waar zit dat scherp randje? gewoon met een vijl langsgaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
grunn is lief en beleefd javerlies geen hoop in ons volk
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
VA ik mag geen alcohol nemen van Krabs
aan het begin/bovenkant van de kettingbakrekdingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar zit dat scherp randje? gewoon met een vijl langsgaan
Whatsapp even man. Ik sluit af, veels te fucking druk hier.quote:
ik moest hier harder om lachen dan dat nodig isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KING VAGINA EN QUEEN DICK HIGH FIVE FUCK JA
Waarom niet? Dan geef je verkapt al dat je verslaafd bent/gaat zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
VA ik mag geen alcohol nemen van Krabs
met een vijl erover zeg ik jequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aan het begin/bovenkant van de kettingbakrekding
Ik word EvilBrownie dan volgens hemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet? Dan geef je verkapt al dat je verslaafd bent/gaat zijn.
Ik haat niet. Maar Grunn klinkt domquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat mag ...
[..]
... niet
[..]
haten
[..]
Het rode kruisje zit linksboven![]()
![]()
![]()
Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word EvilBrownie dan volgens hem
quote:
schuurpapier eroverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk niet dat mn nagelvijl gaat helpen
Maar wel door chinezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
nee, waar precies danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
Dat zal het wel zijn ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |