Terecht wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer een dm van LB dat ik zit te bashen
stappenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
weenie, moet nu niet echt iets in groningen.
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?quote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?
Ja draait wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heya heya ho FLIPPIEEEEEE! Hoe draait het daar? Als een Miele?
vraag maar aan LBquote:
Angerfistquote:
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HerkenbaarDat geld moet of meteen naar de spaarrekening of het gaat naar nutteloze dingen
![]()
Ja dat is kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
Wat moet je met drie spaarrekeningenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
weet niet of ik moet huilen of lachen om deze postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Heey wp ik ga zo aan de wodka.
Nee,word niet zo dronken als toen.
Dan moet ik weer beginnen op het werkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verzoek tot inschrijven ingediend
Daar drinken we op, morgen uitslapen tot 7 uur
Huilen en lachen tegelijk,altijd baasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet niet of ik moet huilen of lachen om deze post
Ik moet normaal ook om 7 uur beginnen, daarom is het ook uitslapenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan moet ik weer beginnen op het werk
van wie moet je dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
21quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe oud zijn de mensjes hier, ik ben 16 !
12quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is voor sukkels zoals ik die meerdere spaardoelen (vakantie/auto/calamiteiten) niet zelf uit elkaar kunnen houden en daar fysiek andere rekeningen voor moeten.quote:
Dan zit je onder het gemiddelde denk ik. Ik ben achttien, aangenaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:58 schreef Spatieloos het volgende:
aangenaam rijmt op voornaam en achternaamquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zit je onder het gemiddelde denk ik. Ik ben achttien, aangenaam
Okay manquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aangenaam rijmt op voornaam en achternaam
Goed bezigquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
he VA
heb geregeld dat ik morgen wat eerder kan beginnen
12;30 ipv 15;00
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
aangenaam rijmt op voornaam en achternaam
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.
In principe van niemand, maar ik wil liever niet meer in van die situaties raken dat ik wel nutteloze speeltjes kon kopen maar niet het dagelijks brood.quote:
Zo'n AppleCake of hoe heet die vent ook alweer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wordt echt een nieuwe kneusje van het forum.
Niet gemeen bedoeld hoor, want ik ben lief.quote:
Ja, al kan ik deze beter handlenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n AppleCake of hoe heet die vent ook alweer.
Ik reageerde toch ook niet sad, maar juist blijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet gemeen bedoeld hoor, want ik ben lief.
[..]
Ja, al kan ik deze beter handlen
Beetje een treurig topic, mijns inziens.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Mensen, jullie missen een pareltje![]()
KLB / Reputatie staat op het spel door zogenaamde "vriend"
thanksquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Amoeba het volgende:
Tevens gefeliciteerd met de overwinning van AZ. Zuivere klasse.
Mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik reageerde toch ook niet sad, maar juist blij
Werd dat topic dus nog wat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
/topicquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:01 schreef Matty___ het volgende:
even voor de duidelijkheid: je vond hem altijd al een klootzak maar toch ga je met hem naar bed en nu klaag je dat hij een klootzak is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |