Doe mij maar een Cola dan, met ijsklontjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerd
[..]
joh bedienen misschien?
??
???????????????????
Goed! Sinds gisteren terug van Disney, was helemaal topquote:
Zwollenaar?quote:
Nou, ik zal dan maar eens met mn hand over mn hart strijken, bij deze dan door de digitale brievenbus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die envelop mijn brievenbus heeft bereikt of dat ik in het oosten ben, ben ik al verhongerd
Mooi! Met mij ook wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed! Sinds gisteren terug van Disney, was helemaal top
En hoe is het met u?
Als ik zeg Heracles, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zwollenaar?
[..]
Nou, ik zal dan maar eens met mn hand over mn hart strijken, bij deze dan door de digitale brievenbus.
[ afbeelding ]
't Schijnt dat zo'n bord genoeg avondeten is voor een normaal mens, maar daar val ik niet onder dus ik maak altijd genoeg klaar.tast toe
Oke mooizoquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi! Met mij ook wel goed
[..]
Als ik zeg Heracles, weet je genoeg.
Aallmelooooooooooquote:
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Aallmeloooooooooo
[..]
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Aallmeloooooooooo
[..]
Probeer ik eens lief te zijn voor de verandering, ist nog niet goed. Wil je m'n buks lenen? Kan je gaan jagen.
Heb jij ook een nike petje, een golf III met verlaagde vering, een niet passende en kleurende bumperset, te zware uitlaat d'r onder, de speakers van je ouders in de achterbak gezet en rij je de hele dag door de stad terwijl je hardcore staat te draaien?quote:
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heb jij ook een nike petje, een golf III met verlaagde vering, een niet passende en kleurende bumperset, te zware uitlaat d'r onder, de speakers van je ouders in de achterbak gezet en rij je de hele dag door de stad terwijl je hardcore staat te draaien?
Ik dacht dat jij vet oud was. In de dertig ofzo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.
18quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vet oud was. In de dertig ofzo.
Gezond (boeren)verstand, 't bestaat zo te zien nog in almeloquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen petje, geen auto, ik doe gewoon havo en ga hierna naar het HBO, ik draai geen hardcore, ik zit niet de hele dag in de stad, ik voetbal liever met vrienden.
Ben ook geen boer hehe, dus op al je punten moet ik gelukkig negatief antwoorden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gezond (boeren)verstand, 't bestaat zo te zien nog in almelo
Zeg gewoon dat je nog even wat op je werk (=AH) moest ophalenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:27 schreef supersof het volgende:
Ik wil zo naar de AH maar wat moet ik als smoes gebruiken dat ik weg ga. Want mijn moeder vind dat ik te veel eten koop![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben ook geen boer hehe, dus op al je punten moet ik gelukkig negatief antwoorden.
Het stereotype wat jij noemt, daar walg ik van trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |