Vodka-Jusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een halve liter lauwe Euroshopper opentrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
dit is lekker makkelijk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihi
jaquote:
SORRY HOORquote:
uit je frustratie niet op mij man, bewaar die medelijden maar voor jezelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef PvZ het volgende:
[..]
het is zielig om niet te reageren op je posts
ja vreselijk die mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die een alcoholtester thuis hebben
Wat heb ik misdaan dan? Ik zei alleen dat ik dacht dat je 100% homo was. In 'mijn wereld' zoenen 100% homo's niet met vrouwen omdat ze zich daartoe niet aangetrokken voelen. Vandaar mijn reactie: "Ga je het nu gecompliceerd maken?" Zo heel raar moet deze gedachtekronkel toch niet wezen?quote:
quote:
Ja :S :Squote:
schrijf je ook fortune cookiesquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
uit je frustratie niet op mij man, bewaar die medelijden maar voor jezelf
Op de Markt in Groningen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens wordt er genoeg gereageerd op mijn posts
wie queen D negeert zal ten schande gezet worden
vieze peasants
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens wordt er genoeg gereageerd op mijn posts
wie queen D negeert zal ten schande gezet worden
vieze peasants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |