waarom doe je dat, pax?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
eigenlijk zit hier alleen om jou een beetje te volgen en te stalken hoor
Snap ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]ligt ook niet aan jou.
het feit dat mn ouders speciaal 200+ km rijden om in mn nieuwe app te klussen en helpen te verhuizen, kan ik ze niet zomaar in steek laten en niets doen.
fijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zal niet vergeten parfum op te doen
blijkbaar trok je het je wel aanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
dat jij niet zo goed in oneliners bent ook niet
PEC Zwollequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
wat een kut tt eigenlijk
Niet voor Willem II zijn
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
verveling en ik wil natuurlijk alles over je weten
Dat is wel een vettequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik zag vandaag in de supermarkt dat die wilhelmina pepermuntjes veranderd zijn in 'Alex' pepermuntjes omg
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh tijdelijk, dacht alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is tijdelijk zo. Zijn ze er nog niet uit dan![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh tijdelijk, dacht almoest hard emogiffen in de AH vandaag
Gadverdamme man.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een halve liter lauwe Euroshopper opentrekken
het is zielig om niet te reageren op je postsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
blijkbaar trok je het je wel aan
Niet te zuipen inderdaadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vodka-Jusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
dit is lekker makkelijk johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt mn nummer, kan je ook wel vragen hihi
jaquote:
SORRY HOORquote:
uit je frustratie niet op mij man, bewaar die medelijden maar voor jezelfquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef PvZ het volgende:
[..]
het is zielig om niet te reageren op je posts
ja vreselijk die mensenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die een alcoholtester thuis hebben
Wat heb ik misdaan dan? Ik zei alleen dat ik dacht dat je 100% homo was. In 'mijn wereld' zoenen 100% homo's niet met vrouwen omdat ze zich daartoe niet aangetrokken voelen. Vandaar mijn reactie: "Ga je het nu gecompliceerd maken?" Zo heel raar moet deze gedachtekronkel toch niet wezen?quote:
quote:
Ja :S :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |