Kan je toch niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, zolang ik maar niet een gespreksonderwerp ben.
Valt wel mee. Maar op momenten zoals deze is de sc een beetje kut. Dus ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar toen kwam jij hierquote:
awquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze is knap.
En ze heeft me geholpen met kleding uitzoeken wat weg moest.
En gebabbeld over paar SC'ers hier..
En over mijn housewarming.
En over mijn appartement.
Met d'r kan je wel overal praten.
le va heeft wijn gegevenquote:
Check Pull&bear, h&Mquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
Je moet wat meer oefenen op je grappenquote:
Je komt sowieso, of je wilt of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook gewoon niet op je housewarming komen hé.
le lb is nooit meer hetzelfdequote:
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemenquote:
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet wat meer oefenen op je grappen
le va doet stomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
Sowieso niet van die spijkerbroeken met verschillende kleuren blauw. Van dat zogenaamd vervaagde of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
le VA vind het niet le leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
le ripquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Weet ik nog niet.quote:
Geen enge man van 64 dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Kijk video's van one direction.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
la vache qui ritquote:
le lb loves la va tooquote:
te gayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |