Ik was gewoon lekker aan het babbelen in de SC, en ineens had ik het laatste bericht!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo perongeluk Lapo, alsof je express geen lapo's wil maken!
dat doe ik iig, ik durf geen lapo's te maken
fipo
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?quote:
Nee, dat ook weer niet, maar als je iets anders wilt: u roept, wij draaienquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:00 schreef PvZ het volgende:
Forrest heeft namelijk 'shit happens' bedacht in die film
aww jouw UI, wat schattigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ja hé zeg had jij een betere kunnen bedenken?
ik had gewoon m'n dumadumadumdum moeten doen, overblijfsel van de kerst SC's, plan wat nooit is uitgevoerd
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koopquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je naar de Jumbo gaat.
jouw UI is ook wel schattig.
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
whehehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat je hebt afgesproken met Ahmed en dat hij een heeeele lieve jongen is en weekendverlof heeft, dan mag je wel!
kaddenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
little bad girlquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
Ik ga gewoon weg en als ik terug kom zeg ik dat ik even ging fietsen
Cool.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh dan gaat ze zeuren dat ik alweer eten koop
Dankjeik startte de katten UI rage
NEE!!quote:
Ik hoef geen calorieën te verbranden, maar ik ga gewoon fietsen jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool.
Zeg dat je gewoon een rondje gaat lopen/fietsen om calorieën te verbranden, en dan doe je stiekem het tegenovergestelde
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:36 schreef Toto69 het volgende:
De SC is wel rustig zegen nu gaat mevrouw sof ook nog weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |