Ik was gewoon lekker aan het babbelen in de SC, en ineens had ik het laatste bericht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo perongeluk Lapo, alsof je express geen lapo's wil maken!
dat doe ik iig, ik durf geen lapo's te maken
fipo
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?quote:
Nee, dat ook weer niet, maar als je iets anders wilt: u roept, wij draaienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef PvZ het volgende:
Forrest heeft namelijk 'shit happens' bedacht in die film
aww jouw UI, wat schattigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.
jouw UI is ook wel schattig.
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
whehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!
kaddenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
little bad girlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Ik ga gewoon weg en als ik terug kom zeg ik dat ik even ging fietsen
Cool.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
NEE!!quote:
Ik hoef geen calorieën te verbranden, maar ik ga gewoon fietsen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool.
Zeg dat je gewoon een rondje gaat lopen/fietsen om calorieën te verbranden, en dan doe je stiekem het tegenovergestelde
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel rustig zegen nu gaat mevrouw sof ook nog weg.
veel plezier met ahmedquote:
ja ik heb net dit voor LB gekocht:quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Weer een spannende vrijdagavond voor de boeg![]()
Gebeurd d'r hier ook nog wat interessants?
Hier in ieder geval niet. gewoon een beetje family guy kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Aapsoldaat het volgende:
Weer een spannende vrijdagavond voor de boeg![]()
Gebeurd d'r hier ook nog wat interessants?
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkahquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef PvZ het volgende:
[..]
ja ik heb net dit voor LB gekocht:
http://www.ebay.de/itm/Ho(...)_rvr_id=477943597704
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier in ieder geval niet. gewoon een beetje family guy kijken
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
3e dag op rij dat ik voor m'n eigen eten moet zorgen thuiszucht
Seizoen 11 heeft wel een paar grappige episodes tot nu toe!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkah
[..]
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalen
[..]
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.
probleem is dat er niks in huis is, al het vlees nog bevroren is en ik geen geld heb om iets te bestellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een goede snotneus, en het zal voor altijd aan elkaar plakken. lekkah
[..]
Goed plan, moet nog een paar seizoenen inhalen
[..]
Mooi toch, lekker koken? Vind ik altijd wel mooi werk hoor in zo'n pan roeren, is een stuk minder saai dan wanneer er voor mij wordt gekookt en ik de standaard hollandse maaltijden voor mn neus krijg gedrukt.
Is geld dan het probleem? dat je geen eten mag kopen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef geen calorieën te verbranden, maar ik ga gewoon fietsen ja
Welk snoep haal ik?gomballen
Waar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens heb ik een nieuw baantje erbij
2 banen nu
In het restaurant wijsneusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij een scooterrijbewijs had!
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
probleem is dat er niks in huis is, al het vlees nog bevroren is en ik geen geld heb om iets te bestellen.
Jij woont in het mooie oosten? Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Donders, toch wel int mooie Overijssel hoop ik?
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Als je naar 't mooie oosten komt mag je wat mij betreft alles opeten wat over is van de aziatische maaltijd die ik in elkaar heb gedraaid. Als dat niet kan, wil ik 't ook nog wel voor je in een envelop drukken en opsturen.
joh bedienen misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |