hahaha okequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is voor sukkels zoals ik die meerdere spaardoelen (vakantie/auto/calamiteiten) niet zelf uit elkaar kunnen houden en daar fysiek andere rekeningen voor moeten.
En dan wil je dus twee losse rekeningen omdat je ook een rekening wilt waar je gewoon stomme dingen van moet kunnen kopen.
Ik vrees een backfirequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
[..]
Mooi
[..]
Werd dat topic dus nog wat?
1997 ook héquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Ze bleek niet zo heel snugger te zijn
Het is gewoon een sletquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht. Ze bleek niet zo heel snugger te zijn
16 jarigen die seks hebben bah.quote:
15quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16 jarigen die seks hebben bah.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
16 jarigen die seks hebben bah.
Vrachtwagens die met minder dan 5 KM/H verschil gaan inhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:06 schreef Amoeba het volgende:
Dus ik scheur vandaag in De Tijger over de A67, ik trek net op richting de 130. Besluit zo'n vrachtwagenchauffeur het geldende inhaalverbod te negeren, en toch met ongeveer 2 km/h verschil een mede-vrachtwagenchauffeur te passeren. Ik kon g-o-d-v-e-r-d-o-m-m-e vol in de ankers.
Als 15 jarige seks hebben is niks mis mee, maar op die manier, hoerrrrrrrquote:
Er geldt een inhaalverbod voor vrachtwagens daar doordeweeks van 6-19h ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrachtwagens die met minder dan 5 KM/H verschil gaan inhalen
Ik was er een van. Toen nog welquote:
Beetje apart, maar wel terechtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Er geldt een inhaalverbod daar doordeweeks van 6-19h ofzo.
My point exactlyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als 15 jarige seks hebben is niks mis mee, maar op die manier, hoerrrrrrr
Ik was 17 toen mijn eerste keer zich aandiende. Inmiddels ben ik 19 en was de laatste keer ook nog toen ik 17 was. Het staat allemaal op een laag pitje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er een van. Toen nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |