Ist zo erg daar waar je woont?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh, als je daar elke keer last van hebt wordt het vervelend..
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
liefste plaatje dat ik ooit op internet heb gezien!
kittenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het zijn/haar kat?
hoe noem je een baby kat ookalweer?
Nee hij heeft de UI gemaaktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ken ik niet, is het zijn/haar kitten?
Nja zie t maar als een motivatie om je HBO te halenquote:
Precies!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Nja zie t maar als een motivatie om je HBO te halenDan ken je later een huis kaufen zonder dat soort volk d'r omheen
Naja ik moet wel sparen. Maar anders eet ik te ongezondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is geld dan het probleem? dat je geen eten mag kopen?
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik moet wel sparen. Maar anders eet ik te ongezond
En ach, anders doe je zoals ik 't doe. Gewoon dik tevreden zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.
gaygayquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:09 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
Zeg deze supersof dat ik hier op haar heb gewacht. adieu!
Naja mn moeder is nogal biologisch whehequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je niet hoeft af te vallen, dan kan je toch niet ongezond eten? domme ouders toch.
huh wie ben jij?quote:
#hashtags #justin #bieber #one #direction #cut4bieber #yolo #swag #huilenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
meisje bij mij op fb:
Superblij met m'n nieuwe bedeltjes aan m'n ketting! #blij #schaar #kapstertje #kam #loveit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |