quote:
wat wat, stand by ezell?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
EZELL OMG. nu is pax niet meer nodig en kan ie vertrekken
Queen D klinkt als een travestiet.quote:
goed planquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
woah dan zal ik maar naar rehab gaan
quote:
haha ik ben morgennacht in eindhoven bij mijn zus, maar eerst met rapper sjors peter op de foto manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Morgenvroeg weer krantjes. En moet morgen m'n ouders op Eindhoven Airport eruit gooien, dus moet alweer vroeg naar Deurne rijden. Dus ik ga m'n nest maar eens opzoeken.
You can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
wie queen D negeert zal ten schande gezet worden
vieze peasants
rip browniequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Jij gaat van mij je eerste alcohol krijgen
en dan wordt t gejat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een wuppie omheen bindt of een andere kleine knuffel
er zijn veel dingen die je nog niet weet over mijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat wat, stand by ezell?
[..]
Queen D klinkt als een travestiet.
o gossiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er zijn veel dingen die je nog niet weet over mij![]()
![]()
![]()
Eh . . . ja . . . zoiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je hebt de hand aan jezelf geslagen?
Heya, zit het er al bijna op voor je?quote:
niets mis meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
stiekem staat queen D voor queen Dick
kapotquote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eh . . . ja . . . zoiets.
[..]
Heya, zit het er al bijna op voor je?
kapotquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:40 schreef PvZ het volgende:
[..]
http://collider.com/wp-content/uploads/hoon-lee-banshee.jpg
Meeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
haha ik ben morgennacht in eindhoven bij mijn zus, maar eerst met rapper sjors peter op de foto man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |