neequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zit in een VA-haat bui jij
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wejo nog een grapje en je pc wordt gehackt nigguhhh
le troll xdquote:
komt goed schatje, neem een slokje waterquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
dankje maar dan moet ik eerst meeten weenie of m'n autisme dat trekt.
Ik geef toch een antwoord man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je alleen maar hier post om dom te lopen doen, ga dan maar gelijk weer weg.
le kirby hacker leet omgquote:
le bietrlenomquote:
ga je dan helemaal trillen en stotterenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
dankje maar dan moet ik eerst meeten weenie of m'n autisme dat trekt.
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ga je dan helemaal trillen en stotteren
weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu rustig liefje
VA komt komende donderdag naar grunn en we gaan uit
care to join for a few minutes?
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik nog niet.
hangt van mn ouders af. of ze donderdag of vrijdag naar grunn komen om te verhuizen.
le whatsapp terugquote:
ik las rel atiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omg hartje dit gaat de goede kant op
hoe gaat het met onze relatie
rennen in mn armen mag ik hopenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja en rood worden en naar de grond kijken en weg rennen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsjeblieeeft? Ik ben alleen een beetje apart, verder best aardig
alleen als je lekker ruiktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
rennen in mn armen mag ik hopen
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, dat je niet zo bekend bent met het woord relatie neem ik je niet kwalijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |