Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaanquote:
ik was ook reeeeeuuuzeee zenuwachtig toen dv naar me kwam vanmiddag en stond te springen op de stoel. bang dat ze stiekem een oud mannetje van 60 was.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef JApieman het volgende:
zenuwen door m'n autisme omdat jullie het over meeten hebben
Is dat niet verkrachting?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaan
Ik heet Floris-Boudewijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
ik vind Jesse best een mooie naam nu ik erover nadenk.
en Sabine.
de rest niet. denk ik. kwenie hoe iedereen hier heet
slijmbal lieg nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
ik vind Jesse best een mooie naam nu ik erover nadenk.
en Sabine.
de rest niet. denk ik. kwenie hoe iedereen hier heet
ga naar bedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben moe en Krabs dwingt om naar bed te gaan
rook ze lekker?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik was ook reeeeeuuuzeee zenuwachtig toen dv naar me kwam vanmiddag en stond te springen op de stoel. bang dat ze stiekem een oud mannetje van 60 was.
toen was ze. daar. voor mn deur. geknuffeld en ik kon weer opgelucht adem halen.
quote:
Ik vind Sabine best mooi hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Ik heet Anishaquote:
Je bent gezegend met Sabinequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Is mooie naam toch? Niet zoiets als kimberly of sharonaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
slijmbal lieg niet
ik haat mijn naam
Waarom zou je, hij is toch homo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik was vergeten parfum op te doen
ik verafschuw de naam nick/nikkiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent gezegend met Sabine![]()
Je zou maar Peter (ik) / Petra heten. Dan wil je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |