Oh dat klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik word EvilBrownie dan volgens hem
quote:
schuurpapier eroverquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
denk niet dat mn nagelvijl gaat helpen
Maar wel door chinezen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Wist je dat fortune cookies zijn uitgevonden in Amerika en niet in China?
nee, waar precies danquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Dat zal het wel zijn ja.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
KING VAGINA EN QUEEN DICK HIGH FIVE FUCK JA
Moet je zelf weten?quote:
ehm wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke maar ik vind jou ook dom maar jij bent hier ook en daar is ook weinig aan te doen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oke maar ik vind jou ook dom maar jij bent hier ook en daar is ook weinig aan te doen
Stond in dat ene topicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Ezell het volgende:
Sof is echt niet dom, dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik moest hier harder om lachen dan dat nodig is
OMG JERquote:
Niemand is dom hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is DV nog een beetje oké?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
als ik jouw gezicht voor me zie zoals ik t vanmiddag zag en dan dit lees dan![]()
meh, zelfde als vorige weekquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niemand is dom hier.Rijmpt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |