Hoe erg ik ze ook haat, het is wel waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
niet gemerkt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moest een aantal keren lachen dus ja
Haten is niet cool, ook niet als iedereen het al doetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik ze ook haat, het is wel waar
is dat een sexstandje ofzo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JApieman het volgende:
ik droomde een keer dat ik age of empires deed met harry styles
la va is frustratedquote:
Ik haat ook niet om cool te zijn, ik haat om dat het commerciele kutmuziek is met als enige doel flink in te cashenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haten is niet cool, ook niet als iedereen het al doet
wij moeten datenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:50 schreef JApieman het volgende:
ik droomde een keer dat ik age of empires deed met harry styles
Ja pff hallo weet ik zo niet hoor.quote:
le me vind het wel le grappigquote:
Maar dat betekent niet dat het onaardige jongens zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haat ook niet om cool te zijn, ik haat om dat het commerciele kutmuziek is met als enige doel flink in te cashen
Oh diequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja pff hallo weet ik zo niet hoor.
Dat verhaal over die paraplu in Tsjechie bijvoorbeeldEn hoe jij dat dan zo vertelt
jerquote:
Dat is toch best tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
One Direction liep laatst langs waar ik werk. Ik had ze net gemist, maar volgens een collega liepen er allemaal meisjes achter ze aan.
ja ze waren van de week in NLquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
One Direction liep laatst langs waar ik werk. Ik had ze net gemist, maar volgens een collega liepen er allemaal meisjes achter ze aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |