bij mijn zus, maar eerst met rapper sjors peter op de foto man
waar zit dat scherp randje? gewoon met een vijl langsgaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
grunn is lief en beleefd javerlies geen hoop in ons volk
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
VA ik mag geen alcohol nemen van Krabs
aan het begin/bovenkant van de kettingbakrekdingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zit dat scherp randje? gewoon met een vijl langsgaan
Whatsapp even man. Ik sluit af, veels te fucking druk hier.quote:
ik moest hier harder om lachen dan dat nodig isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KING VAGINA EN QUEEN DICK HIGH FIVE FUCK JA
Waarom niet? Dan geef je verkapt al dat je verslaafd bent/gaat zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
VA ik mag geen alcohol nemen van Krabs
met een vijl erover zeg ik jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aan het begin/bovenkant van de kettingbakrekding
Ik word EvilBrownie dan volgens hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan geef je verkapt al dat je verslaafd bent/gaat zijn.
Ik haat niet. Maar Grunn klinkt domquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat mag ...
[..]
... niet
[..]
haten
[..]
Het rode kruisje zit linksboven![]()
![]()
![]()
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word EvilBrownie dan volgens hem
quote:
schuurpapier eroverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk niet dat mn nagelvijl gaat helpen
Maar wel door chinezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
nee, waar precies danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Dat zal het wel zijn ja.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KING VAGINA EN QUEEN DICK HIGH FIVE FUCK JA
Moet je zelf weten?quote:
ehm wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke maar ik vind jou ook dom maar jij bent hier ook en daar is ook weinig aan te doen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke maar ik vind jou ook dom maar jij bent hier ook en daar is ook weinig aan te doen
Stond in dat ene topicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Sof is echt niet dom, dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest hier harder om lachen dan dat nodig is
OMG JERquote:
Niemand is dom hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DV nog een beetje oké?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
als ik jouw gezicht voor me zie zoals ik t vanmiddag zag en dan dit lees dan![]()
meh, zelfde als vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand is dom hier.Rijmpt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is knap.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
als ik jouw gezicht voor me zie zoals ik t vanmiddag zag en dan dit lees dan![]()
Oké, zolang ik maar niet een gespreksonderwerp ben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is knap.
En ze heeft me geholpen met kleding uitzoeken wat weg moest.
En gebabbeld over paar SC'ers hier..
En over mijn housewarming.
En over mijn appartement.
Met d'r kan je wel overal praten.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand is dom hier.Ik ga voor OFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
le lb is dronkenquote:
love u xquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan je toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, zolang ik maar niet een gespreksonderwerp ben.
Valt wel mee. Maar op momenten zoals deze is de sc een beetje kut. Dus ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar toen kwam jij hierquote:
awquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is knap.
En ze heeft me geholpen met kleding uitzoeken wat weg moest.
En gebabbeld over paar SC'ers hier..
En over mijn housewarming.
En over mijn appartement.
Met d'r kan je wel overal praten.
le va heeft wijn gegevenquote:
Check Pull&bear, h&Mquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
Je moet wat meer oefenen op je grappenquote:
Je komt sowieso, of je wilt of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook gewoon niet op je housewarming komen hé.
le lb is nooit meer hetzelfdequote:
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemenquote:
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet wat meer oefenen op je grappen
le va doet stomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
Sowieso niet van die spijkerbroeken met verschillende kleuren blauw. Van dat zogenaamd vervaagde of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
le VA vind het niet le leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
le ripquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Weet ik nog niet.quote:
Geen enge man van 64 dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Kijk video's van one direction.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
la vache qui ritquote:
le lb loves la va tooquote:
te gayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
Hoe erg ik ze ook haat, het is wel waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
niet gemerkt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moest een aantal keren lachen dus ja
Haten is niet cool, ook niet als iedereen het al doetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik ze ook haat, het is wel waar
is dat een sexstandje ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JApieman het volgende:
ik droomde een keer dat ik age of empires deed met harry styles
la va is frustratedquote:
Ik haat ook niet om cool te zijn, ik haat om dat het commerciele kutmuziek is met als enige doel flink in te cashenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haten is niet cool, ook niet als iedereen het al doet
wij moeten datenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JApieman het volgende:
ik droomde een keer dat ik age of empires deed met harry styles
Ja pff hallo weet ik zo niet hoor.quote:
le me vind het wel le grappigquote:
Maar dat betekent niet dat het onaardige jongens zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat ook niet om cool te zijn, ik haat om dat het commerciele kutmuziek is met als enige doel flink in te cashen
Oh diequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja pff hallo weet ik zo niet hoor.
Dat verhaal over die paraplu in Tsjechie bijvoorbeeldEn hoe jij dat dan zo vertelt
jerquote:
Dat is toch best tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
One Direction liep laatst langs waar ik werk. Ik had ze net gemist, maar volgens een collega liepen er allemaal meisjes achter ze aan.
ja ze waren van de week in NLquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
One Direction liep laatst langs waar ik werk. Ik had ze net gemist, maar volgens een collega liepen er allemaal meisjes achter ze aan.
le pvz is le bossquote:
wat voor muziek luisterde jij ook alweerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat ook niet om cool te zijn, ik haat om dat het commerciele kutmuziek is met als enige doel flink in te cashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |