okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer ik zin heb om te tekenen laat ik het je weten
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos hetenquote:
ik heb al zovaak geprobeerd jesse te meeten, niet geluktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
dv jesse laat t me weten als die in groningen is dan gaan we met jesse meeten ok?
Of Pieter-Paulquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos heten
mij lukt alles als ik mn charmes in strijd gooi, komt goed schatquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb al zovaak geprobeerd jesse te meeten, niet gelukt
Ze doet me denken aan loveyourlifequote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook nog
[..]
Als ze uit 1997 komt, en nu al een fwb heeft op deze manier, dan ja.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je een tekening meeneemt welquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
My point exactlyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bij jouw hele naam moet ik altijd denken dat je vrienden Floris, Boudewijn, Fleur en Roos heten
quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben je je autisme kwijt door je reis?
maar dit zal ik onthouden
ja. mijn reis genas mijn autisme.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben je je autisme kwijt door je reis?
maar dit zal ik onthouden
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
[..]
ja. mijn reis genas mijn autisme.
Ik word meestal Robbie genoemdquote:
omdat ik het dubbel zo waard benquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
jesse mag ik vragen waarom je dv's posts twee keer kwoot?
yoquote:
weet niet ging per ongeluk.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
jesse mag ik vragen waarom je dv's posts twee keer kwoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |