Ik was gewoon lekker aan het babbelen in de SC, en ineens had ik het laatste bericht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo perongeluk Lapo, alsof je express geen lapo's wil maken!
dat doe ik iig, ik durf geen lapo's te maken
fipo
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?quote:
Nee, dat ook weer niet, maar als je iets anders wilt: u roept, wij draaienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef PvZ het volgende:
Forrest heeft namelijk 'shit happens' bedacht in die film
aww jouw UI, wat schattigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.
jouw UI is ook wel schattig.
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
whehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!
kaddenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
little bad girlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Ik ga gewoon weg en als ik terug kom zeg ik dat ik even ging fietsen
Cool.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
NEE!!quote:
Ik hoef geen calorieën te verbranden, maar ik ga gewoon fietsen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool.
Zeg dat je gewoon een rondje gaat lopen/fietsen om calorieën te verbranden, en dan doe je stiekem het tegenovergestelde
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel rustig zegen nu gaat mevrouw sof ook nog weg.
veel plezier met ahmedquote:
ja ik heb net dit voor LB gekocht:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Weer een spannende vrijdagavond voor de boeg![]()
Gebeurd d'r hier ook nog wat interessants?
Hier in ieder geval niet. gewoon een beetje family guy kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Weer een spannende vrijdagavond voor de boeg![]()
Gebeurd d'r hier ook nog wat interessants?
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef PvZ het volgende:
[..]
ja ik heb net dit voor LB gekocht:
http://www.ebay.de/itm/Ho(...)_rvr_id=477943597704
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in ieder geval niet. gewoon een beetje family guy kijken
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
3e dag op rij dat ik voor m'n eigen eten moet zorgen thuiszucht
Seizoen 11 heeft wel een paar grappige episodes tot nu toe!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkah
[..]
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalen
[..]
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.
probleem is dat er niks in huis is, al het vlees nog bevroren is en ik geen geld heb om iets te bestellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkah
[..]
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalen
[..]
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.
Is geld dan het probleem? dat je geen eten mag kopen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef geen calorieën te verbranden, maar ik ga gewoon fietsen ja
Welk snoep haal ik?gomballen
Waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens heb ik een nieuw baantje erbij
2 banen nu
In het restaurant wijsneusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij een scooterrijbewijs had!
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
probleem is dat er niks in huis is, al het vlees nog bevroren is en ik geen geld heb om iets te bestellen.
Jij woont in het mooie oosten? Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Donders, toch wel int mooie Overijssel hoop ik?
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.
joh bedienen misschien?quote:
Doe mij maar een Cola dan, met ijsklontjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerd
[..]
joh bedienen misschien?
??
???????????????????
Goed! Sinds gisteren terug van Disney, was helemaal topquote:
Zwollenaar?quote:
Nou, ik zal dan maar eens met mn hand over mn hart strijken, bij deze dan door de digitale brievenbus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerd
Mooi! Met mij ook wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed! Sinds gisteren terug van Disney, was helemaal top
En hoe is het met u?
Als ik zeg Heracles, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zwollenaar?
[..]
Nou, ik zal dan maar eens met mn hand over mn hart strijken, bij deze dan door de digitale brievenbus.
[ afbeelding ]
't Schijnt dat zo'n bord genoeg avondeten is voor een normaal mens, maar daar val ik niet onder dus ik maak altijd genoeg klaar.tast toe
Oke mooizoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi! Met mij ook wel goed
[..]
Als ik zeg Heracles, weet je genoeg.
Aallmelooooooooooquote:
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Aallmeloooooooooo
[..]
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Aallmeloooooooooo
[..]
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.
Heb jij ook een nike petje, een golf III met verlaagde vering, een niet passende en kleurende bumperset, te zware uitlaat d'r onder, de speakers van je ouders in de achterbak gezet en rij je de hele dag door de stad terwijl je hardcore staat te draaien?quote:
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb jij ook een nike petje, een golf III met verlaagde vering, een niet passende en kleurende bumperset, te zware uitlaat d'r onder, de speakers van je ouders in de achterbak gezet en rij je de hele dag door de stad terwijl je hardcore staat te draaien?
Ik dacht dat jij vet oud was. In de dertig ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.
18quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vet oud was. In de dertig ofzo.
Gezond (boeren)verstand, 't bestaat zo te zien nog in almeloquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.
Ben ook geen boer hehe, dus op al je punten moet ik gelukkig negatief antwoorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gezond (boeren)verstand, 't bestaat zo te zien nog in almelo
Zeg gewoon dat je nog even wat op je werk (=AH) moest ophalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook geen boer hehe, dus op al je punten moet ik gelukkig negatief antwoorden.
Het stereotype wat jij noemt, daar walg ik van trouwens.
Ist zo erg daar waar je woont?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh, als je daar elke keer last van hebt wordt het vervelend..
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
liefste plaatje dat ik ooit op internet heb gezien!
kittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het zijn/haar kat?
hoe noem je een baby kat ookalweer?
Nee hij heeft de UI gemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het zijn/haar kitten?
Nja zie t maar als een motivatie om je HBO te halenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nja zie t maar als een motivatie om je HBO te halenDan ken je later een huis kaufen zonder dat soort volk d'r omheen
Naja ik moet wel sparen. Maar anders eet ik te ongezondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geld dan het probleem? dat je geen eten mag kopen?
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik moet wel sparen. Maar anders eet ik te ongezond
En ach, anders doe je zoals ik 't doe. Gewoon dik tevreden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.
gaygayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Zeg deze supersof dat ik hier op haar heb gewacht. adieu!
Naja mn moeder is nogal biologisch whehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.
huh wie ben jij?quote:
#hashtags #justin #bieber #one #direction #cut4bieber #yolo #swag #huilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
meisje bij mij op fb:
Superblij met m'n nieuwe bedeltjes aan m'n ketting! #blij #schaar #kapstertje #kam #loveit
Nieuw iemandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wie ben jij?
En welke kleur eet je? Ik vind alleen de roze lekker![]()
:'Dquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn ouders hebben een week vakantie geboekt eind augustus. Denk ik lekker feestjes te kunnen geven, heb ik intro week____
Goeie eerste indrukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shit is toch overrated, gewoon onbelangrijke dagen skippen
introweek activiteiten zijn overrated, banden maken met chille mensen nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Shit is toch overrated, gewoon onbelangrijke dagen skippen
Oh hoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nieuw iemand
Ik eet ze door elkaar, nu een groene
Nope, is een uur reizenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
:'D
woon je in de stad waar je gaat studeren?
Point takenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
introweek activiteiten zijn overrated, banden maken met chille mensen niet
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil me nu gaan inschrijven en wordt er zenuwachtig van
Ja ik ben al met 1 opleiding gestopt jahquote:
Hoihoiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hoi
Ooh je hebt die nieuwe?paars is dan ook wel lekker, en groen ja
zondequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben al met 1 opleiding gestopt jah
Geel en oranjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Ik vind ze allemaal lekker, maar ook met name de roze
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef JApieman het volgende:
Ik had introweek ook gemist en introductiedag ook en ik had nog geen boeken het eerste jaar
Krabs?quote:
sofjequote:
Vantevoren al je boeken halen zou ik sowieso niet doe. Dit jaar wel gedaan en echt maar 1 van de 3 wordt maar gebruikt. Pas kopen als ze er om vragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef JApieman het volgende:
Ik had introweek ook gemist en introductiedag ook en ik had nog geen boeken de eerste paar weken.
Neeee.quote:
watquote:
Holy fuck, dit account ook al?quote:
Waarom geen tequila dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Heey wp ik ga zo aan de wodka.
Nee,word niet zo dronken als toen.
stoerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
hahaha jammerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Ben je echt Krabs?quote:
quote:
quote:
Omdat het kan. Dan DM je hem toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had ik het tegen jullie? Waarom antwoorden jullie,als ik het zeg tegen wp?
Jeetje zeg![]()
weenie, moet nu niet echt iets in groningen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:42 schreef Etsu het volgende:
jesse wanneer ben je weer eens in groningen dan
Terecht wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer een dm van LB dat ik zit te bashen
stappenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
weenie, moet nu niet echt iets in groningen.
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?quote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?
Ja draait wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heya heya ho FLIPPIEEEEEE! Hoe draait het daar? Als een Miele?
vraag maar aan LBquote:
Angerfistquote:
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HerkenbaarDat geld moet of meteen naar de spaarrekening of het gaat naar nutteloze dingen
![]()
Ja dat is kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
Wat moet je met drie spaarrekeningenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
weet niet of ik moet huilen of lachen om deze postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Dan moet ik weer beginnen op het werkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verzoek tot inschrijven ingediend
Daar drinken we op, morgen uitslapen tot 7 uur
Huilen en lachen tegelijk,altijd baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet niet of ik moet huilen of lachen om deze post
Ik moet normaal ook om 7 uur beginnen, daarom is het ook uitslapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan moet ik weer beginnen op het werk
van wie moet je dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
21quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe oud zijn de mensjes hier, ik ben 16 !
12quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is voor sukkels zoals ik die meerdere spaardoelen (vakantie/auto/calamiteiten) niet zelf uit elkaar kunnen houden en daar fysiek andere rekeningen voor moeten.quote:
Dan zit je onder het gemiddelde denk ik. Ik ben achttien, aangenaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
aangenaam rijmt op voornaam en achternaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je onder het gemiddelde denk ik. Ik ben achttien, aangenaam
Okay manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aangenaam rijmt op voornaam en achternaam
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
he VA
heb geregeld dat ik morgen wat eerder kan beginnen
12;30 ipv 15;00
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aangenaam rijmt op voornaam en achternaam
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.
In principe van niemand, maar ik wil liever niet meer in van die situaties raken dat ik wel nutteloze speeltjes kon kopen maar niet het dagelijks brood.quote:
Zo'n AppleCake of hoe heet die vent ook alweer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.
Niet gemeen bedoeld hoor, want ik ben lief.quote:
Ja, al kan ik deze beter handlenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n AppleCake of hoe heet die vent ook alweer.
Ik reageerde toch ook niet sad, maar juist blijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld hoor, want ik ben lief.
[..]
Ja, al kan ik deze beter handlen
Beetje een treurig topic, mijns inziens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Mensen, jullie missen een pareltje![]()
KLB / Reputatie staat op het spel door zogenaamde "vriend"
thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Amoeba het volgende:
Tevens gefeliciteerd met de overwinning van AZ. Zuivere klasse.
Mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik reageerde toch ook niet sad, maar juist blij
Werd dat topic dus nog wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
/topicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
hahaha okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is voor sukkels zoals ik die meerdere spaardoelen (vakantie/auto/calamiteiten) niet zelf uit elkaar kunnen houden en daar fysiek andere rekeningen voor moeten.
En dan wil je dus twee losse rekeningen omdat je ook een rekening wilt waar je gewoon stomme dingen van moet kunnen kopen.
Ik vrees een backfirequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
[..]
Mooi
[..]
Werd dat topic dus nog wat?
1997 ook héquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Ze bleek niet zo heel snugger te zijn
Het is gewoon een sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Ze bleek niet zo heel snugger te zijn
16 jarigen die seks hebben bah.quote:
15quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16 jarigen die seks hebben bah.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16 jarigen die seks hebben bah.
Vrachtwagens die met minder dan 5 KM/H verschil gaan inhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Amoeba het volgende:
Dus ik scheur vandaag in De Tijger over de A67, ik trek net op richting de 130. Besluit zo'n vrachtwagenchauffeur het geldende inhaalverbod te negeren, en toch met ongeveer 2 km/h verschil een mede-vrachtwagenchauffeur te passeren. Ik kon g-o-d-v-e-r-d-o-m-m-e vol in de ankers.
Als 15 jarige seks hebben is niks mis mee, maar op die manier, hoerrrrrrrquote:
Er geldt een inhaalverbod voor vrachtwagens daar doordeweeks van 6-19h ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrachtwagens die met minder dan 5 KM/H verschil gaan inhalen
Ik was er een van. Toen nog welquote:
Beetje apart, maar wel terechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er geldt een inhaalverbod daar doordeweeks van 6-19h ofzo.
My point exactlyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als 15 jarige seks hebben is niks mis mee, maar op die manier, hoerrrrrrr
Ik was 17 toen mijn eerste keer zich aandiende. Inmiddels ben ik 19 en was de laatste keer ook nog toen ik 17 was. Het staat allemaal op een laag pitje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er een van. Toen nog wel
Ik heb 66 pandapunten nuquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was 17 toen mijn eerste keer zich aandiende. Inmiddels ben ik 19 en was de laatste keer ook nog toen ik 17 was. Het staat allemaal op een laag pitje.
Het is zo sneu. Ik heb dan altijd het idee dat iemand dan gewoon nog steeds wat tekort komtquote:
En dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een goed seksleven straal je uit.
Dat moet je niet rondbazuinen, het spreekt voor zich.
Sabinequote:
Ik niet voor jouquote:
teringquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
veilig in mn portemonnee, halfuur geleden nog gecheckt![]()
Ja sorry, ik wil dat mijn sterretje een sterretje blijftquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb dan ook een goed seksleven en dan moet je niet zo miepen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wil dat mijn sterretje een sterretje blijft
okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer ik zin heb om te tekenen laat ik het je weten
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos hetenquote:
ik heb al zovaak geprobeerd jesse te meeten, niet geluktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
dv jesse laat t me weten als die in groningen is dan gaan we met jesse meeten ok?
Of Pieter-Paulquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos heten
mij lukt alles als ik mn charmes in strijd gooi, komt goed schatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb al zovaak geprobeerd jesse te meeten, niet gelukt
Ze doet me denken aan loveyourlifequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook nog
[..]
Als ze uit 1997 komt, en nu al een fwb heeft op deze manier, dan ja.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je een tekening meeneemt welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
My point exactlyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos heten
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben je je autisme kwijt door je reis?
maar dit zal ik onthouden
ja. mijn reis genas mijn autisme.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben je je autisme kwijt door je reis?
maar dit zal ik onthouden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
ja. mijn reis genas mijn autisme.
Ik word meestal Robbie genoemdquote:
omdat ik het dubbel zo waard benquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
jesse mag ik vragen waarom je dv's posts twee keer kwoot?
yoquote:
weet niet ging per ongeluk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
jesse mag ik vragen waarom je dv's posts twee keer kwoot?
Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaanquote:
ik was ook reeeeeuuuzeee zenuwachtig toen dv naar me kwam vanmiddag en stond te springen op de stoel. bang dat ze stiekem een oud mannetje van 60 was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef JApieman het volgende:
zenuwen door m'n autisme omdat jullie het over meeten hebben
Is dat niet verkrachting?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaan
Ik heet Floris-Boudewijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
ik vind Jesse best een mooie naam nu ik erover nadenk.
en Sabine.
de rest niet. denk ik. kwenie hoe iedereen hier heet
slijmbal lieg nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
ik vind Jesse best een mooie naam nu ik erover nadenk.
en Sabine.
de rest niet. denk ik. kwenie hoe iedereen hier heet
ga naar bedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaan
rook ze lekker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ook reeeeeuuuzeee zenuwachtig toen dv naar me kwam vanmiddag en stond te springen op de stoel. bang dat ze stiekem een oud mannetje van 60 was.
toen was ze. daar. voor mn deur. geknuffeld en ik kon weer opgelucht adem halen.
quote:
Ik vind Sabine best mooi hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Ik heet Anishaquote:
Je bent gezegend met Sabinequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Is mooie naam toch? Niet zoiets als kimberly of sharonaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Waarom zou je, hij is toch homo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik was vergeten parfum op te doen
ik verafschuw de naam nick/nikkiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent gezegend met Sabine![]()
Je zou maar Peter (ik) / Petra heten. Dan wil je dood.
Past ook in het rijtje kakker namenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |