Ik geef toch een antwoord man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je alleen maar hier post om dom te lopen doen, ga dan maar gelijk weer weg.
le kirby hacker leet omgquote:
le bietrlenomquote:
ga je dan helemaal trillen en stotterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
dankje maar dan moet ik eerst meeten weenie of m'n autisme dat trekt.
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga je dan helemaal trillen en stotteren
weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu rustig liefje
VA komt komende donderdag naar grunn en we gaan uit
care to join for a few minutes?
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik nog niet.
hangt van mn ouders af. of ze donderdag of vrijdag naar grunn komen om te verhuizen.
le whatsapp terugquote:
ik las rel atiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg hartje dit gaat de goede kant op
hoe gaat het met onze relatie
rennen in mn armen mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardig
alleen als je lekker ruiktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rennen in mn armen mag ik hopen
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, dat je niet zo bekend bent met het woord relatie neem ik je niet kwalijk
waarom doe je dat, pax?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eigenlijk zit hier alleen om jou een beetje te volgen en te stalken hoor
Snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]ligt ook niet aan jou.
het feit dat mn ouders speciaal 200+ km rijden om in mn nieuwe app te klussen en helpen te verhuizen, kan ik ze niet zomaar in steek laten en niets doen.
fijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zal niet vergeten parfum op te doen
blijkbaar trok je het je wel aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook niet
PEC Zwollequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
wat een kut tt eigenlijk
Niet voor Willem II zijn
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verveling en ik wil natuurlijk alles over je weten
Dat is wel een vettequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh tijdelijk, dacht alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit dan![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh tijdelijk, dacht almoest hard emogiffen in de AH vandaag
Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een halve liter lauwe Euroshopper opentrekken
het is zielig om niet te reageren op je postsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar trok je het je wel aan
Niet te zuipen inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een halve liter lauwe Euroshopper opentrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |