Je moet wat meer oefenen op je grappenquote:
Je komt sowieso, of je wilt of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ook gewoon niet op je housewarming komen hé.
le lb is nooit meer hetzelfdequote:
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemenquote:
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet wat meer oefenen op je grappen
le va doet stomquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
Sowieso niet van die spijkerbroeken met verschillende kleuren blauw. Van dat zogenaamd vervaagde of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
le VA vind het niet le leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga me gvd geen LE LELELELELELE noemen
le ripquote:
Echt waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Weet ik nog niet.quote:
Geen enge man van 64 dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Etsu is spontaan, ontzettend aardig en een leuke jongen met humor
Kijk video's van one direction.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:46 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik ben slecht in kleding, weten mensen toevallig wat leuke kleding is voor 16 jarige jongens?
la vache qui ritquote:
le lb loves la va tooquote:
te gayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
Hoe erg ik ze ook haat, het is wel waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk video's van one direction.
niet gemerkt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moest een aantal keren lachen dus ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |